Ga naar het forum
From 0 to.... The S...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] From 0 to.... The Sky is the limit!

28 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
1,475 Weergaven
pbijvoet

Ik ga een nieuw project op te starten! Ik wil vanaf 0 beginnen op Everest en daar vanaf de Shasta en Rhuna (als ik het goed spel), een paar BI bij elkaar sprokkelen voor de DON's. De DON's wil ik spelen tot ik $4 heb. Dat moet genoeg zijn om te starten met SSS voor zover dat nog mogelijk blijft op Everest. En vandaar uit? The Sky is the Limit!!!!

Ik ben gisteren begonnen met 4 tafels, 3 shasta (FLHE) en 1 rhuna(FLO).

Resultaat:
Shasta:
1 winst
1 2e
1 otm

Rhuna:
1 winst

BR: 0.12

Vanavond eerst voetballen dus denk dat ik morgen pas weer wat tafels kan starten. Wil tot 6 tafels tegelijk spelen zodat het een beetje opschiet. Heb alleen een laptop dus meer tafels tegelijk is met everest bijna niet te doen.

Iemand nog tips of trucs voor dit project??

27 reacties
Angstzweet

Succes, zal veel discipline vereisten maar dat moet wel goed komen.
In het begin gewoon lekker ABC en tight spelen. Verder op steal spots opzoeken en druk zetten op spelers die zich in het geld folden.

Succe!

Jonkie76

Heb ooit op Everest paar dollar op deze wijze bij elkaar gesprokkeld. Wist niet dat ze die tafels nog steeds hadden... grappig.

iig succes!

samni

Veel succes! Vanuit het niets een bankroll opbouwen is niet eenvoudig. Heb het ooit ook gedaan. Ben tot 120$ geraakt maar door een serieuze downswing, gevolgd door een even harde tilt ben ik het toen kwijtgespeeld op een paar dagen tijd. Hopelijk vergaat het jou beter!

pbijvoet

tnx voor de aanmoedigingen, geeft me wel inspiratie om het goed te doen.

pbijvoet

Na veel proberen en stuntelen is het eindelijk gelukt. Mijn startkapitaal is er doorheen :f_cry: . FISSHHH!!!!

Ach ja het kan gebeuren. Een paar tilts en drunken tilts is alles weg. Heb nog een paar dollar op Titan ongeveer $8,-.
Daarnaast was ik hier begonnen op Everest en daar heb een ik een kleine roll opgebouwd.
Ik ben afgelopen week begonnen op PKR en daar loopt het ondertussen ook een beetje.
Ik wil hier verder mijn BR bijhouden, mijn verhalen kwijt en wellicht andere inspireren zoals ik geïnspireerd ben geraakt door andere om dit te doen.
Zoals gezegd was ik met deze challenge begonnen op Everest en daar ben ik in de tussentijd ook gewoon rustig aan doorgegaan. Ik heb ondertussen alle artikelen doorgenomen en een aantal video's. Ik ben nu dan ook volledig gericht op de STT en een klein MTT als ik daar de tijd voor kan vinden. Van de week op PKR begonnen en 4 van die gratis SNG's gespeeld en 2 gewonnen. Daarna met de $ 0,12 een $0,10+$0,02 gespeeld, niet volgens BRM, maar je moet ene begin maken. Deze ook meteen geshipped dus sta daar nu op $ 0,40

Ga nu een aantal SNG's spelen en laat jullie weten hoe het gaat.

BR begin avond:
Everest: $ 0,86
PKR: $ 0,40

pbijvoet

Zo net een aantal SNG's gespeeld, 1 op Everst en 2 op PKR. Had niet veel tijd en op Everest zijn die blinds zo lang, dus duurt ook langer. Wel geshipped :f_biggrin:. Bij PKR 1 met de 1e hand eruit met AKs tegen AA. de andere geshipped :).

BR:
Everest: $ 1,25
PKR: $ 0,56

raymond20001

gaat lekker, ga zo door

pbijvoet

Ik denk doe er nog 1 op PKR ging lekker bleef aldoor rond de average stack hangen. Met nog 9BB kan ik het op de bubble UTG erin gooien met A10. Een huge fish naast me met iets grotere stack rond de 11BB called. Ik laat die A10 zien. Wat laat hij zien?? J8o.
Ik denk, Kat in het bakkie.
wat valt er 545 7 en je mag raden wat de laatste was. :f_confused:
Heel apart zulke gasten, maar wel tag,icon en note.

Morgen weer een dag.
BR:
Everest: $ 1,25
PKR: $ 0,44

pbijvoet

Zo we zijn weer een weekje verder en helaas weinig kunnen pokeren. Het werk en mijn vrouw nemen aardig wat tijd in beslag. Wel wat gespeeld natuurlijk, maar het is niet dat dit lekker liep. 60/40 flipjes kon ik niet winnen en kreeg weinig kaarten. Helaas is mijn PKR roll weer 0 en op Everest ben ik wat gezakt. Heb wel iets van goed nieuws. Heb van PKR 5 Freeroll tickets gekregen welke een maand geldig zijn. Dus hoop van het weekend de eerste paar te spelen en kijken of ik een klein beetje kan shippen. Zeker met deze challenge geldt: "Alle beetjes helpen".
Morgen heb ik gelukkig weer de tijd om een tijdje te pokeren en hoop dan beide rolls iets uit te breiden.
BR:
Everest: $ 0,75
PKR: $ 0.-

pbijvoet

Yeah weekend. PKR is zo aardig geweest om mij 5 gratis tickets te geven. Momenteel bezig en net ITM geraakt van de 1324 mensen. Sta momenteel 13/146. Nog ff te gaan :).

pbijvoet

Kleine update:
is een GTD 500 "freeroll" (FR voor mij andere moesten 500 punten betalen.
momenteel staan we 9/113 68k stack 1k/2k blinds 200 ante

pbijvoet

Break 2:

stack 67.918 1,2k/2,5k blinds 250 ante. 10/103. Av Stack: 32,772. Beetje kaartdood, maar de goede kaarten die ik krijg worden afbetaald. Kreeg bijv de allereerste hand meteen aa die tegen 4 man AI won. das een leuke start natuurlijk.

pbijvoet

Update:

Top 50 bereikt, toch leuk zo ver komen. Av stack helaas nog geen kaarten gekregen dus bloed een beetje dood stack: 50k 3k/6k/ blinds 600 ante. ben volgende hand de bu dus wellicht wat proberen.

pbijvoet

Net ATs AI samen met nog een ATs en een big stack K9s van dezelfde als villain. Niks hielp hem dus wij splitten de pot. nu weer 85K.

pbijvoet

Ben bang dat het over is. kreeg met nog 6bb 22 en er werd voor me geraised. Ik gooi het erin en werd door kq en 1010 gecalled, Best jammer en nog 0,6 BB over.
Toch 39/1324 geworden voor 2,35. Toch een leuk BR Boost want had nog maar 0,06.

Vanaf morgen weet de STT's spelen. Nu heb ik nog 4 $100 freeroll tickets. alleen zijn die op vervelende tijden. Eens kijken wanneer ik die ga spelen.

Goodnight en tot morgen denk ik zomaar.

pbijvoet

Zo we zijn er weer. Everest laat ik ff rusten vanwege een kleine ship in een freeroll op PKR.
Wanneer ik daar nu aan het spelen ga wil ik 4 tafels constant open hebben staan. Gisteren begonnen en wil minimaal 500 STT spelen met een beetje leuke ROI. Die ga ik hier dan ook bijhouden. Daarnaast hoop ik binnenkort Silver te zijn door die geweldige actie van PS. :f_love:. Dus dat wordt weer leren :f_biggrin:.
Over leren gesproken, vanavond heb ik mijn eerste college sinds 2 jaar. Dat zal wel weer even wennen zijn. Gelukkig heb ik tussen tijd dat ik aankom op school en dat de college's beginnen een klein uurtje niks te doen dus kan ik mooi artikelen bestuderen en video's kijken. Zit dan toch op school :f_biggrin: Heb trouwens ook het boek van Moshman over SNG's dus die kan ik ook altijd nog erbij pakken.

BR update:
PKR: $2.83
ROI (11/500 stt's) 33% (ok nog steeds geen sample, maar die komt vanzelf).
ITM: 45,5%

Arjon

Je eerste college sinds 2 jaar? Wow ik kan me eerlijk gezegd totaal niet voorstellen hoe dat moet gaan zijn. Sterkte ermee en hopelijk inderdaad binnenkort een zilveren avatar voor je naam _cool:

pbijvoet

Zal me laptop erbij hebben dus wellicht dat ik nog een artikel open heb staan als de stof meevalt. Hoewel het is belastingrecht dus ik denk dat ik wel goed op moet gaan letten. Ach ja ik merk het wel. Ik heb voor me college tijd om een kleine sessie te spelen of een video te kijken dus dat maakt de avond weer goed :f_biggrin:

Ps. Zie net die actie van 888, nog een leuke om bij deze blog te hebben. Zodra ik online zit met me computer meteen maar even regelen :f_biggrin:

pbijvoet

Zo gisteren en net weer wat sessies gespeeld en ging lekker. Gewoon goed gespeeld, ok moet toegeven dat ik ook een aantal suckouts heb uitgedeeld, maar kreeg ze zelf ook.
Op school de eerste Bronze artikelen maar weer gelezen en wil aankomende dinsdag een video kijken, Ik hoop dat Silver te zijn, maar mijn punten van PKR hebben een dag extra vertraging lijkt wel. Als ik Silver ben is het eerste wat ik ga kijken de AK serie van HelemaalNicks. :f_cool: Looking forward to it!! :f_biggrin:.

BR: $ 4,20