Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL100 AKs donkbet

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
319 Bekeken

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;BB$156,45:76/61 /43 /6,3/33 /75 /-/64 ;MP1$130,35:221/28 /5 /3,0/20 /24 /100 /75 ;Hero$21,50:///////;[/tg]
0,5/1 No-Limit Hold'em (9 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.65 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with A♥, K♥
2 folds, MP1 calls $1,00, MP2 folds, Hero raises to $5,00, 3 folds, BB calls $4,00, MP1 calls $4,00.

Flop: ($15,50) 9♦, 8♥, 4♣ (3 players)
BB bets $5,00, 2 folds, BB gets uncalled bet back.

Final Pot: $15,50

Achteraf denk ik dat ik hier toch had moeten pushen op deze donkbet. Kijkende naar zijn vpip, PR en AF flop.
Kon dit wel of niet?

4 replies

als het goed is heb je hier 7 outs (bdfd+overcards) en krijg je ongeveer 2:1
dit is niet genoeg om te pushen maar evt. heb je wel genoef FE om dit profitabel te maken
ik zou echter ff wachten tot ik een made hand heb en dan pushen om te zien of hij bet/fold of bet/callt in deze situaties :)

groeten

Gerv

Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
maar evt. heb je wel genoeGFE om dit profitabel te makenn

Meh daar ben ik het niet echt mee eens. Alhoewel zn WTS 33 is vind ik 61/43 geen persoon om 3:1 weg te leggen die hij krijgt wanneer jij pushed + hij toont iniatief dus hij moet ergens aan zitten op z'n minst.

Zonder reads/history zou ik deze folden wat jij wel suggereert, note maken en gaan met die banaan :)

Oorspronkelijk gepost door Gerv

Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
maar evt. heb je wel genoeGFE om dit profitabel te makenn

Meh daar ben ik het niet echt mee eens. Alhoewel zn WTS 33 is vind ik 61/43 geen persoon om 3:1 weg te leggen die hij krijgt wanneer jij pushed + hij toont iniatief dus hij moet ergens aan zitten op z'n minst.

Zonder reads/history zou ik deze folden wat jij wel suggereert, note maken en gaan met die banaan :)
ik zeg toch dat ie moet folden? :)

ik had het er mss moeten bijzeggen dat ik zonder notes of reads hier sowieso fold :)
(=>wacht op betere momenten dus :P )

groeten

Weer bedankt mannen. Toch een goeie fold dus.
Handje erop verdubbelde ik tegen hem met K-K vs. 6-8o. :D