Ga naar het forum
Lupp0's poker verha...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Lupp0's poker verhalen.

198 Berichten
24 Gebruikers
0 Reacties
5,202 Weergaven

OMG GODVERRRRRRRRRRRR!!!!!!!!

Zit ik hier een MEGA verhaal te typen onder het pokeren, zeker 3u steeds wat erbij geschreven.
Druk ik op verzenden krijg ik een error GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, hier baal ik van.

Misschien dat ik vandaag nog weer de energie kan opbrengen om het nogmaals te typen maar daar heb ik nu even weinig zin aan! bah!

Eerst even weer beter concentreren op het poker!

197 reacties

haha ik k en het! Rustig aan niet tilten ;)

later

i lol'd

als je een lange post typt altijd ff kopieren voor je op verzenden duwt ;)

groeten

Ik had een heel leuk poker verhaal..

Momenteel gaat het echter echt heel slecht, ik kan wel janken.
Als er een (poker) god is, heb ik vast wat verkeerd gedaan, want hij mag me niet echt :(
Gister was een dramatische dag.
Nadat ik eergister ook al niet al te veel geluk had, wat ik later met een paar SnG's weer goed heb gemaakt eindigde ik met $45, gelukkig.

De teller stond gister toen ik stopte op $80.
Voor die tijd had ik nog maar $15 over omdat alles gerivered werd, echt ik haat de river, ik kan er wel een boek over schrijven.
Ik heb die $65 verdient door alleen maar headsup te gaan spelen om zo de kans zo klein mogelijk te maken dat iemand weer zn setje zit te slowplayen terwijl ik AK heb en een aas gehit heb op de flop.
En ik in early pos. zit te raisen.
Of zn runner runner straat/flush krijgt terwijl ik hem 0,0% pot odds geef om die shit te callen.

Natuurlijk was ik erg blij, en dat headsup beviel me goed.
Ik had met mezelf afgesproken dat als ik $60 zou hebben ik ipv een $5 headsup een $10 zou spelen.

De teller stond op $15.
Ik speelde 5x headsup en won alles, wtf?
Pas de 6e keer verloor ik een keer.
En van de 8 die ik gespeeld had won ik er 7.. wtf? is dit mijn ding dacht ik?
Ik verloor nog wat en won weer wat, todat de teller op $60 stond.
Ik besloot om idd een $10 te spelen, die ik gelijk won, het verschil in skill is bijna nihil.
Speelde er nog 1 en won weer, de 3e verloor ik.
Nog een aantal gespeeld, af en toe een domme bluf (wat ik daarvoor niet deed) zorgde ervoor dat de teller aldoor op $80 bleef staan.
Ik besloot maar om te gaan slapen, het was ook al erg laat.
De vermoeidheid ging een rol spelen, waardoor ik die domme bluffs ging maken.
Volgende dag nieuwe kansen toch? vandaag dus.

Ik ben nu gestopt terwijl ik nog minder dan $20 over heb.
Ongelooflijk die river.. hij haat me.
Al mijn azen (of andere hoge pockets) worden gekraakt om het leven.
Heb ik pockets kings heeft iemand anders azen, heb ik queens, heeft iemand anders kings etc etc.
De kans dat zoiets gebeurd is bijna nihil, maar bij mij lijkt het wel 100%.
Dit gebeurd trouwens in SnG's, had gewoon weer headsup moeten gaan spelen denk ik nu.

Ik ben maar even gestopt...
Want ik begon nadat de zoveelste keer mijn azen gekraakt werden door een donk die mijn preflop allin called met 45 harten en zn straight krijgt op de river aardig te tilten.
Zeker omdat mijn stack bijna gelijk was aan die van hem, anders had ik er op de één of andere manier nog wel begrip voor kunnen opbrengen, nu echt 0,0.

Volgens het boekje doe ik alles goed.
Ik wou dat ik mijn handjes in een programma had zodat ik ze hier kon posten, zoveel pech kan een mens gewoon niet hebben, en toch heb ik het.

Nog even een voorbeeld van gister.

Ik speelde een SnG voor $5 + 0.5 en was mega chipleader met bijna 11k chips.
Er waren nog 5 spelers aan tafel, wat betekend dat ze allemaal rond de 1k hadden of minder.
Eigenlijk mag ik hier niet over klagen, want ik kreeg de ene pockets na de andere, maar ze werden werkelijk ALLEMAAL gebeat door een hogere.
Kreeg ik 88 had iemand QQ, kreeg ik 10/10 had iemand anders KK.
Ik ben met mijn 11k gewoon als 5e de SnG geleaved, niet te geloven.

Persoonlijk heb ik het nu echt even gehad met poker.
In het verleden heb ik ook al dit gezeik gehad, en het blijft gewoon lekker doorgaan.
Poker is denk ik niet mijn ding.
Het maakt niet uit hoe (goed) ik speel, donks winnen alles van me op de river.
Heb ik eindelijk een keer een hogere pocket pair, krijgt hij weer trips op, je raad het al, op de R I V E R!!!
Ik wou dat ik op de één of andere manier een dealtje met die river kon sluiten.
Misschien 70/30% van de opbrengst verdelen ofzo (en dan bedoel ik 70% voor de river), ik teken er gelijk voor!
Met 30% winst kan ik wel leven, met 100% badluck niet!

Zelfs dit stukje schrijven kan me gewoon niet "ont-tilten".
Ik ga nu even een potje Counterstriken om wat agressie van me af te schieten, hopelijk helpt het.
Mansion zal ik zeker de eerste paar dagen (denk ik) niet meer opstarten.
Want nog één keer zon donk lucker en mijn pc vliegt het raam uit.
Ik denk dat ik de snelkoppeling op het bureaublad ook maar even een andere naam ga geven: Niet op klikken, het haat je.

Misschien was dit het eerste en laatste verhaal wat ik hier geschreven heb.
Mocht mijn geld op zijn, hou ik poker voor gezien, zelfs bij vrienden, want daar was het de laatste tijd al niet veel anders.
Alleen noem ik mijn vrienden liever geen donks, dat zijn ze ook niet, we pokeren al 3+ jaar samen.
Maar ontzettend veel geluk hebben ze wel!
En ik heb geen zin om ruzie te krijgen met vrienden om een dom spelletje als ik word uitgelachen zorda ik hem compleet zit te flippen.
De enige plek waar ik nog "geluk" schijn te hebben is in de kroeg.

Hoe ging dat spreekwoord ook alweer?
Iets met geen geluk in het spel maar wel in de liefde ofzo?
Nou een een vriendin heb ik ook niet, dus dat gaat ook niet op!

En zéér gefrustreerde Frank groet u allen.

Hey Frank,

relax man! Afaik ben je net begonnen en nu al silver-status! Dat is volgens mij een hele prestatie :D
Anderzijds zegt het me (misschien onterecht), dat je echt volle bak aan het pokeren bent. Denk je ook aan je persoonlijke ontwikkeling? Denk hierbij aan strategie-artikelen, video's en coachings!

Veel succes :)

Groet'n
Leo

Ik zat eerst op Everest te spelen, dat ging donders goed (wel veel swings omdat ik PS toen nog niet kende etc.). Toen PS leren kennen en met $50 op Mansion begonnen, maar daar was ik snel de helft van kwijt op dezelfde manier als jij beschrijft. Toen had ik ook geen zin meer, en met al dat geouwehoer met de downtime van Mansion maar besloten om bij Mansion weg te gaan. Ben nu weer volop begonnen op Everest en dat gaat weer geweldig (tot nu toe ;-)).

Je zult dus niet alleen een limiet en spelvorm (cash, sng, mtt, turbo, shorthanded etc. ) moeten zoeken die bij je past, maar volgens mij ook een pokerroom. (Zal wel iets te maken hebben met de gemiddelde speler die er op afkomt, en het aanbod van tafels) En dan zal wel weer iemand zeggen: "Dat zit tussen je oren"
Maar als het werkt dan werkt het. Dus probeer ook eens wat verschillende poker rooms (ik heb volgens mij de hele lijst ondertussen al afgewerkt)

Ik zie nu jou signature: it's all in the mind, dus volgens mij kun je wel wat met bovenstaand, en blijf cool, wat er ook gebeurd.

Ik speel niet voor het eerst online poker ofzo, en speel al ruim 3-4 jaar poker op een redelijk nivo.
De SSS had ik mezelf al eigen gemaakt voordat ik er hier over las, of uberhaupt iets gelezen te hebben.
Zo begon ik te spelen op Ladbrokes, zelfs mijn maat deed hier niet eens aan, hij speelt altijd bigstack.
Die maat heeft mij altijd enorm geholpen, hij is mijn poker goeroe om het maar even zo te noemen.
Hij heeft wel diverse boeken gelezen ed.
Vaak heb ik naast hem achter de pc gezeten en meegekeken hoe hij online pokerde, deze gast heeft al een paar duizend gecashed.
Het is dus niet zo dat ik een poker noob ben ofzo.

Ik ben begonnen op Ladbrokes, waar ik een first deposit bonus heb vrijgespeeld.
Dat geld heb ik overgemaakt naar PartyPoker voor wederom zon bonus.
Toen ik daar klaar was ben ik naar een andere site gegaan waar de naam mij even van is ontschoten.
Deze gaven een 100% bonus tot $700.
Op die site ben ik broke gegaan omdat ik mezelf wel goed genoeg vond voor de 1/2$ blinds, heel stom achteraf.
Het nivo verschil was veel te groot.

Ik ben er later ook achter gekomen dat toernooien meer mijn ding omdat ik altijd mega tight speel.
Altijd wacht ik mijn kansen af, (bijna) nooit schuif ik al mijn chips in de pot voor een bluff óf als ik niet zeker weet dat ik de nuts heb.
Zodra ik in het geld zit bij een SnG verander ik mijn spel pas naar wat meer loose om ook eens blinds te stealen etc.
Als mijn maat hier lid was op het forum zou hij dit verhaal kracht kunnen bijzetten.
De letterlijke woorden die hij me gister door de telefoon zei waren:"misschien moet je gewoon stoppen man, het is je niet gegund, je hebt echt te veel pech.. niet normaal".

Ik begon echt weer met frisse moed te spelen nadat ik 1 jaar helemaal niet meer online gepokerd heb.
Maar mijn zin is gelijk alweer weg.
Pech was niet de reden dat ik die $1000 verloor die ik in een paar maand had opgebouwd, dit was meer tilt en dom spel.
Maar later heb ik nog eens $100 gestort op PartyPoker.
Dit was de site die mij het beste lag en hier speelde ik echt het liefst (om even in te gaan op je advies 86rank86).
Mijn account gegevens ben ik verloren en ik kan daar helaas niet meer inloggen, misschien staat er zelfs wel geld op..
Ze storten namelijk soms wel eens geld op je account als je een goede klant bent.
En ik had geloof ik de hoogste status die je kunt halen.

Het percentage geluk wat je nodig hebt in poker lijkt bij mij dubbel, maar dan omgezet naar badluck.
Als zelfs donks mij keer op keer verslaan dan weet ik het niet meer..
Ben ik een donk?
Dit is de vraag die ik mezelf nu stel.. maar ik weet dat ik dat niet ben.

Headsup gister was echt super, ik won bijna alles.
Maar dit is niet mijn ding, ik vind er echt geen reet aan (ja op een finale tafel van een toernooi wel natuurlijk :P ).

Één ding ben ik wel achter, en dat is dat Mansion echt zuigt.
De SSS kan je daar niet goed toepassen, er zijn echt veel te veel die zo spelen.
Op de meeste tafels zitten maar 2 or 3 met een BS, de rest is alllemaal SS wachtend op hun kans, hier moet je wel loose spelen (dus BS spelen, wat inhoud een hogere BR).
Op de wat hogere limieten is dit anders heb ik wel gezien, echter als je aan BRM doet kan je hier gewoonweg niet spelen.
Eigenlijk kan je ook geen SnG's spelen want $5 is 1/10e van je BR, maar dit ligt mij gewoon goed.
Als je dan keer op keer net 4e word door donk moves van anderen, of er gelijk uitligt met je AA die gekraakt word houd het snel op.

Er is geen boek of coach die mij kan uitleggen waarom bijna elke goeie hand die ik heb word gekraakt door een slechte, dit is de "luck-factor" die gewoon niet aan mij besteed is lijkt het.
Gister bijvoorbeeld, KK tegen KK 50/50% maar hij hit gelijk op de turn al zijn flush.. pfffff.
Waar ik dan nog blij om ben is dat het op de turn was, en niet op die oh zo hoerige river.

Ik neem gewoon even een poker pauze zodat alle tilt verdwenen is en ik echt weer zin heb in een potje poker.
Het jeukt al wel weer, maar ik vertik het om nog op de ring tafels te spelen.
Hier heb ik echt bijna elke buyin verloren door pech, zoals ik hier boven ook al beschreef met die pockets die iemand anders aldoor hoger had etc.
Ik heb nog 3 of 4 buyins voor een SnG, anders is het de laatste cent die ik besteed aan poker, ook in de kroeg en ook bij vrienden ;)
Het enige wat het me brengt is stress (ik ben een echte stresskip en een heethoofd), ook al vind ik het spel echt geweldig :(

Veel succes in ieder geval met alles!!

marcelhermus

ik zou zeggen ga het artikel over bankroll management eens lezen.

met 80 dollar 5 dollar s&go spelen is ook gewoon een kamikaze actie.

ik sta op 300 dollar en ik speel nog maar 5 dollar s&go.

alles wat ik lees van jou is terug te leiden op BRM. 1/2 gaan spelen met 1000 is ook absolute zelfmoord.

speel je hier big stack dan heb je 5 buy ins ?

volgens mij moet je dit echt onder controle krijgen.

Sharkking89

s6 met broke gaan is mijn advies!
Ga zo door en je zult nog vaak broke gaan

Lees bericht hierboven waarom

Bedankt, ik zal mijn best doen Sharkking89.

Het is aldoor heel makkelijk om te zeggen bankroll management, bankroll management vind ik.
Natuurlijk is het niet verstandig om te doen wat ik doe, ik zou het niemand ook gaan aanraden ofzo, zeker niet de net beginnende spelers.
Maar op Mansion SS spelen is gewoon bagger.
Ik zou dan ook bij deze elke beginnende speler willen aanmoedigen om vooral NIET op Mansion te beginnen maar op PartyPoker of Titan (weet trouwens niet welke room Titan is).
Er zitten aan een full ring table over het algemeen maar 2 of 3 BS.
Je levert 3 rondes je blinds in en raised 1x met een goeie hand en pakt enkel de blinds omdat de rest ook allemaal SS speelt, je verliest dus 2 rondes blinds ipv dat je wat wint.
Van de intotaal ±30 buyins die ik heb gedaan verdubbelde ik sporadisch een keer.
Als je bijna 20x achter elkaar suckouts hebt op de river etc (wat inhoud $40) heb je ook nix meer over, dus wat moet je dan?
Ik speel dan liever iets waar ik echt goed in ben (heb in het verleden ook zo mijn bankroll opgebouwd).
Ik ben wel eens benieuwd hoeveel mensen SS op Mansion spelen, en hier geld mee verdienen.
Het zullen er niet veel zijn gok ik.
Op PartyPoker (een andere pokerroom) zal het een stuk beter gaan, dit weet ik uit het verleden/ervaring, zo speelde ik daar ook altijd, en winnend.

@ MarcelHermus "1/2 gaan spelen met 1000 is ook absolute zelfmoord" goh?
Ik heb hier boven (of in mijn introductie) ook niet gezegd dat dit de domste fout was die ik kon maken? vertel me wat nieuws please...
Ik heb deze fout zelf al erkend, dus dit is echt een erg nuttige comment op mijn verhaal.....
En ik speelde met $80 geen $5 SnG, ik speelde met minder dan $20 zelfs die $5, somebody kill me please!

En dan nog iets.
Als je op de laagste limiet van Mansion gaat spelen (.05/.1) krijg je echt 0,0 Mansion points.
Natuurlijk moet je hier niet echt op letten in het begin, dat weet ik zelf ook wel.
Maar als ik 30x een buyin heb gedaan op die limiet, en totaal nog niet eens 20 MansionPoints heb verdient dan vervalt de totale bankroll ook als ik wel winnend zou spelen.
In 90 dagen ga je op deze limiet N E V E R! 1000 MansionPoints verzamelen om je geld te houden, dus dan is alles helemaal voor niets geweest?

Even een vraag voor Sharkking89 tenslotte.

Ik neem aan dat jij al een degelijke bankroll hebt opgebouwd, en dat je het spelletje aardig snapt.
Stel je krijgt van iemand gratis $50 op een site.
Ga jij dan ook weer op de aller laagste limiet spelen om zo je bankroll op te bouwen?
Of ga je gelijk een stapje hoger omdat je gewent bent om op die limiet te spelen.
Ik denk dat ik het antwoord wel weet, dus de pot verwijt de ketel een beetje denk ik...
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je op .05/.1 zou gaan spelen als je zelf bijvoorbeeld gewent bent aan .25/.50, dat gaat er bij mij gewoon niet in.
Dat je dan niet op .25/.50 gaat spelen kan ik nog wel inkomen, maar 1 stapje hoger dan de laagste limiet ga je vast spelen, ik hoop op een EERLIJK antwoord, en niet op een antwoord zoals je volgens "het boekje" zou geven op deze site.

Nogmaals, ik ben geen pro, maar zeker ook geen noob.
En als ik wat minder pech had gehad, stond mijn bankroll nu zeker boven de $100, denk wel op bijna $200 nu.
Gister 3 SnG's gespeeld, 1 keer 1e, 1 keer 2e, 3e keer nix, mijn bankroll is weer $50+
Vertel mij nu maar wat ik moet doen..
Weer 20x door suckouts mijn SS verliezen of lekker mijn specialiteit blijven beoefenen ook al is de kans dat je (sneller) broke gaat groter, maar de kans dat ik broke ga met SSS is bijna net zo groot, of liever gezegd groter op Mansion, dan dat ik met SnG's bezig ben.
Tot nu toe heb ik steeds met headsup en SnG's mijn bankroll weer van bijna niets moeten opbouwen doordat ik al mijn buyins op ring tafels verloor.

Ik hoop echt op een eerlijk antwoord Shark, en geen standaard "crap".

he Lupp0 ik haak even in op dat eerste verhaaltje van jou.
jij zegt dat je op mansion geen sss kan spelen omdat iedereen daar small stacked zit?
ik ben op mansion begonnen met 0,05/0,10 en sss gespeelt.
er zijn genoeg mensen die daar bigstacked spelen, moet je alleen beetje naar zoeke ;)
me bankroll flink opgebouwt met sss op de lage limieten. :)
dus het is makelijk te doen als je je een beetje verdiept.

marcelhermus

hey luppo dank je voor het zeggen dat ik het spelletje niet begrijp, dit impliceer je namelijk door te zeggen dat je aanneemt dat sharkking het waarschijnlijk wel begrijpt. maar correct me if i`m wrong.

verder was mijn post bedoeld om je enigzins op weg te helpen.
ik zeg niet dat je niet kan pokeren. anders krijg je natuurlijk nooit zo veel bij elkaar. maar jij wijt je broke gaan aan tilten en bad beats.
een goed BRM helpt je dit tegen gaan.
jij gelooft dat je een winnende speler bent, ik geloof dit ook wel. alleen ik denk dat je te snel wilt. bouw je bankroll nou rustig op. het duurt misshien wat langer, maar is een stuk safer.

ga gewoon wat s&go spelen met een lagere buy in. het duurt langer maar heeft minder risico.

leer je deze discipline aan, als je dan een grote bankroll hebt opgebouwd zul je minder snel de neiging hebben om daar te hoog te spelen.

op deze site willen mensen elkaar graag helpen om de pokercarriere zorgvuldig op te bouwen.

ik hoop dat je deze goedbedoelde maar soms kritische hulpen wilt accepteren.

groeten marcel.

Ik heb bij Mansion een first deposite gedaan van $100. Dit was op 27 januari. Binnen 4 weken stond min bankroll op $500 (incl. de $100 bonus die ik had vrij gespeeld) ......
Dit heb ik gedaan met alleen SSS, op een limit van 15-25cent. Ik had soms echt het idee dat ze het geld aan het weg geven waren.....
Daarintegen heb ik er 2keer $50 doorheen gedraaid op Titan, met alleen maar SSS :(
Op Hollandpoker (zelfde software als Titan, ipoker-networks) gaat SS ook een stuk moeizamer :evil:
Partypoker kan ik niet over mee praten .....

Anyway over die bonus op Mansion, ik had bijna 10k mansion points bij elkaar gespeeld in 4 weken op NL25 met SSS. Wel moet ik zeggen dat ik soms op wel 14 tafels tegelijk aan het spelen was...... Maar ik denk dat als je gemiddeld 8 tafels aanhoudt, moet je ook een heel eind komen, binnen een maand :)

Dus dat is mijn ervaring met Mansion, en Titan............ :D

Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
hey luppo dank je voor het zeggen dat ik het spelletje niet begrijp, dit impliceer je namelijk door te zeggen dat je aanneemt dat sharkking het waarschijnlijk wel begrijpt. maar correct me if i`m wrong.

Nee, dit begrijp je echt verkeerd.
Ik ga hier echt niet mensen lopen afzeiken ofzo, of zeggen dat ze niet kunnen pokeren!
Tenminste dat is echt niet mijn bedoeling hoor!
Als je dit wel zo opvat dan spijt me dat zeer!
En ik wil ook zeker niet voordoen of ik alles wel begrijp, ik kan ook nog steeds genoeg leren.

verder was mijn post bedoeld om je enigzins op weg te helpen.

Ik snap het wel, echter reageer je op een stukje wat ik geschreven heb, wat meer dan een jaar geleden is gebeurd (misschien had ik dat erbij moeten zetten).

maar jij wijt je broke gaan aan tilten en bad beats.

De $1000 die ik heb verloren was tilt idd.
Maar dit heeft nix te maken met hoe het nu gaat, nu is het alleen bad beats.
Natuurlijk hoort dit bij poker, dat weet iedereen.
Maar zoals het een paar dagen terug ging, dat was even niet normaal.
Toen ik mijn $1000 opbouwde had ik natuurlijk ook beste swings, iedereen heeft dat.
Maar als je mensen echt geen odds geeft om te callen, en ze callen met echt kut kaarten (terwijl je aan mijn raise wel kan zien dat ik minimaal AQ oid heb) en je speelt SSS (wat al weer aangeeft dat het ZEKER een goeie hand moet zijn) en je verliest op die manier bijna 20 buyins achter elkaar ga je wel twijfelen of dit de beste manier is om mijn bankroll op te bouwen.
Ik zeg niet dat SSS slecht is, in tegendeel, zo heb ik in het begin mijn $1000 opgebouwd.
Later heb ik dit gedaan met SnG's, waar ik ten eerste veel meer plezier aan heb, en ten tweede ook best goed in ben.
Headsup ben ik ook best goed in.
Meestal word ik dan ook 3e óf 1e en bijna nooit 2e.

ga gewoon wat s&go spelen met een lagere buy in. het duurt langer maar heeft minder risico.

Hier heb je wel een klein punt natuurlijk.
Echter zie ik het heil er niet van in.
Als je bijvoorbeeld $1 + 0.3 speelt wordt de top2 betaald, ipv top3 bij $5 + 0.5.
Lagere zijn er niet op Mansion, ja limit, maar dat ligt mij niet.
En de 0.3 die je als rake betaald vind ik dan ook te veel als de inleg maar $1 is.

op deze site willen mensen elkaar graag helpen om de pokercarriere zorgvuldig op te bouwen.
ik hoop dat je deze goedbedoelde maar soms kritische hulpen wilt accepteren.

Dit weet ik ook echt wel, misschien komt het door al mijn gezeik dat het niet zo lijkt.
Maar die ring tafels op Mansion liggen mij gewoon niet, zeker niet de laagste, daar ga ik zwaar broke op.
Dit probeer ik aan te geven door mijn verhaal, de SSS werkt niet voor mij op Mansion.
Als ik dit dan aangeef, is het enige wat ik aldoor te horen krijg: bankroll management.
Hier schiet ik echt geen fuck mee op natuurlijk.
Ik heb al een paar keer aangegeven dat ik echt aan bankroll management wil doen, maar het werkt gewoon niet op deze ring tafels/site met de SSS.
Tenminste niet voor mij met al mn pech.
Maar er is nog maar 1 persoon geweest (86RankF86) die een beetje begrijpt wat ik hiermee bedoel.
Die ook gezegd heeft:

Je zult dus niet alleen een limiet en spelvorm (cash, sng, mtt, turbo, shorthanded etc. ) moeten zoeken die bij je past, maar volgens mij ook een pokerroom. (Zal wel iets te maken hebben met de gemiddelde speler die er op afkomt, en het aanbod van tafels) En dan zal wel weer iemand zeggen: "Dat zit tussen je oren"
Maar als het werkt dan werkt het.

Op PartyPoker werkte de SSS voor mij en de SnG's.
Hier werkt de SSS totaal niet, en de SnG's wel.
Als Shark dan zo'n comment heeft van:"Suc6 met broke gaan", denk ik: tja je kan ook alles even lezen en een nuttig comment geven of gewoon niet reageren.
Net alsof zo'n comment ook maar iets bijdraagt... ipv wat tips te geven ANDERS dan bankroll management, waar ik zeker wel van op de hoogte ben..

Ik snap ook wel dat je laag moet beginnen, en ik wil echt niet te snel.
Mijn doel was om weer lekker SSS te spelen en rustig alles op te bouwen.
Maar als dit dan niet lukt dan moet je zoeken naar andere opties toch?
En er zijn hier zat mensen die geen SSS spelen en toch winnend speler zijn.
Van deze mensen wil ik wel eens horen hoe zij het doen, ipv voor de zoveelste keer te lezen bankroll management, dat weet ik nu wel hoor...

Oorspronkelijk gepost door roycus
Ik heb bij Mansion een first deposite gedaan van $100. Dit was op 27 januari. Dit heb ik gedaan met alleen SSS, op een limit van 15-25cent.

Ja maar jij begint al met 2x zoveel stack als mij.
Die limits kan ik eigenlijk niet spelen vanwege mijn bankroll, hier probeer ik me ook echt aan te houden.
Misschien moet ik gewoon maar een stapje hoger doen ofzo, want die laagste limit is net een gokhal.

Wel moet ik zeggen dat ik soms op wel 14 tafels tegelijk aan het spelen was...... Maar ik denk dat als je gemiddeld 8 tafels aanhoudt, moet je ook een heel eind komen, binnen een maand :)
Als ik 14 tafel tegelijk aan het spelen ben word ik gek :D
Ben ik aan het pokeren, concentreer ik me liever op alle spelers die aan tafel zitten (vooral omdat ik ook nog geen poker office heb oid, om de stats van de spelers te bekijken).
Vaak speel ik wel meerdere tafels maar ik ben er inmiddels al achter dat dat me ook geld gekost heeft.
Persoonlijk is 4 tafels echt mn max.
Dus de bonus vrijspelen zal langer duren voor mij, maar dat boeit me dus ook echt geen fuck eigenlijk.
Het belangrijkste is eerst dat ik mn bankroll wat opbouw voordat ik ook maar aan die bonus vrijspelen ga denken.
Op de laagste limiet heb ik met al die buyins maar een paar punten (±20) gesprokkeld.
Ik moet zeggen dat ik met de SnG's aardig mn best heb gedaan om punten te sprokkellen, ik heb er bijna 300 nu in een paar dagen tijd.
En je hebt er sws 1000 nodig om je kapitaal te houden, dus dit gaat wel lukken opzich (zolang ik niet broke ga dan..).

Ik zal eens een kijkje gaan nemen op die limiet die jij aangaf, het zal vast een stuk beter zijn dan die gokhal waar ik nu speel, bedankt.

Sharkking89

Wanneer je wilt pokeren is er naast het spelletje kunnen en kennen, moet je ook een bankrollmanagement waar je op moet letten.

En over je vraagstelling, of ik dan weer terug zou gaan op de lage limieten. Wat zou je zelf doen? als je 50$ hebt en je hebt al eens op 25/50$ gespeeld zou je dan met 50$ op die tafels gaan zitten? Lijkt me sterk toch?

Aanrader om te lezen voor de BSS en anders als je SSS speelt even een ander zoeken bij strategie

http://www.pokerstrategy.com/nl/strategy/no-limit/159/

En nee ik val je niet aan over je pokerspel, daar kan ik niet over oordelen maar ik zag aan je vorige posts dat je met teveel % van je bankroll aan de tafels zat waardoor je je variance niet kunt opvangen(lees bad beats, suck outs)

IIG succes Luppo. Houd je ons op de hoogte van je spel, BR etc. Ik ben benieuwd hoe het gaat :)

Heavy stuff here. :D

Sowieso heeft Sharkking89 gelijk als het gaat om bankrollmanagement. Ook winnende spelers kunnen bad beats krijgen en wanneer deze elkaar in een periode opvolgen ga je broke.

Wanneer je dan toch iets hoger wilt gaan spelen kun je het beste gebruik maken van ons TAF Systeem. Hierdoor kun je zeker in het begin snel je bankroll opbouwen voor wat hogere limieten.

Succes in iedergeval!