Ben gestart op PP met het gratis kapitaal (eind ’08) om op NL10 als fishy SSSer m’n free money weg te gooien. Veel swings gehad en op het einde toch de strategie te volgen om zo broke te gaan beetje nadat het $$ vrij gespeelt was.
Echter wou ik het pokerleven ni zomaar opgeven (al goed lees resultaten later) en heb ik zelf iets gestort op PS, daar beetje NL2 BSS gedonkt, daarna SSS terug gehaalt om bonus op PP ook nog te clearen en dan toch maar op BSS overgeschakelt zoals zovele onder ons ![]()
Dan heb ik me in enkele maanden opgewerkt van NL5 fr naar NL25 sh, sinds mei ’09 heb ik dan een van m’n doelen bereik, 600$ br om de fd-bonus op FTP vrij te spelen. Bijna 3 maanden later hab ik die br bijna verdrievoudigd ![]()
Dan heb ik een tijdje NL50 gaan spelen (eerst te scared om te doen met de nodige br) en juli afgesloten met veel te veel bi's boven ev te lopen :P.
Daarna wou ik weer op PP wat bonus gaan clearen. Heb er een 600$ bonus gekregen die ik voor 3 x 120$ al vrij heb (de laatste 240$ is was niet meer te doen). Op dat moment was mijn br groot genoeg voor NL100 en ben ik daar van start gegaan, op zich is het er niet veel harder en had handjes van het net gehaalt om me te helpen (= fish vinden). Uiteindelijk wel afgelopen met 8bi verlies met resultaat dat ik terug naar NL50 ben gegaan. Daarna heb ik het ff gehad met poker en heb ik gwn hoop geld uitgecashed, ook terug gaan spelen op ftp. Dan vond ik toch dat er meer geld zat op party en speel en daar nu terug NL50 en zit rolled met 2k+ atm en ik wil terug naar NL100
[x] NL10 BSS
[x] NL25 BSS
[x] NL50 BSS
[ ] NL100 BSS(shotjes gedaan, te veel coolers/beats, mss ook door slechter play?)
[ ] sng/mtt meester worden (hoeft niet meer per se
)
[x] gold @ PS
[x] platinum @ PS (wel nog niet als regular)
[ ] diamond @ PS
[ ] DIT SCHOOLJAAR BACHELOR DIPLOMA HALEN! (oeps 1 vak al verpest...)
[x] 1k$ uitcashen voor m'n laptop en ingestoken geld terug te hebben (al m'n brm goed gezond is)
[ ] lectuur lezen (ben oa. op zoek naar goedkope pokermindset/niet via ftp shop)
-> Pokermindset is onderweg
-> Heb de boek maar hij is nog niet helemaal uit ![]()
[x] paketje van FullTilt ontvangen (ook carddecks en andere rommel erbij)
[ ] ...
Ik wil blijven bijleren over poker. Blijf coachings volgens, post zelf handen, beoordeel andere af en toe om te helpen en om te zien of ik goed zit met m’n gedachtengang. Video’s kijk ik ook graag natuurlijk ![]()
Onzin op m’n blog is lichtelijk toegelaten, mij toevoegen op skype mag ook daarom staat het ook in m’n sig ![]()
Veel plezier op mijn plekje ![]()
mss handig om hier even de links weg te zetten, enjoy
feedback hoor ik graag ![]()
ICM push-fold:
thread
directe link
poker odds:
thread
directe link