WIE
Niet zo erg belangrijk. Voornaamste is het feit dat ik niet echt een winner ben aan de tafels. Dus een klein dankwoordje van alle winnaars is wel op zijn plaats me dunkt. ![]()
Nochtans ken ik het ABC wel van een goed handje poker. Pik af en toe wel eens een coaching mee. Bekijk regelmatig de video's die gepost worden. En een goed artikeltje kan ik ook altijd wel smaken.
WAAROM
Dus vanwaar komen dan die verliezen? Wel, vrij eenvoudig : TILT-MODUS.
Niet dat ik veel hoop heb daar ooit vanaf te geraken. Maar ik begin deze blog om een zoveelste poging te wagen niet meer te TILTEN.
Sinds ik begonnen ben met het spelen van DON's, is de neiging erg veel vermindert. Dat heeft 2 redenen.
1) speel erg lage buy-in. (1$ DON's). Als ik eens 5 à 6 DON's niet ITM zit, verlies ik amper een 5tal $.
2) level is erg makkelijk te beaten waardoor BR stijgt (erg traag dat wel)
VERLEDEN
Eind augustus mijn 50$ gekregen van PokerStrategy. Waarvoor dank.
Eigenlijk begonnen met lichte tegenzin. Aangezien ik dankzij het verleden wist van mezelf dat ik toch alles zou kwijtspelen. Beetje cash gespeeld dacht ik. (ongeveer -15$). Daarna een soort van alles of niets gespeeld.
Ingeschreven in een SNG van 33$. 3des geëindigd en zo mijn startkapitaal van 50$ herwonnen. Daarna 2 DONs gespeeld van 10$. (beide gewonnen)
En dan een beetje mijn verstand teruggevonden en ben ik begonnen met het spelen van 3$ SNG's. In the long run moet ik dit level ook wel kunnen beaten. Maar zoals eerder aangehaald, TILT ik nogal vrij snel. Niet zozeer bij bad beats, maar eerder als ik een verkeerde beslissing heb genomen en uit het tornooi wordt gekieperd. + ik kan een dag erg moeilijk afsluiten met verlies.
BR ging toch gestaag omhoog. (130$). Maar door verkeerde beslissingen en proberen te multitablen, ben ik in TILT modus geraakt. :D.
Ingeschreven voor DONS van 20$ en 2 van 10$. Alledrie niks gewonnen.
ULTRA TILT dus. Overgeschakeld op cashtablen. 200NL en 100NL tafels. Met een pocketje 9 op een 239 flop kunnen verdubbelen naar 175$. En dan nog twee 3$ tornooitjes gespeeld. Allebei ITM. Zo zijn we uitgekomen rond de 200$.
HEDEN
Per toeval uitgekomen op het spelen van 1$ DON's. Eerste 8 tornooitjes allemaal gewonnen. En zo gezien dat het niveau geen sikkepit voorstelt. Rijk zal ik er wel niet van worden, maar ik win mijn pokerpotjes en verdien er nog een klein centje mee.
Met deze blog hoop ik mijn vorderingen een beetje bij te houden. Excel en andere toestanden zijn een beetje moeilijk voor mij. En aangezien alles op schrift bijhouden niet meer zo cool is, ga ik in deze blog mijn vorderingen bijhouden. En kan ik zien of het sop de kool wel waard is.
Speelde eerste 9 tafels, maar dacht dat ik toch wel wat value liet liggen. Daarom speel ik nu 4 tafels tegelijk.
BankRoll : 208.08
Longest Winning Streak : 11 Wins
Longest Losing Streak : 4 Losses
Totaal = 76/118 ==> 64%
Inzet = 129.8
Winst = 152
+ 22.2
ROI = 17.1%