Skip to forum
Pinowww's blog! Ful...

Meldingen
Alles wissen

Pinowww's blog! Full time aan het rondreizen met poker

6,181 Berichten
359 Gebruikers
6 Reactions
281.5 K Bekeken
Rogier

Oorspronkelijk gepost door Pinowww
heeft iemand mij gejinxt? Of zon voodoopop liggen van mij ofzo?

??

mikogo ID?

Beantwoorden
Citeren
Gangstahhh

Oorspronkelijk gepost door Thormtos91
had niet gedacht dat er zoveel uit die sng's te halen viel, maar je laat zien dat het wel zo is :)

Wat is je roi vandaag?

kijk eens naar de sharkscope van jorj95:P

nee maar deze dingen lijken me echt kut, omdat je edge zo klein kun je echt gen fouten maken

Stel je voor je verliest je verbinding 1x per dag

is je egde al weg:P

Beantwoorden
Citeren
Pinowww

Dit waren waarschijnlijk de laatste sit&go's voor vandaag. Ik ga nu voetbal kijken bij een paar vrienden en daar mss nog wat bier drinken, dus met andere woorden wrs beter dat ik geen sit&go's meer speel.

Btw, de "goh laten we de doomswitch omgooien aan het einde van zijn sessie" is niet grappig. 16 sit&go's achter elkaar geen enkele gewonnen. wtf, awesome.

Grafiek van de afgelopen twee dagen:

Bijna 1100$ aan rake geproduceerd :P.

Beantwoorden
Citeren
Pinowww
Markenator

kijk dat is het betere werk :D nice!

Beantwoorden
Citeren

En terecht imo! :D Lekker blijven grinden.

Beantwoorden
Citeren
samni

Rich boy :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Pinowww

Even vroegtijdig mijn sessie afgebroken na 109 s&g's, omdat twee regs/vrienden aan de tafels zijn gaan zitten (GEXTE en Bokkie87). Ik denk dat ik op beiden wel een klein beetje geld kan verdienen, maar als 2 van je 5 tegenstanders heel de tijd bekenden zijn is niet fijn. Dus ik wacht even tot er in ieder geval 1 van de 2 vertrokken is.

Beantwoorden
Citeren
Yoghi

GEXTE nog niet broke? :D

Beantwoorden
Citeren
Pinowww

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
GEXTE nog niet broke? :D

denk t niet, of hijs gestaket :P

Beantwoorden
Citeren
Pinowww

Na 149 sit&go's neem ik nu een pauze. Eerst inkopen doen met een vriend voor zijn feest, daarna nog sporten en vanavond ga ik bowlen met een stel vrienden. Dus ik weet niet hoeveel ik nog aan pokeren vandaag toe kom.

Resultaten van vandaag:

Redelijke winst gemaakt over 149 sit&go's :P. 23.7% ROI gedraaid :D.

Totaal resultaat:

Na 790 sit&go's in 3 dagen tijd heb ik $2214.12 winst gemaakt en een ROI van 3.2% gespeeld. Met andere woorden lig ik dik op schema. Vooral vandaag heeft ervoor gezorgd dat ik een stuk betere resultaten heb in totaal. Mijn EV lijn ligt zelfs op het moment op de 4.7%.
Ik heb ook al $1358.80 aan rake geproduceerd in 3 dagen :P.

Eerlijk gezegd geloof ik wel dat in deze games de EV lijn redelijk dicht zal liggen bij het te behoren resultaat. Je runt bijna altijd er ver boven of er ver onder, maar ik lijk er wel naar toe te gaan. Ook als ik kijk naar de resultaten van alle hyper turbo sit&go's tot noch toe, dan lijkt het alof de lijnen wel naar elkaar toe kruipen.

Beantwoorden
Citeren
LiquidCity

Gaat hard man! Ga zo door!

Beantwoorden
Citeren
Pinowww

Oorspronkelijk gepost door Vinmunt90
Gaat hard man! Ga zo door!

Zo te zien gaat het redelijk lukken gemiddeld 250 sit&go's per dag te halen, met uitgaan, vrienden bezoeken, sporten (lees; werken om te leven en niet leven om te werken) etc. Dus daar ben ik wel tevreden over. Ik probeer in ieder geval eerst het gemiddelde van 250 sit&go's per dag te blijven spelen. En hopelijk kan ik dit gaan opvoeren des te dichter de WCOOP komt.

Het zou fijn zijn om tijden de WCOOP de grotere hyper turbo's (200$-1000$) richting de WCOOP te kunnen spelen.

Edit: Volgende doel zal zijn de 200k VPP te halen, daarna de 300k en 400k. Om de 500k en hoger te halen zal denk ik te voorbarig zijn om dat nu al te zeggen. Maar de 300k VPP halen is eigenlijk wel een must. 400k zou ook te doen moeten zijn. 500k is een beetje een stretch. Het ligt er allemaal een beetje aan in hoeverre ik zal gaan grinden.

Edit 2: Ik ben al wel supernova, dus voor elke 250k fpp zal ik ook steeds de bonus nemen van $4000. Met bonussen en milestones heb ik in totaal (wel vanuitgaande dat ik de milestones ook haal) nog een goede 50% rakeback. Dus voor elke game die ik speel haal ik nog een extra 1% ROI alleen aan rakeback (elke game die ik speel krijg ik nog zo een 86 cent terug). Dit tikt ook wel redelijk aan.

Beantwoorden
Citeren
Pinowww

Ik ben net klaar met een strandtraining voor kyokushin karate en ik heb weer een wijze levensles geleerd.

Opdrukken op je vuisten met een grindtegel tussen je handen op het asfalt doet pijn aan je knokkels.
Ow, en dat het zeewater nu niet warm is.

Over een uur ben ik weer thuis, dan ga ik eten en dan ga ik naar een groot feest van een goede vriend van me waarmee ik gisteren ook de inkopen voor het feest heb gedaan.

Geen poker voor vandaag :),

Grtz,
Pinowww

Beantwoorden
Citeren

Hey Pinowww,

Dat opdrukken op je vuisten onder die omstandigheden pijn doet, dat had ik je ook wel kunnen vertellen :P Maargoed, zo kwam je d'r ook achter ;)

Geniet van je vrije dag en have fun op het feest ;)

Beantwoorden
Citeren
Pinowww

Weer even terug naar de orde van de dag (avond).

Nadat ik gisteren zo goed als vrij had genomen, heb ik gisteravond best nog wel wat afgefeest. Nadat ik om half twee mijn bed uit was gekomen ben ik hem eigenlijk heel de middag gaan chillen bij mijn vriendin. Nu ben ik net klaar met eten en het is weer tijd om te pokeren.

Echt veel sunday majors zal ik niet spelen vanavond aangezien ik heel wat hyperturbo sit&go's wil gaan spelen. Dit houdt in dat ik niet of nauwelijks buiten Pokerstars zal gaan spelen en op Pokerstars voor zover ik weet alleen de sunday warmup en de sunday million ga spelen. Als ik me fit voel na al die drank van gisteren zal ik misschien ook nog de sunday 500 spelen.

Ik zal jullie up to date houden hier :).

Beantwoorden
Citeren
samni

Good luck sir!

Beantwoorden
Citeren
Pinowww

owwwwww, de sunday warmup al gebust :P.

Beantwoorden
Citeren
Pinowww

Ik merk gewoon dat mijn concentratie vanwege gisteren nog niet 100% is waardoor ik gewoon niet goed kan massive multitabelen (het duurt dan allemaal net iets te lang). Het grinden van de hyper turbo's wordt even verschoven naar morgen en de rest van de week. Dus ik heb een nieuw plan voor vanavond.

Als 1e een update van mijn hyperturbo progressie over de dagen, want sinds de laatste grafiek zijn er toch weer 91 sit&go's meer gespeeld:

Mijn EV heb ik redelijk ingehaald. Ik run nu met een ROI van 3.8% is wat echt massive veel meer is dan ik had gehoopt. Maar realistisch gezien heb ik er nog maar 881 gespeeld, dus er kan en zal nog wel veel gebeuren.

Voor vanavond zal ik heel even rustig een paar toernooitjes pakken, nog een film kijken ofzo. Deze toernooien worden/zijn waarschijnlijk alleen nog de sunday brawl en de sunday million. Voor de rest vind ik het wel gescheten.

Bij de sunday brawl sta ik al op de 4605 chips, dus dat is een goede start voor mij :).

Edit: de $1M turbo takedown speel ik ook :).

Beantwoorden
Citeren
Pinowww

5.9k stack in de sunday brawl bij een gemiddelde van 5.8k
4.1k stack in de $1M turbo takedown

Beantwoorden
Citeren