Ga naar het forum
Hu Fish League !!!!...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hu Fish League !!!!!!!!!!

239 Berichten
38 Gebruikers
0 Reacties
4,181 Weergaven

DISCLAIMER:

Dit initiatief komt niet van PokerStrategy en is gewoon een prive-opzetje voor spelers die het leuk vinden om in competitieverband op zondag een toernooitje te spelen. Wanneer je een bankroll hebt van minder dan $550 dan raad ik het af om mee te doen aangezien je voor MTT's eigenlijk een bankroll van 100 buy ins nodig hebt. Deelname is dus van eigen geld en op eigen risico.

Hey allemaal,

Elke zondag op PokerStars: HU FISH LEAGUE

Voor wie is deze HU FISH LEAGUE?

Deze league is exclusief voor leden van PokerStrategy die volgens bankrollmanagement (100 buy-ins) een buy-in van $5.50 kunnen betalen. Heb je er nog niet de bankroll voor dan is het niet aan te raden om deel te nemen.

Heb je vrienden of vriendinnen die ook mee zouden willen doen, maar nog geen lid zijn bij PS? Dan heb je nu het ultieme referrer excuus en ben je snel $15 rijker en je vriend of vriendin $50 rijker.

Het paswoord voor de toernooien zal elke week in deze thread staan (tevens bij mijn signature), zodat er geen onverwachte gegadigden zullen verschijnen:)

Wat houdt deze HU FISH LEAGUE in?

Zoals de naam al zegt een Heads Up League om gezellig samen op zondagavond een toernooitje te spelen.

Het prijzengeld is gebaseerd op de inleg die avond en wordt verdeeld middels de normale payout structuur van PokerStars.

Elke week verschijnt er een ranglijst, waarbij na 4 weken de eindstand bekend wordt gemaakt. Hierna begint iedereen weer op "0".
De duur per cyclus is dus 4 weken.

De ranglijst wordt als volgt berekend:

1.Totale prijzengeld
2.Aantal deelnames, waarbij geldt: hoe meer deelnames hoe beter.
3.Gem. ranking punten, waarbij geldt: hoe lager je gem. hoe beter.

Stel je wordt 4e van de in totaal 16 deelnemers dan zijn je rankingspunten voor die avond: 4:16=0,25

BELANGRIJK: AANMELDEN!!!!!!!!

Je naam wordt pas opgenomen in de ranglijst wanneer je in deze thread je PokerStars nickname vermeld. Op die manier kan ik controleren of je geen buitenstaander bent.

Ranglijsten:

De ranglijsten zullen in deze thread (en altijd in de eerste post) komen te staan binnen 1 a 2 dagen nadat het toernooi is gespeeld. Tevens kun je dan gelijk de nieuwe toernooi info inclusief paswoord hier vinden.

Meld je dus aan door hier je PokerStars nickname in deze thread!

Stand na tweede ronde:

Toernooi info 3e speelronde:

Tournements → Private –> HU FISH LEAGUE

Datum: 19 april 20.00 uur.

Tournament ID: 156548486
Het paswoord is: HUfishes

Hopelijk tot zondag!

238 reacties

Vet, I'm in!!! sta al geregistreerd ook !!!

iamthedanger

leuk initiatief maar ik denk iets te groots opgezet.. :O

Opzet is heel simpel en klein. Is alleen afhankelijk van het aantal deelnemers. Maar na zondag is het gelijk duidelijk hoeveel deelnemers er zijn en daarmee divisies. Valt ook nog aan te passen naar minder spelers per divisie en dan minder spelers die spelen voor promo degradatie. Vrij flexibel systeem. :D

Yoghi

Ik kan niet meedoen want ik ben geen fish...

en ik kan nooit op zondagavond

Naja ik verwacht toch wel een flink aantal deelname's.

Ik bedoel: Ik wil me wel ens matchen met de grote HU-mannen van de community zoals: Josh, Kuipie, AJfonso, Rogier, Elias, Zeezout, Pinowww en alle andere grootheden die ik vergeet.....

Ik ga voor divisie 3 in ieder geval!!!

iamthedanger

oke oke vet plan :)

elrio

SHARP DAAR MEE KOM JE NU AF! NET NA M'N SELF-EXCLUSION X( fucked up X( :(

dustje

bin dabei

dustje is nick ;)

iamthedanger

Oorspronkelijk gepost door elrio

² :D

elrio

Oorspronkelijk gepost door elrio

En nu lees ik het deel van later meedoen :D

ik volg de oppervis van deze community overal. Sta geregistreerd en nu hier ook. The dopeman is van de partij! :D

Edit: d0ped0pey is de ps naam.

NLDPeter

Dit is zwaar -ev. Normale toernooien met deze BI zijn 12908128x softer. Daarbij ben ik ook nog eens underrolled. En last but not least suck ik enorm met HU.....

Kortom ik doe waarschijnlijk wel mee.

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
Dit is zwaar -ev. Normale toernooien met deze BI zijn 12908128x softer. Daarbij ben ik ook nog eens underrolled. En last but not least suck ik enorm met HU.....

Kortom ik doe waarschijnlijk wel mee.

QFT!!!!! +100 voor deze post! :D :D :D

iamthedanger

en ik zou me nog wel gaan excluden deze maand..

kut paul met je kut initiatief, ( :D )

w/e

IM IN!

MAKE MEH BUSTO!

Maarten84

Ik doe ook mee, Abt_84 is de naam...

Dit is zwaar -ev. Normale toernooien met deze BI zijn 12908128x softer. Daarbij ben ik ook nog eens underrolled. En last but not least suck ik enorm met HU..... Kortom ik doe waarschijnlijk wel mee.

Lol, ik lees allemaal dingen van excluden etc. , dus misschien toch softer dan dat je vermoed.... :D :D :D

Ik zag ook dat ik concurrentie krijg om de laatste plaats met Dope.
Dope, ik heb natuurlijk niet voor niets voor HU gekozen. afgelopen zondag nog een MTT geshipt ermee. Resultaten uit het verleden zeggen helaas niets, dus ik zal wel weer onderaan eindigen. :D

Jin_dutch doet 8 maart ook graag mee.

mooie opzet Sharp!!

Mooie oefening voor HU skills ;)

Supermoderator
Zeezout

Ha!

Eindelijk weer een legitieme reden om mijn geld weg te donken!

Ik doe natuurlijk mee. Iemand moet jullie toch sponsoren?

Nick: Sojaboon

Pinowww

ben denk ik wel aanwezig