Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL10 AA Paired flop

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
235 Weergaven

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
[tg]SB$9.40:///////;BB$10.95:///////;UTG1$5.35:///////;UTG2$6.05:///////;MP1(Hero)$12.05:///////;MP2$19.15:///////;MP3$11.10:///////;CO$11.25:///////;BU$2.90:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP1 with A:d, A:s.
2 folds, Hero raises to $0.40, 4 folds, SB calls $0.35, BB folds.

Flop: ($0.9) J:h, 8:c, 8:d (2 players)
SB bets $0.30, Hero calls $0.30.

Turn: ($1.5) 5:s (2 players)
SB bets $1.00, Hero calls $1.00.

River: ($3.5) J:s (2 players)
SB bets $1.00, Hero calls $1.00.

Final Pot: $5.5.

Speel ik me azen hier wel goed? op de flop heb ik het idee dat als ik raise ik me isoleer tegen betere handen of dat ze folden dus besluit zo goedkoop naar de showdown te komen. Slim of zonde? Ook heb ik niet het idee me hand te hoeven beschermen. Had ik op de river eigenlijk wel moeten callen?

3 reacties

ik raise de flop regelmatig omdat hij zo klein bet dat de pot vrij klein gaat blijven

as played vind ik hem ok. river heb je wat reads voor nodig

Ik raise de flop en get it in als ik enigszins reden heb om te denken dat mijn tegenstander slecht is.

Maar tegen fatsoenlijke spelers is dit inderdaad wa/wb en kun je de flop callen en dan elke straat evalueren, en eventueel zelf betten als hij checkt.

Zijn lijn komt nu echt wel monsterlijk sterk over. Ofwel heeft hij AJ/KJ/8x, ofwel heeft hij at random besloten om zijn stack weg te bluffen.

Als hij de river pakweg 2.50 zou betten kun je beter folden, maar dit is echt te weinig om tegen te folden. Je gaat hier nog regelmatig de gekste handen zien verschijnen denk ik.

Fladdermouse

Tegen een grote fish kan je hier de flop raisen om all-in te geraken tegen Jx. Als hij een degelijke spelers is vind ik je line prima. Hij gaat dan heel veel slechtere handen folden op je raise en je houd de pot ook klein tegen 8x.
As played moet je de river nog wel callen tegen zo een kleine bet. Af en toe zal hij wel 9T of een lager PP laten zien.