Skip to forum
Notifications
Clear all

Puolivälierä: sirdalux vs. ikkek

12 Posts
3 Users
0 Reactions
334 Views
HuhtalaJ

sirdalux ja ikkek, pelaatte vastakkain Huppimestaruuskisojen puolivälierissä. Tämän ketjun tarkoituksena on keskustelu teidän välisestä ottelustanne, ja ennen kaikkea sen yksityiskohtien sopiminen.

"Virallinen" puolivälieräviikko on 6.-12.1., mutta mikäli tahdotte, niin voitte pelata ottelunne jo aiemmin. Teillä on siis tästä päivästä sunnuntaihin 12.1. asti aikaa pelata ottelunne ja raportoida voittaja tähän ketjuun. Sopikaa ottelunne yksityiskohdista tässä ketjussa. Puolivälierät pelataan paras viidestä -systeemillä, eli jatkoon selviää kolmella voitolla. Teidän on sovittava ja ilmoitettava tässä ketjussa ottelunne:

• Ajankohta
  • Sivusto/verkko, jossa pelaatte
  • Pelaajanimenne kyseisellä sivustolla
  • Sisäänosto

Kun olette pelanneet ottelunne, vahvistakaa voittaja tässä ketjussa viimeistään 12.1. mielellään kuvankaappausten kera (esim. turnausauloista) siten, ettei jatkoon menijästä jää epäselvyyttä.

Kisojen tarkemmat säännöt ja ottelupuun löydätte täältä:

Huppimestari
Ottelupuu

Onnea peliin!

Reply
11 replies
ikkek

moi, melkein pyhät vietetty olisko mitään toiveita saitista ,ajankohdasta ja hinnasta, itelle käy mikä saitti vaan ja eikö aika pienillä mennä :Pitelle kävis varmaan koko tuleva viikonloppu, tulevasta viikosta en osaa vielä sanoo mitään, jos käy jo nyt viikonloppuna, niin olisko päivä aika huono ettei sotkis muita pelejä :P

Reply
sirdalux

Microgaming? €1 ja €2,5 mitä on silloin vapaana. Launatai 13.00 jälkeen vois yrittää. Mitäs pelataan, normi on tuolla 1500 6min tasoilla ja turbo 1500 3min? Pisin normi huppi on kestänyt 35min

Reply
ikkek

joo microgaming käy hyvin ja aika sopii aivan hyvin jos on vaan yön peleistä heränny turbo tai normi mmmmmmmm. en osaa päättää vastustaja saa ihan ite valita _cool:
eli huomenna lauantaina klo 13.00 jälkeen pelattais ja mun nimimerkki on ikkek66 jaa niin tää mun microgaming sivusto ei oo yhteistyösivusto kun ainoo minulla ladbrokes vaihto verkkoo, niin ei kyllä oo minulle starsikaan niin ei kai oo väliä

Reply
HuhtalaJ

Originally posted by ikkek
... niin tää mun microgaming sivusto ei oo yhteistyösivusto kun ainoo minulla ladbrokes vaihto verkkoo, niin ei kyllä oo minulle starsikaan niin ei kai oo väliä

Riittää, kunhan verkosta löytyy yhteistyösivustoja, eli nuo molemmat käyvät. Kisassa ei ole väliä sillä, onko oma tilisi träkätty vai ei ja pelaatko verkossa yhteistyösaitin kautta vai et :)

Reply
ikkek

joo kiitos. aattelin vaan varmistaa

Reply
sirdalux

Voidaan matsia siirtää vaikka 15.00 alkavaksi jos se sulle sopii paremmin? Sun skype nickillä löytyy useampi osuma, joten ota yhteys minuun: keretti

Sovittu että 13.00 aloitetaan ja nick on th7

Reply
ikkek

2,5 turbo mennään

Reply
sirdalux

3-2 voitto Ei tullu helpolla. Johdin 2-0 mutta ikkek tasoitti pelin tällä kädellä!!
Ansoitus ei onnistunut :f_biggrin:

Microgaming - 0|25/50 NL (2 max) - Holdem - 2 players
Hand converted by PokerTracker 4

Hero (SB): 19.2 BB
BB: 40.8 BB (VPIP: 54.72, PFR: 38.61, 3Bet Preflop: 7.69, Hands: 206)

Hero posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has A♦ A♥

Hero calls 0.5 BB, BB checks

Flop: (2 BB, 2 players) 4♥ Q♥ 4♦
BB checks, Hero bets 1 BB, BB calls 1 BB

Turn: (4 BB, 2 players) 8♥
BB checks, Hero bets 4 BB, BB calls 4 BB

River: (12 BB, 2 players) A♠
BB checks, Hero bets 13.2 BB and is all-in, BB calls 13.2 BB

Hero shows A♦ A♥ (Full House, Aces full of Fours) (Pre 81%, Flop 0%, Turn 0%)
BB shows 4♣ 4♠ (Four of a Kind, Fours) (Pre 19%, Flop 100%, Turn 100%)
BB wins 38.4 BB

Reply
ikkek

jep, tiukat oli pelit ja kiva kokemus tälläinen turnee, vaikka matka katkes lian aikasin _cool: kiitos järjestäjille ja onnee sirdaluxille loppuun,parempi voitti tällä kertaa ;)

Reply
sirdalux

Viimeinen käsi oli flippi 50-50 jos oisit voittanut sen olis stäkit ollut suht samat.

Reply
HuhtalaJ

Onnea sirdaluxille!

Reply