Skip to forum
Notifications
Clear all

Puolivälierä: Shevtshenko vs. hermannid

24 Posts
5 Users
0 Reactions
673 Views
HuhtalaJ

Shevtshenko ja hermannid, pelaatte vastakkain Huppimestaruuskisojen puolivälierissä. Tämän ketjun tarkoituksena on keskustelu teidän välisestä ottelustanne, ja ennen kaikkea sen yksityiskohtien sopiminen.

"Virallinen" puolivälieräviikko on 6.-12.1., mutta mikäli tahdotte, niin voitte pelata ottelunne jo aiemmin. Teillä on siis tästä päivästä sunnuntaihin 12.1. asti aikaa pelata ottelunne ja raportoida voittaja tähän ketjuun. Sopikaa ottelunne yksityiskohdista tässä ketjussa. Puolivälierät pelataan paras viidestä -systeemillä, eli jatkoon selviää kolmella voitolla. Teidän on sovittava ja ilmoitettava tässä ketjussa ottelunne:

• Ajankohta
  • Sivusto/verkko, jossa pelaatte
  • Pelaajanimenne kyseisellä sivustolla
  • Sisäänosto

Kun olette pelanneet ottelunne, vahvistakaa voittaja tässä ketjussa viimeistään 12.1. mielellään kuvankaappausten kera (esim. turnausauloista) siten, ettei jatkoon menijästä jää epäselvyyttä.

Kisojen tarkemmat säännöt ja ottelupuun löydätte täältä:

Huppimestari
Ottelupuu

Onnea peliin!

Reply
23 replies
Shevtshenko

Moriesta,

Mulle sopis tästä hetkestä alkaen 31.12 klo 17.30 asti jokseenki milloin tahansa. Ipoker tai stars. Binien maksimi ~100$.

Reply

Ipokalla ei ole rollia, joten mielummin starssi. Mulle passaa ensiviikolla ke-pe, luultavasti sunnuntai myös.

Lisäile skypeen: keppana94

Reply

En oo saanu sulta skypessä vastausta mahdollisista pelipäivistä, mulle passais huominen ilta tai sunnuntai koko päivän.

Maanantaina lähden inttiin, joten mulle on se osasto vielä hieman pimennossa, kuinka usein sieltä ollaan iltalomilla ensimmäisinä päivinä yms.

Reply
Shevtshenko

Jees, sori. Lentelin ympäri maailmaa tossa pari päivää, nii ei oikeen ollu nettiyhteyksiä. Koitin vastailla skypessä, mutta oli edelleen pending-tilassa viestit. Tosiaan tällä viikolla käy oikeestaan minä päivänä tahansa. Ainoo pienonen ongelma saattaa olla, että oon tällä hetkellä Suomi +5 tuntia -aikavyöhykkeellä eli kovin myöhään illasta en todennäköisesti oo hereillä.

Reply

Paasen tosiaan ekoille lomille vasta 17.1 liekko silloin enaa mahdollista pelata.on tassa sitten iltaisin vapaa-aikaa, mutta minulla on vain puhelin. Kylla pelaaminen tallakin onnistuisi, mutta yhtaaikainen peliin liittyminen hankalaa ja lisaksi rahapelit ovat kiellettyja kassulla.

Eli jos mitenkaan onnistuisi niin pe 17.1

Reply
Shevtshenko

"Virallinen" puolivälieräviikko on 6.-12.1., mutta mikäli tahdotte, niin voitte pelata ottelunne jo aiemmin. Teillä on siis tästä päivästä sunnuntaihin 12.1. asti aikaa pelata ottelunne ja raportoida voittaja tähän ketjuun. Sopikaa ottelunne yksityiskohdista tässä ketjussa.

Jaa-a, mulle käynee toi 17. päiväkin, mutten tiedä mitä johtokunta päättää.

Reply
HuhtalaJ

Katsotaan mitä voidaan tehdä, ilmoitan sitten kun järjestelyt on tehty tai todettu mahdottomiksi. Toivottavasti onnistuu :)

Reply

Mun mielestä hermannin pitäisi valita tämän kisan ja armeijan väliltä :)

Eli siwariksi on ruvettava jos haluaa tässä kisassa olla vielä mukana... :f_cool:

Reply
Shevtshenko

Originally posted by pucilpet
Mun mielestä hermannin pitäisi valita tämän kisan ja armeijan väliltä :)

Eli siwariksi on ruvettava jos haluaa tässä kisassa olla vielä mukana... :f_cool:

:f_biggrin: _biggrin:

Oiskohan totaalikieltäytyjällä mahkuja osallistua? Onko linnassa wifiä?

^^ nää kysymykset kävis mallikkaasti siihen perinteiseen "kysy mitä vaan" -ketjuun!

Reply
HuhtalaJ

Järjestelyt ovat hoidossa, joten voitte pelata matsinne 17.1. :f_grin:

Matsinne jälkeen olisi tarkoitus pelata mahdollisesti heti perään tai ainakin saman viikonlopun aikana myös seuraava kierros. Voittajalle tulee vastaan otteluparin pucilpet vs Cash1sKing voittaja. Jos pystyisitte sumplimaan jo tuon otteluparin voittajan selvittyä tarkempaa aikaa ja myös tuota seuraavaa matsia, niin se helpottaisi turnauksen jatkon suhteen.

pucilpetin ja Cash1sKingin otteluketju löytyy täältä: Puolivälierä: pucilpet vs. Cash1sKing

On se armeija mennyt kummalliseksi - nyt ei saa pelata uhkapelejä ja minun aikanani yksikön päällikkö harkitsi antavansa harkkavapaita pokerin tasoryhmävalmennusta varten. Lupasi ja myöntääkin, mutta en mahtunut siihen ensimmäiseen 2010 järjestettyyn tasoryhmään

Reply
HuhtalaJ

pucilpet eteni jatkoon tuosta toisesta otteluparista, joten hän on sitten voittajaa vastassa kun olette saaneet oman matsinne pelattua.

Reply
Shevtshenko

gg, wp. Nyt täsä varmaan käy sitte niin, että oon jossain fkn viidakossa ilman nettiä tuollon 17. päivä

Reply

Tota tota... Nyt oikeastaan ei oo enää mitään väliä kumpi teistä voittaa, kun mä joka tapauksessa steamrollaan vastustajan. ELI voitte molemmat luovuttaa suosiolla. _cool:

Reply

Toivottavasti voit shev pelata tuolloin pe. Paasen taalta 15:15 eli sen jalkeen kay.

Reply

Täällä oltas valmiita, pääsisköhän se shev linjoille.

Reply
Shevtshenko

laitetaanhan peleiksi, 10min ja oon valmis :)

Reply
Shevtshenko

laitakko skypessä viestiä, niin voidaan sopia tarkemmin.

Reply

Laittakaahan nimimerkkinne tänne niin pääsee vakoilemaan... :)

Ps. Näyttäisi vähän siltä, että itse en kerkeä tänään, mutta viikonlopun aikana kylläkin.

Reply
sirdalux

Originally posted by HuhtalaJ
Teidän on sovittava ja ilmoitettava tässä ketjussa ottelunne:

• Ajankohta
  • Sivusto/verkko, jossa pelaatte
  • Pelaajanimenne kyseisellä sivustolla
  • Sisäänosto

Kisojen tarkemmat säännöt ja ottelupuun löydätte täältä:

Huppimestari
Ottelupuu

Onnea peliin!