Ga naar het forum
winnaars tickets vo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] winnaars tickets voor FishLeague Event 1

47 Berichten
20 Gebruikers
0 Reacties
2,603 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Speel jij gratis mee in het eerste event?
Iedere maand worden er voor het de FishLeague tien gratis tickets vergeven, waarmee jij gratis kunt meespelen in het event van die maand. Ben jij een van de gelukkigen die een gratis deelname gewonnen heeft, laat dan jouw PokerStars nickname achter in deze thread:

De winnaars op een rijtje:
Stel jezelf voor:
Actief zijn op het forum loont. Het is een feit dat actieve leden gemiddeld gezien tot 10 keer zo succesvol zijn als onze leden die niet actief zijn op het forum. Hoe kun je jouw carrière dus beter starten dan jezelf voorstellen op het forum en zo jouw communityleden te ontmoeten?

PokerStrategen die een ticket winnen door zichzelf voor te stellen:

• Ghostdawg
  • Anraxas
  • Timothy27
  • Pivaro

Wil jij ook een ticket winnen voor het volgende event? Stel jezelf dan nu voor op het forum!

Handbeoordelingen:
Het analyseren is een van de meest effectieve manieren om je spel te verbeteren. Door het posten van je handen, zie je hoe andere spelers over bepaalde situaties nadenken. Maar ook kun je over het spel nadenken door jouw mening te geven over de handen van andere PokerStrategen. Beide leermethoden worden ook nog eens beloond met een kans op een gratis ticket voor de FishLeague.

PokerStrategen die een ticket winnen door het posten en becommentariëren van handen:

• Raikaclaws
  • Pokercards
  • DodoBrabbel
  • IcMean

Wil jij ook een ticket winnen voor het volgende event? Bezoek dan de handbeoordlingsforums!

Jouw commentaar en feedback:
Door jouw feedback achter te laten bij nieuwsberichten en video's, kunnen we ons materiaal nog beter op jullie afstemmen. Natuurlijk kan ook het starten van een leuke discussie of een inhoudelijk goede post beloond worden met een gratis ticket.

PokerStrategen die een ticket winnen voor commentaar op nieuws en video's:

• TitanGizmo
  • Poefters

Wil jij ook een ticket winnen voor het volgende event? Laat dan jouw commentaar achter bij nieuws en video's!

Gefeliciteerd aan de winnaars van de backdeals! En voor iedereen alvast heel veel plezier en succes in het eerste event van de FishLeague 2010!

See you at the tables!

46 reacties

timmeeahnl is mijn nick op pokerstars en woehooee bedankt

Nick op stars is Icmean

Nice, al meteen een backdeal :)

Titangizmo

Mijn nickname op Stars is Zakdoek4. Bedankt...

Anraxas

Zalig, was al naar mensen aan het zoeken die met mij geld konden traden om aan event deel te kunnen nemen :)
Anyways, mijn nick op pokerstars is: CTK-471

merci!!!

DodoBrabbel

Helemaal geweldig, mijn nick op stars is BrabbelDodo :D

pokercards

Leuk dat ik heb gewonnen :D
Nickname op stars: ranquinn

Poefters

Nice!

Ik heb gewonnen, had het nog niet eens gezien!

Mijn nickname is Fast Theejay op pokerstars, bedankt!

Ik heb mijn naam ook al opgegeven in die andere thread maar dat zal wel geen probleem zijn denk ik?

Dus ik krijg een ticketje op pokerstars en hoef dan niet te betalen voor dit event aanstaande zondag?

Hoi mijn nickname op pokerstars is TheIndian70 en a.s zondag ben ik vd partij voor een nice pot of poker ;-)

Alle winnaars gefeliciteerd! :D

boschman123

jep iedereen gefeliciteerd !

vooral de speler pokercards ..

deze is speciaal voor jou..

met vriendelijke groet,
B.

Poefters

thx Xpload, boschman123!

markvolendam is mijn pokerstars nickname en oow wat zou dit lekker zijn als ik mee mocht doen want dan kan ik eindelijk weer eens een startje maken op me pokerstars.

Moderator
pcbeem

He Mark,

Hier heb je geen backdeal gewonnen maar ik weet dat iemand anders er nog 1 in de aanbieding heeft in deze thread.

Lijk wel een of andere koppelaar _evil:.

Hoi, hoe werkt dit nu eigenlijk juist? Worden we automatisch geregistreerd of krijgen we geld toegestuurd?

Nivlem

Hoi IcMean,

Zondag om 12:00 zullen jullie het geld toegestuurd krijgen op je PokerStars account. laat hiervoor wel je pokerstars nickname achter! Daarna zul je je zelf moeten registreren.

Melvin

Oorspronkelijk gepost door Melvin
Hoi IcMean,

Zondag om 12:00 zullen jullie het geld toegestuurd krijgen op je PokerStars account. laat hiervoor wel je pokerstars nickname achter! Daarna zul je je zelf moeten registreren.

Melvin

Ik zag dat het geld nog niet gestuurd is, kan dat kloppen?

Nivlem

Hey Pivaro,

Sorry voor het wachten, als het goed is heb je het geld nu ontvangen.

Helaas was er bij Poefters een klein probleempje. Zijn account was niet geschikt om echt geld te ontvangen. Ik heb geen idee of dit op te lossen is maar misschien dat je zelf het probleem weet?

Succes allemaal!

Melvin

Titangizmo