Ga naar het forum
SideKick gebruiken ...

Meldingen
Alles wissen

SideKick gebruiken in PT4

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
639 Weergaven
flamingo900

Hallo,

Sinds kort maak ik gebruik v/d PT4 30 dagen free trail versie, en ben eigenlijk wel van plan deze aan te schaffen. Maar ik vroeg me af, of het mogelijk is PT4 zo kunt configureren, dat het de handen die voorheen in SideKick werden geimporteerd dit nog steeds doen.

Dit is nu niet het geval, waardoor ik momenteel geen Kick's meer ontvang, en dus ook geen missie's kan behalen.

Ik vond op het forum treads terug waarbij de combinatie met HM2 wel mogelijk is, maar vond niets terug over PT4

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Moderator
SDK1987

Hallo flamingo900

Heb het even nagevraagd, want ik gebruik zelf geen PT4 en het is mogelijk om sidekick in combinatie met PT4 te gebruiken.

Je kan in PT4 selecteren of handen moeten worden verwijderd na importeren en dat moet je uitzetten, want anders werkt sidekick niet.

Als je de volgende handelingen uitvoert doet sidekick het wel:
Linksboven: "Configure" -> "Site & Import Options"
Dan tab "Preferences"
Dan onder kopje "Processed Files" vinkje links van "Move Processed Files To:" uitvinken en op OK drukken.

Mocht Sidekick daarna nog niet werken dan hoor ik het graag.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
flamingo900

Hallo SDK19756

Bedankt voor deze snelle support, en het lijkt mij, dat je op uw manier inderdaad het probleem zou zijn opgelost.

Ware het niet dat PT4 dit ten sterkste af raad zie...

If you allow a lot of old hand history files to build up then the process of reading and checking the old files can take quite a long time and cause delays in starting to import any new hands that you are currently playing, and therefore delay the appearance and updates of the HUD.

To avoid this situation you should leave the Move Processed Files To option in PokerTracker 4 enabled.

This means that when an Auto Import is stopped PT4 will move any files that it has read ("processed") to the configured folder. By default this 'processed' folder is

Verder kan het ook nog een aantal andere problemen opleveren, zoals o.a.
buiten gewoon veel 'duplicates' bij het (auto) importeren van handhistory's.

Dus ik zie niet onmiddelijk een oplossing...

Toch bedankt

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Ik ken Sidekick niet maar ik neem aan dat die toch ook niet steeds ALLE hand histories nodig heeft om te werken ?! Op zich is het re-importen van oude HH in PT4 geen probleem. Alleen zal hij bij de start gewoon eerst al die oude files processen vooraleer hij met nieuwe begint. Wat je dus ook kan doen is gewoon manueel oude HH files, die Sidekick niet meer nodig heeft, naar een andere locatie verhuizen.

Beantwoorden
Citeren