Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL100 freeplay 6-8

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
278 Weergaven

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;SB$41,80:08/38 /0 /0,0/0 /-/-/-;Hero$20,00:///////;[/tg]
0,5/1 No-Limit Hold'em (8 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.65 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 8♥, 6♦
6 folds, SB calls $0,50, Hero checks.

Flop: ($2,00) 4♦, A♠, 9♦ (2 players)
SB checks, Hero bets $2,00, SB calls $2,00.

Turn: ($6,00) 7♥ (2 players)
SB checks, Hero bets $4,00, SB folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $6,00

Paar vraagjes hierover!

Wat te doen op de BB als SB complete? Voorheen raisde ik altijd 5bb met Any2. Hier verloor ik toch te veel op, omdat veel villians limp/callen met trash. Tegenwoordig dus een standaard check en op de flop evalueren.
Checkt villian, bet ik ~pot. Dit werkt in 90% van de gevallen prima.
Hier kreeg ik echter toch een caller.
Aangezien ik op de turn een OESD kreeg, en villian weer naar me toe checkte, vond ik dat ik hier zeker kon second barrelen.
Hadden jullie dit hier ook gedaan? En betten jullie standaard in heads up met een OESD of FD? Of proberen jullie de pot zo klein mogelijk te houden en goedkoop de Straight of Flush te hitten?
Let me know!

3 reacties

nh!
ik speel hem exact hetzelfde :)
in positie moet je gewoon je FE misbruiken met een OESD of FD :)

speculative handen zoals 86o, 54s, 33,... check ik de BB en bet elke flop als hij naar me toe checkt
maar als ik bvb broadways zoasl QTo, KJs, ... heb dan raise ik gewoon 4bb ( 5 is wat teveel imo) en dan voort spelen zoals gewoonlijk (TP is dan meestal goed genoeg in bb vs sb)

groeten

Gerv

Ik blindbash tegenstander afhankelijk, tegen calling stations heeft het bien-sur geen zin.

Preflop; Ok
Postflop: Ok
Turn: 2nd barrel is meestal hier een must sinds de FE postflop zeer laag is.

- Gerv

Thnx voor de replies!
Zo wordt mijn blindbattle skill weer wat sterker. ;)