Ga naar het forum
Tweelingen bounty s...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Tweelingen bounty shootout - TaF promotie

29 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
1,942 Weergaven
Arjon

De eerste promotie uit onze serie van negen heeft te maken met ons Tell-A-Friend systeem. Wat moet je doen om kans te maken op een ticket?

• Verwijs twee vrienden door via ons Tell-A-Friend systeem en zorg dat ze beide minimaal 25 StrategyPoints verdienen op uiterlijk 26 mei
  • De actie is geldig voor geworven vrienden in de periode van 1 mei (de dag dat Tweelingen Black Member werd) tot en met 26 mei
  • Als je aan deze voorwaarden hebt voldaan, maak dan een post in deze TaF-promotiethread op uiterlijk donderdag 26 mei
  • Uit alle gekwalificeerde deelnemers wordt één winnaar geloot, die een bounty shootout ticket ontvangt

Laat hier weten dat je meedoet en vertel het ons wanneer je aan de voorwaarden hebt voldaan. Wij loten dan op 27 mei een winnaar!

Veel succes :)

28 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81

heeft iemand al twee leden voor een ticket-lot binnen? _cool:

Toxicgod

even kijken..... euhm. NEE! :D

PokerIggy

Ik heb momenteel Gold status behaald (volgens het nieuwe systeem) en volgens mij kan ik daarmee door hier een berichtje te posten een ticket krijgen voor de strategypoints raffle.

Finger crossed!

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey PokerIggy,

Je kunt inderdaad je ticket claimen zodra je in het nieuwe systeem de goldstatus bereikt hebt.

Je moet je daarvoor even aanmelden in deze thread:
Tweelingen bounty shootout - StrategyPoints raffle

venom313

ik ben gold :D

minez1

heuj ook gold:)

Arjon

Aub even aanmelden in de andere thread:

Tweelingen bounty shootout - StrategyPoints raffle

Nounou, nog niemand. :rolleyes: :(

Moderator
pcbeem

Laat ik het zo zeggen, ik heb niet even zo 2 TAF's op de plank liggen die ik in weekje 25 SP kan laten halen en ik denk dat daar meer mensen last van hebben ;).

Arjon

Op zich zouden de punten het probleem niet mogen zijn. De bonuspunten (10 per dag) tellen gewoon mee. Dus in principe is 3 dagen 1 punt per dag halen genoeg.

We beseffen ons dat je zelf van je Taffers alleen de SP's zonder bonuspunten ziet. Geef het dus gewoon even aan als je 2 Taffers hebt die enkele punten hebben verzameld, dan kijken wij wel even of ze inclusief bonuspunten aan die 25 zijn gekomen :)

Moderator
pcbeem

Nou heb er gisteren ene gekregen die startkapitaal heeft gehad dus al:
1) hij nog 25 SP haalt
2) iemand anders zich meldt
3) de quiz haalt
4) het kapitaal krijgt
5) ook nog een 25 SP haalt

Doe ik mee!!

Maar het zijn wel erg veel alsjes dus ik ga er maar niet vanuit :(........

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Nou heb er gisteren ene gekregen die startkapitaal heeft gehad dus al:
1) hij nog 25 SP haalt
2) iemand anders zich meldt
3) de quiz haalt
4) het kapitaal krijgt
5) ook nog een 25 SP haalt

Doe ik mee!!

Maar het zijn wel erg veel alsjes dus ik ga er maar niet vanuit :(........

Als het je lukt heb je de ticket denk ik :) Mij gaat het niet meer lukken :(

Benieuwd of iemand al vergevorderd is maar nog niet gepost heeft. Straks moeten de CM's nog iets anders verzinnen als niemand dit lukt...

matthidr

Ik heb momenteel al 1 persoon die +25SP gehaald heeft sinds registratie 10/5
Vandaag hebben er nog 2 hun startkapitaal gekregen dus hopelijk haalt er daar nog iemand 25SP :P

Arjon

Oorspronkelijk gepost door matthidr
Vandaag hebben er nog 2 hun startkapitaal gekregen dus hopelijk haalt er daar nog iemand 25SP :P

Nice! Moet te halen zijn dan :)

Moderator
pcbeem

Deadline was toch morgen? Dan geef ik het maar op _frown:.....

Wel 1 TAF die 15 "kale" SP dus incl. bonuspunten zeker wel 25 maar ja geen 2e binnen weten te halen die quiz heeft gedaan.

Kortom als het nog iemand lukt lijkt het me dat deze persoon winnaar is :].

matthidr

Oorspronkelijk gepost door Arjon

Mijne 2de heeft nu 10Sp die ik kan zien, dus met bonuspunten geraakt het er mssn wel. Al heeft hij nog wel een beetje tijd.
Het gaat hier over flafla1302

Arjon

Mijne 2de heeft nu 10Sp die ik kan zien, dus met bonuspunten geraakt het er mssn wel. Al heeft hij nog wel een beetje tijd.

Met de SP update van vandaag en die van morgen erbij heb ik er goede hoop op dat het je gaat lukken! :)

matthidr

Met de SP update van vandaag en die van morgen erbij heb ik er goede hoop op dat het je gaat lukken! :)

Die deskcompmedion heeft 2 dagen gespeeld denk ik, dus zou dan nog 20 bonuspunten hebben en dan ben ik er. Als iemand dat eens zou kunnen nakijken.
Die andere is al wel busto denk ik, speelde een $33 en $11 DON :facepalm:

Arjon

Die deskcompmedion heeft 2 dagen gespeeld denk ik, dus zou dan nog 20 bonuspunten hebben en dan ben ik er. Als iemand dat eens zou kunnen nakijken.
Die andere is al wel busto denk ik, speelde een $33 en $11 DON :facepalm:

Even gecheckt, en inderdaad: 1 van hen heeft 63 lifetime points en 1 heeft 31 lifetime points.

Dat betekent dat je aan de voorwaarden voldoet, gefeliciteerd! :)

Op dit moment ben je de enige die het gehaald heeft. Mensen die het evt. ook gehaald hebben kunnen zich nog melden tot 23:59 uur vandaag, dus nog even afwachten of je gegarandeerd het ticket shipt :)

Nice job!