Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hallo!

10 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
821 Weergaven
Chivaz1

Hallo allemaal,

Ik speel al een jaartje online op pokerstars.
In het begin wat verloren, toen wat meer gaan leren online over wat ik fout deed (Bankroll management). Nu speel ik verder zonder geld te storten, kom af en toe naar de 250, maar zak dan weer terug naar de 100-150. En kom vanaf hier niet verder, ik denk dat op de hogere limiet dan dus spelers zitten die een hoger niveau hebben dan ik. Ik speel cashgames, NL10, maar zonder vaste strategie. Ook af en toe SitnGo of grote toernooien, waar ik meestal wel mijn startbedrag terugwin, maar nooit heel ver kom. Het eindspel moet ik dus nog verbeteren.

Vandaar dat ik op zoek ging naar pokerstrategy, et voila, hier ben ik.
De test gemaakt en 2 dagen later (gister) 50 dollar ontvangen op partypoker.
Een uurtje SSS zitten spelen gisteravond en 10,- verder.

Toch vind ik SSS best saai, ik speel multitable. Het meeste tijd was ik trouwens kwijt aan het zoeken van goede tafels voor deze strategie.

Ben benieuwd naar de coachings en andere strategien.

grt!

9 reacties

Geduld is erg belangrijk in poker. Maar je moet spelen waar jij je goed bij voelt. Als dat niet SSS is moet je gaan kijken wat voor jou wel leuk is. Hier valt in ieder geval veel te leren!

Welkom Chivaz1,