Skip to forum
Boeken voor Fixed L...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Boeken voor Fixed Limit: Aanraders?

9 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
1,874 Bekeken

Hey allemaal,

Ik ben van plan een boek te kopen over Fixed Limit, maar weet niet zo goed welke. Ik speel nu nog voornamelijk FR, maar zal op den duur wel naar SH overstappen denk ik. Nu weet ik dat Byron Jacobs een goed boek heeft, "How good is your Limit Hold'em". Heeft iemand die gelezen? Wat vond je er van?

Zijn er nog andere aanraders te vinden over Fixed Limit?

8 replies
Yoghi

Winning in Tough holdem games van Stoxtrader heb ik gelezen en vond ik wel echt een goed boek. Veel basisprincipes voor als je het spelletje al kent worden goed uitgelegd met duidelijke voorbeelden.

Jonkie76

Volgens mij heeft Phil Helmuth ook een goed boek over fixed limit geschreven. titel ben ik ff kwijt.. google eens op zijn naam.

was het niet: Play Poker Like The Pros ?

Yoghi

Phil Hellmuth is slecht in poker, en al helemaal in limit. Kan je niet aanraden iets van hem te lezen.

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Phil Hellmuth is slecht in cashgames, en al helemaal in limit. Kan je niet aanraden iets van hem te lezen.

zoiets ?

donkament

Phil Hellmuth is slecht in poker, en al helemaal in limit. Kan je niet aanraden iets van hem te lezen.

Yoghi

Oorspronkelijk gepost door Last2Act

Phil Hellmuth is slecht in cashgames, en al helemaal in limit. Kan je niet aanraden iets van hem te lezen.

zoiets ?

Nee, ook zijn toernooispel ligt ver achter op de betere spelers. Hij kan vast wel beetje goed tegen vissen spelen en hij heeft veel live ervaring, maar zelfs in vergelijking met jou of mij is hij slecht.

Bump, nog andere aanraders, of mensen die het boek van Byron Jacobs misschien gelezen hebben en daar een mening over hebben? :)

Zo begrijp ik uit reviews dat het boek van Byron (How good is your Limit Holdem) met name bestaat uit voorbeeldhanden, welke hij door middel van vragen te stellen met je doorneemt, zodat je zelf kunt testen hoe goed jouw skills zijn. Dit is een interessante leermethode, maar werkt alleen met de juiste inzet. Het is dus geen boek dat je even lekker doorleest.

Ben ook nog aan het kijken naar dat boek die Yoghi noemde. :)