Introductie
Na met succes via deze site SSS gespeeld te hebben tot NL100 een aantal jaren helemaal gestopt vanwege de wetgeving en andere prioriteiten offline en online. Alles eraf gehaald en eind vorig jaar een nieuwe start gemaakt.
SSS en fullring zijn beide niet meer mogelijk, MSS heb ik geprobeerd maar bevalt me niet zo. NLHE 6 max is qua cashgames blijkbaar de nieuwe norm geworden en daar heb ik me vorig jaar een voorzichtige start mee gemaakt.
Na wat pogingen een goede room te vinden uitgekomen bij GGPoker, maar vooral vanwege de waarschuwingen van mijn antivirus software geen deposit gemaakt. Inmiddels lijkt dat probleem verholpen te zijn, maar ik heb toen van de nood een deugd gemaakt en de daily freebies aangegrepen en wat eerste bankroll gespaard.
De challenge
De echte Ferguson challenge is van € 0 naar € 10.000 opwerken, volgens mijn redenatie is van € 0 naar € 1.000 dan een mini Ferguson en van € 0 naar € 100 een micro
Tot € 1000 heb ik het nooit geschopt dus dat lijkt me een prima doel voor de volgende maanden.
Via de freerolls een paar dollar opgespaard en met wat geluk een bankroll opgebouwd die 2NL nu BRM-wise mogelijk maakt met sinds deze week wat eerste tafels 5NL erbij.
De tussenstand
€ 25 op dit moment via NLHE, dat zijn 1250 BB, dus 17BB/100.
:fill(white):strip_exif()/f/image/vGQbUclcuIKJq2Yq2vUXNzNI.png?f=user_large)
Daarnaast nog € 50 met daily freerolls, rakeback en bad beat tourney inkomsten.
:fill(white):strip_exif()/f/image/kuA918gTTEOmUeenWw0PkKCG.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/WpS5hfqqfEPpusmoJcvx6yKV.png?f=user_large)