Ga naar het forum
Mean Green Poker Ma...

Meldingen
Alles wissen

Mean Green Poker Machine - $50 to $500 challenge

89 Berichten
13 Gebruikers
37 Reacties
6,833 Weergaven
MeanGreen

Introductie
Na met succes via deze site SSS gespeeld te hebben tot NL100 een aantal jaren helemaal gestopt vanwege de wetgeving en andere prioriteiten offline en online. Alles eraf gehaald en eind vorig jaar een nieuwe start gemaakt.
SSS en fullring zijn beide niet meer mogelijk, MSS heb ik geprobeerd maar bevalt me niet zo. NLHE 6 max is qua cashgames blijkbaar de nieuwe norm geworden en daar heb ik me vorig jaar een voorzichtige start mee gemaakt.

Na wat pogingen een goede room te vinden uitgekomen bij GGPoker, maar vooral vanwege de waarschuwingen van mijn antivirus software geen deposit gemaakt. Inmiddels lijkt dat probleem verholpen te zijn, maar ik heb toen van de nood een deugd gemaakt en de daily freebies aangegrepen en wat eerste bankroll gespaard.

De challenge
De echte Ferguson challenge is van € 0 naar € 10.000 opwerken, volgens mijn redenatie is van € 0 naar € 1.000 dan een mini Ferguson en van € 0 naar € 100 een micro ;) Tot € 1000 heb ik het nooit geschopt dus dat lijkt me een prima doel voor de volgende maanden.
Via de freerolls een paar dollar opgespaard en met wat geluk een bankroll opgebouwd die 2NL nu BRM-wise mogelijk maakt met sinds deze week wat eerste tafels 5NL erbij.

De tussenstand
€ 25 op dit moment via NLHE, dat zijn 1250 BB, dus 17BB/100.

Daarnaast nog € 50 met daily freerolls, rakeback en bad beat tourney inkomsten.

Beantwoorden
Citeren
88 reacties
Supermoderator
Zeezout

Succes!

Ziet er mooi uit zo. Als je dit over een grote sample kunt halen loopt dat wel lekker zo :)

Beantwoorden
Citeren
Fredjen

Veel succes!

Beantwoorden
Citeren
jova23

Good Luck

Beantwoorden
Citeren
MeanGreen

Even wat minder gespeeld de afgelopen periode, maar sinds 1 juli toch min of meer op dezelfde manier verder aan het gaan.

Beantwoorden
Citeren
MeanGreen

NL2 achter me gelaten nu de bankroll de $100 gepasseerd is. Niet veel tijd gehad / genomen, maar steady as she goes :f_thumbsup:

Gelukje gehad met een bad beat jackpot, maar die opbrengst is niet meegeteld in de grafiek. Voorlopig is er weinig verschil met NL2 te merken in niveau, grinden maarrr...

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Ziet er lekkerrrrr uit ... :D

Beantwoorden
Citeren
FriskyArt

Goed bezig :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
SvenBe

veel succes met je uitdaging!

Beantwoorden
Citeren
MeanGreen

Sinds de vorige post niet veel gespeeld aangezien ik voor de tweede keer vader ben geworden :f_love:

Voelt alsof het wat tegenzit allemaal qua hands en draws, maar kan goed dat ik niet mijn a-game speel vanwege de aan bovenstaande gerelateerde gebrekkige nachtrust :f_ugly:

Ongeveer 3 BI down.

---

I didn't get to play much since my last post, because my second child was recenly born :f_love:

The tables are a bit tough when it comes to starting hands and hitting draws, but it might be I'm not playing my a-game due to the aforementioned related poorer quality of sleep :f_ugly:

Roughly 3 BI down.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
SvenBe

Congratulations - with the 2nd child you will not need to worry about 3 BI - the costs of childcare will outweigh that by far. Also: congratz!

Beantwoorden
Citeren
MeanGreen

Helaas is mijn pc vorige week gecrashed, in de afgelopen periode heb ik dus geen noemenswaardige aantallen handen kunnen spelen. Heb wel een paar freeroll tourneys op mijn telefoon gedaan en een paar korte sessies cash games, maar dat is niet erg optimaal.

Gelukkig heeft de leverancier van de onderdelen net bevestigd dat ze een probleem hebben ontdekt en dat vervangende onderdelen onderweg zijn. Hopelijk volgende week weer op volle kracht aan de pokertafels.

$2 up in de cashgames en ongeveer evenveel in de freerolls.

-----

Unfortunately my computer crashed last week, so I didn't get to play a relevant number of hands. I played a few freeroll tourneys on my phone, and a few short sessions of cash games, but that was far from ideal.
The repair shop just confirmed they found a problem in one of the parts and they will send me a replacement. Hopefully I can be back at the tables in full force somewhere next week.

$2 up in cashgames and again as much from freerolls.

Beantwoorden
Citeren
MeanGreen

De PC is helaas nog steeds kapot, de winkel had een fout gemaakt bij het bestellen bij hun leverancier waardoor het allemaal onnodig lang duurt. Op de laptop gaat het wel maar is niet ideaal.
Poker zelf gaat ook niet erg lekker, ik kan zeggen dat ik weinig geluk heb, maar waarschijnlijk is de oorzaak eerder dat ik het niveau nog niet aankan. De stap van SSS naar BSS full ring heb ik weleens geprobeer vroeger, en dat viel me al vies tegen en ben ik op afgehaakt. De stap van SSS naar BSS shorthanded is nog veel groter blijkt nu op NL5.
Ik blijk wel winst te hebben gemaakt, 1615 handen, $9,08 in de plus. BR nu $135,44.

---

Unfortunately my pc is still broken, the shop somehow made a mistake ordering parts from their supplier, causing it all to take longer than needed. I can play on a laptop but that's not ideal.
Poker isn't really going very well either. I could blame it on bad luck, but it's more likely I don't have the required skills yet to be really winnning. The change from SSS to BSS full ring which I tried years ago wasn't a success, from SSS to BSS shorthanded is an even bigger step. On NL2 I managed fine, NL5 is not so easy.
Nonetheless I managed to turn a profit, 1615 hands, $9.08 up. BR currently $135.44.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
SvenBe

Oorspronkelijk gepost door MeanGreen
Poker isn't really going very well either. I could blame it on bad luck, but it's more likely I don't have the required skills yet to be really winnning.

Have a look here: https://nl.pokerstrategy.com/video/?query=MartaiMrko !

Beantwoorden
Citeren
MeanGreen

Not much has changed since the last post, I didn't have time to check out the MartaiMrko videos, but I appreciate the feedback!

Hands played 2201
Winnings: $6.21
Current BR $149.18

A few highlights:

NL Hold'em $0.02 / $0.05
Won $10.05 with Four of a kind, Ks :f_tongue:
Dec 02 2022, 19:58
https://gg.gl/dn2q8

You are registered to the #ThanksGG Flipout (+5,769 Chips)
AT flopped a set that became a full house at the river, only to lose to KQ with a better full house :f_cry:
Dec 04 2022, 20:33
https://gg.gl/e823b
This resulted in an extra C$25.72, so the actual BR is closer to $175 :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
MeanGreen

Not much news pokerwise, but fortunately my PC is working again in all its former glory, allowing for some better multitabling if I have the time :f_ugly:

651 hands played, about $2 up, although all-in EV tells me it should have been closer to $0.

Beantwoorden
Citeren
MeanGreen

Na de vorige post (december '22) heb ik het spelletje laten rusten en de focus IRL en hobbymatig op andere zaken gericht. Nu kriebelt het toch wel weer en na wat freerolls de cash games op NL2 via GG Poker weer opgepakt. De tussenstand van de challenge is ongeveer $170, gestart vanaf precies $0.

GG heeft in de tussentijd ook full ring tables, dat ligt me beter dan shorthanded. Het niveau is bedroevend laag, al is dat natuurlijk wel weer iets om blij van te worden :f_cool: Er is wel een ante van 1 SB op alle full ring tables.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Succes dan maar weer :f_drink:

Antes bij cashgames vind ik niks. Cashgamen was voor mij al lastig genoeg zonder die aderlatingen :D

Beantwoorden
Citeren
DeKals

Oorspronkelijk gepost door MeanGreen
Na de vorige post (december '22) heb ik het spelletje laten rusten en de focus IRL en hobbymatig op andere zaken gericht. Nu kriebelt het toch wel weer en na wat freerolls de cash games op NL2 via GG Poker weer opgepakt. De tussenstand van de challenge is ongeveer $170, gestart vanaf precies $0.

GG heeft in de tussentijd ook full ring tables, dat ligt me beter dan shorthanded. Het niveau is bedroevend laag, al is dat natuurlijk wel weer iets om blij van te worden :f_cool: Er is wel een ante van 1 SB op alle full ring tables.

Succes, maar dat heb je al behoorlijk:f_drink: Inmiddels wel 5NL of zelfs 10NL neem ik aan? Speel zelf 5NL Rush & Cash, eigenlijk nog nooit full-ring gespeeld, antes klinkt wel leuk. Zorgt dat op 2Nl voor veel actie of is het erg tight?

Beantwoorden
Citeren
MeanGreen

Bedankt :)

Richt me eerst op NL2 om het weer een beetje in de vingers te krijgen. De automatismes van outs en potodds, starting hands, ranges, etc. moeten weer een beetje opgefrist worden.

GG heeft nu filteropties wat voor type tafels je wil joinen, ik kies dan tot nu toe steeds voor loose players, deep stacks, fast speed, any region. Het is heul fishy allemaal. De meest onzinnige handen komen voor om mee te limpen of flops mee te zien. Dat is wel een risico op suckouts, c-betten en stealen is niet zo effectief. Met zelf een tighte range moet ik daar wel van kunnen profiteren.

Beantwoorden
Citeren