Skip to forum
Notifications
Clear all

Puolivälierä: pucilpet vs. Cash1sKing

17 Posts
3 Users
0 Reactions
399 Views
HuhtalaJ

pucilpet ja Cash1sKing, pelaatte vastakkain Huppimestaruuskisojen puolivälierissä. Tämän ketjun tarkoituksena on keskustelu teidän välisestä ottelustanne, ja ennen kaikkea sen yksityiskohtien sopiminen.

"Virallinen" puolivälieräviikko on 6.-12.1., mutta mikäli tahdotte, niin voitte pelata ottelunne jo aiemmin. Teillä on siis tästä päivästä sunnuntaihin 12.1. asti aikaa pelata ottelunne ja raportoida voittaja tähän ketjuun. Sopikaa ottelunne yksityiskohdista tässä ketjussa. Puolivälierät pelataan paras viidestä -systeemillä, eli jatkoon selviää kolmella voitolla. Teidän on sovittava ja ilmoitettava tässä ketjussa ottelunne:

• Ajankohta
  • Sivusto/verkko, jossa pelaatte
  • Pelaajanimenne kyseisellä sivustolla
  • Sisäänosto

Kun olette pelanneet ottelunne, vahvistakaa voittaja tässä ketjussa viimeistään 12.1. mielellään kuvankaappausten kera (esim. turnausauloista) siten, ettei jatkoon menijästä jää epäselvyyttä.

Kisojen tarkemmat säännöt ja ottelupuun löydätte täältä:

Huppimestari
Ottelupuu

Onnea peliin!

Reply
16 replies

Mulle käy melkein milloin vain ja missä vain. Viitsitkö laittaa yv:llä sun skypen?

Reply
Cash1sKing

Lähetin sulle ystävä pyynnön sen kun hyväksyt niin laitan sulle sen skypenickin. Alustavasti olen aika kiireinen tuonne 3.1 asti, mutta sitten on hyvin aikaa pelailla.

Reply

Kävin hyväksymässä pyynnön.

Reply
Cash1sKing

Skype nimi lähetetty. Koitan keritä jossain välissä hyväksyä sut tuolla sitten.

Reply
HuhtalaJ

Hei, onko tämän otteluparin voittajalla mahdollisuus pelata välierät 17.1. alkavana viikonloppuna mahdollisimman pian Shevtshenkon ja hermannid:n ottelun jälkeen? Kysyn tätä siksi, että hermannid on estynyt armeijan vuoksi pelaamaan puolivälierää tuota aiemmin, mutta jos teille sopii tuo viikonloppu joustavalla aikataululla, niin saisimme pidettyä hänet vielä kisassa mukana viivästymättä turnauksen etenemistä.

Reply
Cash1sKing

Itselleni ainakin onnistuu, mikäli jatkoon pääsen

Reply

Kyllähän se käy, kun jatkoon pääsen. _cool:

Reply
Cash1sKing

:)

Reply
HuhtalaJ

Hieno homma, kiitos :)

Reply

Kohta varmaankin pelataan starsilla, jos jotakuta sattuisi kiinnostamaan.

Reply

Mun nick - PetersKK

Cash1sKing nick - Cash1sKing

Reply

Pelinä 1,50€ turbot.

Reply

Hep!

Reply

3-1 mulle :)

Reply
Cash1sKing

Pucilpet voitti 3-1.

Reply
HuhtalaJ

Onnea pucilpetille, se oliskin sitten jo välierät seuraavaksi!

Reply