Ok dan, dat is een mooi sprongetje in het klassement.. van GEEN T-shirt, ineens naar de nummer vier. Das een mooi vooruitzicht. Hopelijk kan ik dit zo vasthouden.
Wel grappig om te zien hoeveel punten je ineens met een overwinning bij elkaar vergaart.. niet normaal meer man! Dan verdien je iig een T-shir . haha
Ja het is deze maand inderdaad wel erg bizar lastig geworden om een T-shirt te bemachtigen. Mooi werk!!! En Good Luck voor iedereen nog de komende 2 weken.
hoi allemaal,
het is vandaag dus donderdag en ik zou me graag aanmelden voor het toernooi van zondag.
kan mij iemand vertellen waar ik dat moet doen hier op de site?
mijn id op titan poker is badboydutch
dankjulliewel alvast en ik heb dr zin in zondag.
groetjes,
Lars
Oorspronkelijk gepost door badboydutch
hoi allemaal,het is vandaag dus donderdag en ik zou me graag aanmelden voor het toernooi van zondag.
kan mij iemand vertellen waar ik dat moet doen hier op de site?
mijn id op titan poker is badboydutchdankjulliewel alvast en ik heb dr zin in zondag.
groetjes,
Lars
Ja idd op de homepage even zoeken naar de freerolls links en dan wijst het vast voor zich. Ik zet je alvast bij mijn lijstje erbij voor de tussenstanden zodat je daar ook in zal staan. tot zondag en niet vergeten snel registreren om 15.oo uur op titan, want hij is vaak zo vol