Hallo pokerstrategen,
Nu mijn vrouw al meer dan een week van huis is (vakantie) slaat bij mij de verloedering toe. Vakantie is niet echt mijn ding om aan mee te doen, verre buitenlandse reizen is niet aan mij besteed. Voor vele is dit een "helaas" voor mij is het thuis blijven een eureka gevoel. De 14 dagen die ik hier alleen doorbreng samen met de 2 hondjes en het konijn zijn voor mij heerlijke dagen. Niet om te klussen of door te werken of belangrijk te doen , nee gewoon lekker thuis :D.
Een leuke deal gemaakt met buurtjes die voor mij koken dus mijn eten wordt netjes elke avond gebracht.
Maar vanmorgen was ik extreem vroeg wakker door een zeer indringende vieze geur. Gelukkig niet uit de slaapkamer waar ik meestal in de nachtelijke uren verblijf, maar het kwam meer van beneden. Dus toch maar even op onderzoek uitgegaan. Ik wist echt niet dat droogbloemen zoveel ongedierte kon voort brengen, van vliegen kleine en grote en iets wat zich voort beweegt door te kruipen en geel van kleur. Ondanks dat je droogbloemen kunt laten staan heb ik deze toch maar weg gegooid. Het scheelde niet veel of de boeketten liepen zelfstandig voor mij uit. Helaas moest ik voor deze aktie wel door de tuin alwaar wederom een zeer penentrante geur mij tegemoet kwam. Nou hier was het zeer simpel ontdekte ik daar de hondjes de afgelopen week hun behoefte (stront en pis) op de tegels hadden gedaan. Onvoorstelbaar wat die beesten schijten in een week. Maar ik kon niet alles ontdekken daar ik het ook druk had met het afslaan van allerlei strontvliegen die mij ook wel zagen zitten. Nu begrijp ik ook waarom de buurvrouw niet verder komt dan het hekje om mijn eten te brengen, waarschijnlijk had ze al keer door de stront gebanjerd getuige de voetafdrukken. Mijn anders zeer verzorgde tuin moet ook nodig eens weer gemaaid worden, wat groeit onkruid toch snel zeg. Ook beloof ik dat ik het konijn vandaag verschoon en eten geef (hij wordt nu wel heel mager). De pislucht in combinatie met de verdroogde bloemen maakt gamen in de woonkamer er niet gezelliger op. Ook had ik beloofd aan mijn trouwe echtgenoot om de WC regelmatig schoon te maken. Puur vanwege het feit dat ik de 50 gepasseerd ben en de prostaat harder groeit dan iets anders. Het pissen is niet meer dan een straaltje waardoor het ook moeilijker is om te richten. Maar WTF ik ben toch alleen maakt het uit. Ook beloof ik dat ik vandaag de vaatwasser vul het aanrecht ondoe van allerlei aangekoekte etens resten en dat ik toiletpapier haal, de washandjes zijn op.......
Ik beloof
Ik beloof
Ik beloof
Maar ik ga eerst even aan mijn BR werken.
De rest komt later wel.......
Groet Henk.