Kan natuurlijk ook zijn dat winnende spelers verdwijnen omdat de spoeling te dun wordt ...
Een eerste mooie stap zou zijn door statistieken af te schaffen en spelers anoniem te maken in mijn ogen. Dit zal meer van de regulars vergen en het solven van het spel een stuk lastiger maken. Onbegrijpelijk dat hier nog geen serieuze maatregelen op zijn genomen
Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Ik kan niet meer zonder stats spelen![]()
precies dat dus
Het zou echt voor de pokerecologie goed zijn als ze de huds en dergelijke weten te verbannen uit de rooms.
Lijkt me niet heel slecht. Dat zal voor de aanbieders van trackingsoftware de doodsteek betekenen. Deze bedrijven hebben denk ik nog best veel macht binnen de online pokerwereld.
Als iedereen zou werken zonder hulpmiddelen komt het aan op het ware talent van de mens zelf. Nu doet software dat. Dus wil je poker zuiver houden zal dat moeten verdwijnen. Alleen zo weet je wie echt getalenteerd is in het bewerken van info met....zijn hersenen!
Zelfs als alle trackingsoftware zou verdwijnen zal het een hele kunst om het online poker zuiver te krijgen. Dan moeten die bots ook verdwijnen.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Zelfs als alle trackingsoftware zou verdwijnen zal het een hele kunst om het online poker zuiver te krijgen. Dan moeten die bots ook verdwijnen.
ja maar een bot heeft ook ranges nodig om perfect te spelen
Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Wat is een bot eigenlijk precies?
Dat is eigenlijk software dat namens iemand anders poker speelt. Dus een soort van robot idee.
Oorspronkelijk gepost door bayleysa
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Zelfs als alle trackingsoftware zou verdwijnen zal het een hele kunst om het online poker zuiver te krijgen. Dan moeten die bots ook verdwijnen.ja maar een bot heeft ook ranges nodig om perfect te spelen
Dat is waar. Misschien heb je wel bots die zich kunnen aanpassen aan elke tegenstander op basis van de gegevens dat hij zou kunnen verzamelen.
Dus klopt het dat er in poker corrupte neigingen zitten. Was eigenlijk wel duidelijk na een paar weken spelen dat er dingen scheef zaten. Is jammer, en dat motiveert niet.
Ik speelde doorgaans altijd op Stars, maar het plezier ging er meer en meer van af. Uiteindelijk werd het een kansloze zaak.
Is poker dood? Voor mij is PokerStars dat zeer zeker. Voor het overige zal het altijd wel leuk blijven een kaartje te leggen, alleen niet voor echt geld. Speel chips, de eerlijke tak van het online poker.
Denk dat het zaak is om bots te leren herkennen.Dat scheelt al een heleboel. Weet je dat je tegen een bot zit en denk je een beetje na, dan kun je ze wel degelijk kaalplukken imo en anders iig ontwijken.
Ik denk dat het heel lastig is om zeker te weten dat je tegen een bot aan het spelen bent.
Dat maakt het lastig.
Zeezouts Daggedachten - Overleven in de zomer
Het is weer volop zomer, met de bijbehorende hitte, buien, barbecue's, rondreizende kuddedieren in hun glimmende bolides met sleurhut en files voor de boot naar Texel. Een tijd waarin het leven een ander soort dimensie lijkt te hebben. Zo kan ik ineens gewoon mijn 7-zitter voor de deur parkeren na een dagje weg. Iets wat normaal bijna onmogelijk is.
Ook qua poker is het duidelijk zomer. Het aantal maal dat ik mijn pokerroom open is meer dan gehalveerd, een verschil dat waarschijnlijk is verschoven naar het openen van blikken of flessen fris, koel bier en pakketten vlees. Ik heb kort geleden een 'vuurkuil' in mijn tuin aangelegd, waar we lekker ouderwets kunnen stoken en worsten roken.
Activiteiten
Iedere zomer merk je wel een afname in activiteit. Zowel op het forum als bij de pokerrooms. Hopelijk is dat van voorbijgaande aard, want dat we momenteel kwetsbaar zijn als community, zal duidelijk zijn. Ik mis gek genoeg echt de nieuwsberichten op de homepage. Niet dat ze zo interessant waren, maar het zag er gewoon frisser uit.
Nog even en dan is iedereen echter weer terug, klaar voor een nieuw jaar sloven en ploeteren, uitziende naar de volgende zomer en zich opmakend voor een jaar vol onzin-activiteiten (want we moeten wel bezig gehouden worden) en nepfeesten.
Het zou wel wat voor mij zijn wanneer je bepaalde feesten uit kon filteren. Aan of uit zetten, net zoals bij de pokerrooms.
Mopper ik? Nah, het is gewoon het geneuzel van een net wakker geworden pokerspeler/trader/schrijver/visser/tuinier/meubelmaker/designer/vertaler/kinderoppas/wijsneus aan zijn eerste bak koffie. We gaan het gewoon weer allemaal zien, dit jaar ![]()
Fijn weekend!
Zeezout
Een absolute voltreffer. Kom maar eens naar het toeristische zuiden van Limburg...mijn hemel, zelfs de bewoners gaan zich als brutale toeristen gedragen. Alles mag, en rekening houden met anderen? Ho maar....wat een vreselijke tijd...zomer. Blegh...man, wat mis ik de ECHTE winter.
Zolang al die reguleringen niet echt van de grond komen in de VS en in andere landen zal de pokermarkt alleen maar kleiner worden verwacht ik en de trend is er ook naar. Zo zijn alle pokerfora die ik ken veel kleiner dan voor 'black friday'.