Oorspronkelijk gepost door Mistagamerone
natuurlijk heb je altijd een kans dat je met KK tegen een reg komt te zitten die AA heeft gepakt... en dan verlies ik 100BB? dan sta ik nog steeds winst... want ik ben vanaf $4000 deze tactiek gaan spelen en heb nu al meer dan $5000... ik heb er wel degelijk rekening mee gehouden, het kan natuurlijk ook zijn dat deze reg QQ heeft en je de hand dus wint, dus ik denk dat dat muntje net zo vaak jouw kant opvalt als de zijne, maar deze situaties komen in die paar handjes vrij weinig voor.
je moet het zo zien ik riskeer op dat moment 1/5 van mn br door zo hoog in te kopen, maar doordat ik vooral tegen shortstacks speel die zichzelf inkopen voor 20 of 25 BB wordt het uiteindelijk maar 1/20 tot 1/25 van mn BR....
wil je op deze tactiek kritiek leveren? be my guest
ik weet dat ik ook mensen heb die achter me staan, het is niet dat ik niet naar de kritieken luister ik probeer er wel degelijk wat van te leren... uiteindelijk zal ik iemand anders deze tactiek ook afraden,
uiteindelijk is het mijn geld, en moet ik op mijn manier omhoog klimmen in de limieten, en of dit nou via de goede of de foute weg is... tot nu toe ga ik omhoog en dat is voor mij belangrijk... en om eerlijk te zijn zie ik dit niet als een foute manier om mn br op te bouwen
Ik heb heel vaak dit soort verhalen gehoord van mensen die boven hun bankroll speelden, vaak ging het lange tijd goed maar uiteindelijk eindigden ze allemaal met "en toen kreeg ik 4x set over set op 1 dag en was ik broke."
Je bent een enorm getalenteerde speler en het zou echt jammer zijn als je op zo een zure manier je geld verliest terwijl je net zo goed jezelf omhoog kan grinden op 200NL met veel minder risico. Op 1000NL spelen zal waarschijnlijk wel goed gaan, maar waarom zou je dat risico lopen? Je bent zeker goed genoeg, en gedisciplineerd genoeg om je omhoog te grinden, dat heb je eerder ookal gedaan.
Ik zou het erg jammer vinden als ik hier over 2 wkeen moet lezen dat je busto bent door een een of andere domme fish die runner runner quads maakt ofzo.