Ik had een heel leuk poker verhaal..
Momenteel gaat het echter echt heel slecht, ik kan wel janken.
Als er een (poker) god is, heb ik vast wat verkeerd gedaan, want hij mag me niet echt 
Gister was een dramatische dag.
Nadat ik eergister ook al niet al te veel geluk had, wat ik later met een paar SnG's weer goed heb gemaakt eindigde ik met $45, gelukkig.
De teller stond gister toen ik stopte op $80.
Voor die tijd had ik nog maar $15 over omdat alles gerivered werd, echt ik haat de river, ik kan er wel een boek over schrijven.
Ik heb die $65 verdient door alleen maar headsup te gaan spelen om zo de kans zo klein mogelijk te maken dat iemand weer zn setje zit te slowplayen terwijl ik AK heb en een aas gehit heb op de flop.
En ik in early pos. zit te raisen.
Of zn runner runner straat/flush krijgt terwijl ik hem 0,0% pot odds geef om die shit te callen.
Natuurlijk was ik erg blij, en dat headsup beviel me goed.
Ik had met mezelf afgesproken dat als ik $60 zou hebben ik ipv een $5 headsup een $10 zou spelen.
De teller stond op $15.
Ik speelde 5x headsup en won alles, wtf?
Pas de 6e keer verloor ik een keer.
En van de 8 die ik gespeeld had won ik er 7.. wtf? is dit mijn ding dacht ik?
Ik verloor nog wat en won weer wat, todat de teller op $60 stond.
Ik besloot om idd een $10 te spelen, die ik gelijk won, het verschil in skill is bijna nihil.
Speelde er nog 1 en won weer, de 3e verloor ik.
Nog een aantal gespeeld, af en toe een domme bluf (wat ik daarvoor niet deed) zorgde ervoor dat de teller aldoor op $80 bleef staan.
Ik besloot maar om te gaan slapen, het was ook al erg laat.
De vermoeidheid ging een rol spelen, waardoor ik die domme bluffs ging maken.
Volgende dag nieuwe kansen toch? vandaag dus.
Ik ben nu gestopt terwijl ik nog minder dan $20 over heb.
Ongelooflijk die river.. hij haat me.
Al mijn azen (of andere hoge pockets) worden gekraakt om het leven.
Heb ik pockets kings heeft iemand anders azen, heb ik queens, heeft iemand anders kings etc etc.
De kans dat zoiets gebeurd is bijna nihil, maar bij mij lijkt het wel 100%.
Dit gebeurd trouwens in SnG's, had gewoon weer headsup moeten gaan spelen denk ik nu.
Ik ben maar even gestopt...
Want ik begon nadat de zoveelste keer mijn azen gekraakt werden door een donk die mijn preflop allin called met 45 harten en zn straight krijgt op de river aardig te tilten.
Zeker omdat mijn stack bijna gelijk was aan die van hem, anders had ik er op de één of andere manier nog wel begrip voor kunnen opbrengen, nu echt 0,0.
Volgens het boekje doe ik alles goed.
Ik wou dat ik mijn handjes in een programma had zodat ik ze hier kon posten, zoveel pech kan een mens gewoon niet hebben, en toch heb ik het.
Nog even een voorbeeld van gister.
Ik speelde een SnG voor $5 + 0.5 en was mega chipleader met bijna 11k chips.
Er waren nog 5 spelers aan tafel, wat betekend dat ze allemaal rond de 1k hadden of minder.
Eigenlijk mag ik hier niet over klagen, want ik kreeg de ene pockets na de andere, maar ze werden werkelijk ALLEMAAL gebeat door een hogere.
Kreeg ik 88 had iemand QQ, kreeg ik 10/10 had iemand anders KK.
Ik ben met mijn 11k gewoon als 5e de SnG geleaved, niet te geloven.
Persoonlijk heb ik het nu echt even gehad met poker.
In het verleden heb ik ook al dit gezeik gehad, en het blijft gewoon lekker doorgaan.
Poker is denk ik niet mijn ding.
Het maakt niet uit hoe (goed) ik speel, donks winnen alles van me op de river.
Heb ik eindelijk een keer een hogere pocket pair, krijgt hij weer trips op, je raad het al, op de R I V E R!!!
Ik wou dat ik op de één of andere manier een dealtje met die river kon sluiten.
Misschien 70/30% van de opbrengst verdelen ofzo (en dan bedoel ik 70% voor de river), ik teken er gelijk voor!
Met 30% winst kan ik wel leven, met 100% badluck niet!
Zelfs dit stukje schrijven kan me gewoon niet "ont-tilten".
Ik ga nu even een potje Counterstriken om wat agressie van me af te schieten, hopelijk helpt het.
Mansion zal ik zeker de eerste paar dagen (denk ik) niet meer opstarten.
Want nog één keer zon donk lucker en mijn pc vliegt het raam uit.
Ik denk dat ik de snelkoppeling op het bureaublad ook maar even een andere naam ga geven: Niet op klikken, het haat je.
Misschien was dit het eerste en laatste verhaal wat ik hier geschreven heb.
Mocht mijn geld op zijn, hou ik poker voor gezien, zelfs bij vrienden, want daar was het de laatste tijd al niet veel anders.
Alleen noem ik mijn vrienden liever geen donks, dat zijn ze ook niet, we pokeren al 3+ jaar samen.
Maar ontzettend veel geluk hebben ze wel!
En ik heb geen zin om ruzie te krijgen met vrienden om een dom spelletje als ik word uitgelachen zorda ik hem compleet zit te flippen.
De enige plek waar ik nog "geluk" schijn te hebben is in de kroeg.
Hoe ging dat spreekwoord ook alweer?
Iets met geen geluk in het spel maar wel in de liefde ofzo?
Nou een een vriendin heb ik ook niet, dus dat gaat ook niet op!
En zéér gefrustreerde Frank groet u allen.