Ga naar het forum
League of legends

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] League of legends

262 Berichten
37 Gebruikers
0 Reacties
21.4 K Weergaven

Zijn er hier mensen die LOL spelen?

Voor zij die LOL niet kennen, het is een DOTA-kloon die 100% free to play is.
Voor zij die DOTA ook niet kennen, het is de bedoeling in LOL om samen met 4 vrienden te spelen tegen 5 vijanden. Elke speler kiest in het begin een champion met unieke vaardigheden. Het is de bedoeling om in level te stijgen, items te kopen, de vijanden te doden en uiteindelijk het fort van de vijand te vernietigen.

Voor zij die het (gratis!) spel eens willen uitproberen, hier is een link naar de site http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4cdaaa023d4a7867949261

Zelf heb ik twee accounts (sue me)

- een level 30-account met als champions: Annie, Morgana, Xin, Sion, Mordekaiser, nunu en teemo (die laatste 2 speel ik echter nooit). op die account heb ik perfect caster runes, perfect jungle runes en specifieke mord runes.

-een level 8-account nog geen champions gekocht (aan het sparen voor Vlad/Blitzcrank)

Dus als er mensen zijn die een gezellig potje lol willen spelen (terwijl we op skype voicechat zitten (dikke aanrader!), laat iets weten. Opgelet: het spel is verslavend! U bent gewaarschuwd!

Raikaclawsz op Skype,

Raikaclaws (lvl-30 account)
Raikaclawsz (lvl-13 account)

sfeerbeeldje:

EDIT: namen van PS-LOLspelers:
- Raikaclaws (lvl 30) /Raikaclawsz (lvl 13)
- Yoshiwa (lvl 30) / Kissmyaxes (lvl 6)
- Noisecore (lvl 30) / Noisecorex (lvl 6)
- Shoefight (lvl 19) aka nickvdb1990
- Banaanhangwagen (lvl 14) aka Eruk
- Xpload1989 (lvl 6)
- Samni (lvl 6)

261 reacties
DrHaze

ik heb er nog nooit van gehoord, maar wil het zeker wel eens proberen, ik heb dit weekend 4 dagen vrij, dus ga het eens downloaden en uitproberen.

Indien het me bevalt zal ik je zeker toevoegen op skype en kunnen we eens online spelen :)

Nivlem

Klinkt awesome maar wil niet weer het risico lopen verslaafd te geraken aan video games :D.

DeKuip

Aan de screenshot te zien is dit een spel wat mn broertje echt bijna 24/7 speelt :tongue: :D

Het ziet er miss wat kiddy uit. Komt doordat het ook deels cellshaded is, maar mispak u niet. Er komt behoorlijk wat tactiek en strategie bij kijken. En met al het bloed en geweld, is het eigenlijk totaal niet voor kleine kinderen.

Enige nadeel is inderdaad het verslavend karakter, maar op zich is het beter om hieraan verslaafd te zijn dan aan drank/drugs, ... :D

Uit je verhaal zie ik dat je in dit spel kan lvl'en en je moet het met andere mensen spelen (sociale druk om vaak terug te komen).
De basiselementen voor het model om spelers verslaafd te maken zitten er dus weer in, en toch ben ik weer zo gek om het te gaan proberen :)

Bleh, lijkt me wel leuk om te proberen, maar zoals al meerdere malen wordt gezegd wil ik geen tijd meer steken in een spel waar je urenlang moet trainen om een hoger level te bereiken, want daar heb ik al genoeg tijd aan verspild voordat ik begon te pokeren. :facepalm:

yoshiwa

its fuc...n addicting , kkan het bevestigen

nickvdb1990

nu is het niet zo zoals in andere spellen dat een level 8 niets kan gaan doen met een level 30 (max)...ikzelf heb vanaf level 1 mogen meedraaien met level30-vrienden en buiten het verschil in skill, is het verschil niet erg groot.

m.a.w. vet spel, ook al ben je laag level zoals ikke :D

edit: ohja, fuckn addicting

Damn you met je leuke spellen. Ik ben nu lvl 4.
ik voeg je wel ff toe op skype

NIVEKii

Ik zou dit graag ook een keertje proberen, maar ik denk niet dat ik het ga doen, leuke spellen en te veel vrije tijd is een no go voor mij :P

Nivlem

Oorspronkelijk gepost door eruk
Damn you met je leuke spellen. Ik ben nu lvl 4.
ik voeg je wel ff toe op skype

LOL! :D Daar gaat je poker carrière..

Net ons (Nickvdb1990 en mezelf) eerste potje met eruk gespeeld, resultaat:

Victory!!!!!

Morgana (mijn character): 11 kills, 2 deaths, 13 assists

Garen (Eruk): 11 kills, 5 deaths, 8 assists

Ashe (Nickvdb1990): 5 kills, 3 deaths, 20(!) assists

Was een leuk potje! Zeker voor herhaling vatbaar!

Ben2m2

Heb heroes of newerth al een paar maand gespeeld, ik, hou het even bij poker ^^

samni

Damn, kga dat downloaden + spelen.

Vroeger was ik een echte DOTA-freak!

Oorspronkelijk gepost door samni

waart gij ook zo'n fan van pudge the butcher? <3

samni

Oorspronkelijk gepost door Raikaclaws

Oorspronkelijk gepost door samni

waart gij ook zo'n fan van pudge the butcher? <3

Ja pudge en luna waren mijn favs, ook die blademaster (dno anymore hoe die heette bij dota).

Edit: Yurnero the Juggernaut zeker? :P

Ja dat is hem.

Nu veel van die champs komen in een of andere vorm terug. (een deel van de makers van dota werken dan ook mee aan lol.

Zo is er een soort pudge, alleen is dat nu een robot geworden die met zijn rechterhand kan pullen (no pun intended

een soort Zeus (eikel die iedereen kon doden, nadat je een geweldige escape had gemaakt)

En nog veel meer remakes

samni

Is luna er ook weer bij? Die had zo'n paar epic moves op DoTa :P

Luna haar abilities vinden we terug bij verschillende champions:

bvb. Dat glaive throwing vinden we al terug bij sivir

en haar support skills zijn ook aanwezig bij een andere hero