Ga naar het forum
Mean Green Poker Ma...

Meldingen
Alles wissen

Mean Green Poker Machine - $50 to $500 challenge

89 Berichten
13 Gebruikers
37 Reacties
6,834 Weergaven
MeanGreen

Eens, de strategie is tegen een maniac tighter spelen en minder draws, tegen een nit juist meer handen.
https://nl.pokerstrategy.com/strategy/bss/1568/

Beantwoorden
Citeren
MeanGreen

Hoppa, de $100 in de pocket. Tijd voor NL5 :f_biggrin:

De afgelopen weken gewoon gegrind. GG had een promo met 12 missies waarbij je toegang kreeg tot een grote flopout auto all-in freeroll. Geen rare -EV missies gelukkig, voor cash games was het krijg pocket 55, de dag erna pocket 66, tot pocket aces. Alle 12 gehaald, maar helaas niets gewonnen.

Proberen een paar lessen mee te nemen:
- Out of position is echt een nadeel
- Oppassen bij aggressie van een tegenstander
- Geduld, sommige sessies is het beter te focussen niet te veel te verliezen ipv te winnen

Beantwoorden
Citeren
MeanGreen

NL5 is op GG met Rush&Cash een heel ander verhaal dan NL2. Heb niet veel handen gespeeld, maar het liep voor geen meter. De 30+ VPIP spelers zijn er amper, terwijl NL2 er vol mee zit. Heel veel regs met een beetje dezelfde stats als ik. De handen waar actie op kwam lag ik achter, de andere handen werden een split. Een paar buyins kwijt en besloten dat normale cashgames waarschijnlijk beter zijn. Even teruggestapt naar R&C NL2 om weer richting de $100 te gaan, dan weer een stapje omhoog.

Kleine succesjes deze week: Ik won een $0,25 battle royal freeroll 18 man met een stuk of 4 knockouts. Bij elkaar $2 ongeveer, maar toch leuk. Ze geven die 3x per week weg en meestal haal ik er amper een cent mee op, nu dus een keertje de winnaar.
De andere freeroll $0,25 spin & go kreeg een x10 multiplier waardoor je opeens voor een $2 eerste prijs speelt en $0,50 voor de tweede plaats. Dat in contrast met alleen $0,50 of $0,75 voor de winnaar bij een x2 of x3 multiplier die je bijna altijd krijgt. Met 15bb is het al snel push or fold chaos, maar het speltype ligt me wel beter dan battle royal. Deze ook gewonnen en dus weer lekker een buyin verdiend.

NL2 gaat lekker, iets aggressiever bijvoorbeeld door bij een SB complete of steal minraise te raisen in plaats van te callen.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Nog druk bezig in ieder geval :)

Succes, de komende tijd!

Beantwoorden
Citeren
MeanGreen

Nu we weer een maand verder zijn ziet NL5 er al een stuk aantrekkelijker uit. Bijna 9k handen met vooral NL5 R&C, deels NL2 als ik 4 tafel, omdat 20% van de bankroll aan tafel geen goed BRM is :f_tongue:

Tot de 6000e hand best gezakt naar -$15, gelukkig kon ik het mentaal wel hebben en wist ik dat het geen fouten waren, maar volgens de strategie gespeeld. In de 3000 handen daarna helemaal goedgemaakt met ruim $20 in de plus.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Ziet er lekker uit hoor!

De samplesize is nog niet groot, maar er lijkt wel een switch op te treden :)

Beantwoorden
Citeren
MeanGreen

Wel druk geweest, maar niet echt met poker :f_wink:

Af en toe een klein uitstapje gemaakt naar MTTs met een buyin van $0.25. Het niveau is vrij laag en 1x ITM en 1x Final Table gehaald: https://forums.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=553986

Cash games lekker verder op NL5, inmiddels is de BR € 133 aan cash en T€ 7.05 voor samen € 140.

Beantwoorden
Citeren
MeanGreen

Op zich wel lekker gespeeld de afgelopen twee weken, het resultaat was alleen errug matig. 1700 handen en een All-in EV van +$17.50, maar feitelijk resultaat van -$25. Vaak gebruik ik de cashout optie, daardoor valt het netto erg mee.

€131 cash + T€7 is €138 of $156.

Beantwoorden
Citeren
schelleXL

Blijven gaan

Ik speel op gg zelf ook toernooien van 1 dollar en cash nl5 en nl10

Met wisselend succes.

Al 3 bad run volgens hun eigen interpretatie die dat nakijkt. Plezant

Beantwoorden
Citeren