Hoi mensen
Zondag tijdens de laatste uitzending heb ik een interview met RobbieV
Heb jij een vraag voor hem stel hem hier!!
Ik zal ze dan doorspelen aan Robbie.
Het interview vind plaats rond 22:00 uur
Tot zondag!!
remmetje
Hoi mensen
Zondag tijdens de laatste uitzending heb ik een interview met RobbieV
Heb jij een vraag voor hem stel hem hier!!
Ik zal ze dan doorspelen aan Robbie.
Het interview vind plaats rond 22:00 uur
Tot zondag!!
remmetje
Wie was de slechtse speler die je deze WSOP bij je aan tafel hebt gehad en waarom?
Waarom hebben mensen als Rogier en envyjosh het toch steeds over je moeder (afaik, bestaat er zelfs zo'n FTP account nu)? Ze moet wel awesome zijn IRL!
Als alle HSNL vissen nu ineens shortstack Hit&Run spelen, haat je dan nog steeds shortstackers ? (vanuitgaande dat jij nog steeds dezelfde CG limieten speelt)
Kan je een bord pap leeg eten zonder dat de helft in je sik blijft hangen? Ik niet iig.
:D
Hoe ga je om met bad beats aan tafel (als je niet uitgeschakeld wordt dan): à la Hellmuth of eerder à la Ivey.
Hoe kwam je erbij om naar die Gun Store te gaan om even wat te schieten? Wat is de minimum leeftijd om dat te mogen doen, en kan elke toerist daar zomaar heen (zolang de toerist genoeg geld betaalt)?
telnr van je moeder?wil t niet aan josh vragen :(.
maargoed, je had t in die interview over " later als ik kinderen heb". Waar zie jij jezelf wonen als je kinderen hebt?
ohja, omdat je een vrij nonchalante /carekop hebt wilde ik je toch vragen, wat interesseert je eigenlijk allemaal op dit moment behalve "een bracelet" en "de business die je gaat opzetten" ?
hoe ziet jouw life time grafiek er uit, en vertelt er iets over, bv over de sterkte van tegenstanders
Wat zei je tegen Jennifer Harman tijdens het $5000 nlhe/sh toernooi toen ze bij je aan tafel kwam?