Ga naar het forum
Xpload1989's versla...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Xpload1989's verslag van het VIP event in Rotterdam! (New Pics inside!)

34 Berichten
19 Gebruikers
0 Reacties
4,699 Weergaven

VIP Diamond Event - Mei 2010

Het verslag van Xpload1989

Gistermorgen om 9:00 ging mijn wekker. Redelijk vroeg, maar had nog een aantal dingen te doen, zoals het inpakken van mijn tas. Daarbij was het voor mij wel een eindje naar Rotterdam, dus moest op tijd weg. Zoals gewoonlijk kreeg ik nauwelijks een hap door m’n keel zo vlak nadat ik wakker was. Ik pakte de laatste spullen bij elkaar en vertrok rond 10:45 richting station. Aangezien het weekend was bleek dat al een hele opgave, met een stuk minder bussen per uur. Daarna had ik nog een 2 uur lange treinreis in het vooruitzicht. Op station Nijmegen nog even een tweede poging gedaan om wat te ontbijten, in de vorm van een bakje vers fruit. Dat ging er gelukkig wel in. Even wat muziek opzetten en we waren onderweg.

In Tilburg moest ik overstappen, en ik wist dat ook Rogier en Envyjosh daar zouden opstappen. Ik heb nog wel rondgekeken, maar geen bekende gezichten kunnen vinden. Eenmaal vertrokken kreeg ik een telefoontje van Calimero1981, en zodoende wist ik dat Rogier en Envyjosh wel degelijk in de trein zaten, een stukje verderop. Ik ben ze gaan opzoeken en heb de rest van de tijd met hen samen gereisd. Al snel merkte ik dat de gesprekken met name over poker gingen (niet geheel onverwacht). Nog voordat Calimero1981 zich in Dordrecht bij ons voegde hadden Rogier en Envyjosh al hun eerste sidebet gemaakt: DeKuip, hoe lang is hij nou eigenlijk? Envyjosh nam 1,88m als uitgangswaarde, en voor €10 zei Rogier dat het minder zou zijn. En wie kun je dat beter vragen dan DeKuip zelf? Op station Rotterdam Centraal voegde ook DeKuip zich bij ons en het eerste wat Envyjosh hem vroeg was natuurlijk: “Hoe lang ben je?”. Met 1,95m had Envyjosh €10 gewonnen en heel sneaky drukte Rogier hem het briefje in z’n hand.

En toen moesten we op zoek naar ‘de rode pijl bij de boom vlakbij het station’, waar we RealPecunia zouden treffen. Uiteraard hebben we deze boom nooit gevonden, en gingen we rond 13:45 toch maar richting Hotel met z’n vijven. Lopend wel te verstaan, want het was niet zo ver (ik schat 800 meter?). Eenmaal daar troffen we het gezelschap van PokerStrategy: Melvin, Lanfear81, Twisted1984, RealPecunia, Kirillkk, Knien12. Later voegden Bartez, Remmetje, Wolfgang en zelfs Pius en Marina zich bij ons aan. Pius en Marina kwamen kijken hoe zowel Rotterdam als ook ons VIP event was. Pius is met name betrokken bij het hele Black Member Party gebeuren en wist ons daar dan ook het nodige te vertellen over de komende Black Member Party, welke over 2 weken plaats zal vinden. Die informatie, beste mensen, houd ik nog even geheim. Met name Kirillkk was erg geïnteresseerd, aangezien hij onze eerste Black Member is en hoogstwaarschijnlijk ook aanwezig zal zijn op de BMP. Bartez was voor ons allen een onbekend persoon. Hij had tot op heden nog geen enkele post gemaakt op het forum, maar was ondertussen al wel Diamond geworden. Het was erg leuk dat ook hij, vanuit België, naar het event is gekomen en kennis met ons heeft gemaakt. Hopelijk zal hij hierna ook actief worden op het forum.

Het was tijd om in te checken. Ik zou met DeKuip een kamer delen, en na de nodige wijzigingen (het hotel had al een kamerindeling, terwijl wij dat zelf nog lang niet allemaal geregeld hadden) gingen DeKuip en ik naar onze kamer. Een prima kamer, zag er erg netjes uit. Maar we hadden natuurlijk ook niet anders verwacht; het was niet voor niets een VIP event. We dropten onze spullen in de kamer, we kozen elk ons eigen bed, en gingen met onze zwemspullen weer naar de lobby. Zodra iedereen was ingecheckt, zijn kamer had gevonden en weer terug was in de lobby konden we richting de bus, die ons naar Dutch Water Dreams in Zoetermeer zou brengen. Eenmaal daar sloten ook Darko163 en Pinowww zich aan bij de groep. We waren compleet. Eerst even wat koffie en thee bij het Beach House en vervolgens konden we aan het waterspektakel beginnen. Voor mij toch wel het gedeelte van het event waar ik het meest naar uit keek. We gingen richting kleedkamers, wat eigenlijk gewoon een ruimte was met veel kluisjes en vrijwel geen kleedhokjes. Afijn, toen we allemaal een zwembroek aan hadden (Pinowww moest er ter plekke nog even een kopen) konden we onze wetsuits ophalen. Uiteraard kregen we eerst de verkeerde wetsuits (misverstand met de kleur van onze muntjes blijkbaar), om deze later weer uit te trekken en andere wetsuits te krijgen. Eerst een gezamenlijke uitleg, en vervolgens verdeelden we ons over de FlowRiders (dat zijn dus de ‘banen’ voor het flowboarden). We werden vrij snel op de plank gezet, waarbij de instructeur ons nog vasthield. Een hele opgave om te balanceren op zo’n board! Vervolgens liet de instructeur ons los, en bleven we nog 2 tot 5 seconden overeind, alvorens we vol onderuit gingen. En dat vallen ging niet altijd even zachtzinnig, het zal wel de nodige blauwe plekken en pijnlijke schouders hebben opgeleverd. Ik stond samen met Lanfear81, DeKuip en RealPecunia bij een FlowRider. We waren allemaal een keer geweest, en toen moesten we het al zelf doen, vanaf de kant. Board neerleggen, goed gaan staan, langzaam je gewicht van je voorste naar je achterste been verplaatsen, en gaan! Dat was best lastig, maar na een aantal keer lukte het steeds beter en konden we allemaal toch wel enige tijd zelfstandig boarden. Vooral RealPecunia leek er talent voor te hebben. Ik denk dat hij het langst van ons vieren op zijn board heeft gestaan. Calimero1981 deed helaas niet mee, maar keek wel de hele tijd toe. Ook hij zal zich kostelijk vermaakt hebben, want elke run eindigde in een valpartij, en dat constant op 3 verschillende FlowRiders. Dit alles is door Wolfgang en zijn camera opgenomen, dus binnen enige tijd zal dit alles ook op beeld te zien zijn!

Na ongeveer een uurtje flowboarden konden we ons weer omkleden en gingen we richting het Beach House voor de BBQ. Het was inmiddels zo’n beetje 18:30. Uiteraard nog enige tijd nagepraat over het flowboarden, maar de gesprekken gingen ook al vrij snel weer over poker, de CM’s, de Black Member Party, etc. Op het menu stond een hamburger, speklap, braadworst, kipfilet en saté, voor ieder één, met daarbij de nodige sausjes, brood en salades. Langzaamaan werd het best wel frisjes voor enkel een T-shirt, maar dat mocht de pret niet drukken. Zo rond 20:30 stond onze bus weer klaar en gingen we terug naar het hotel. Pinowww ging naar huis, en ook Darko hield het voor gezien. Onderweg terug namen we afscheid van RealPecunia, die in Delft uitstapte. Ook Kirillkk nam bij het hotel afscheid van de groep.

Die avond werd ook de finale van de champions league gespeeld, wat op een groot scherm in het hotel te zien was. Eerst even omkleden en opfrissen op onze eigen kamers, en vervolgens met een biertje in de hand voetbal kijken. Toen de wedstrijd was afgelopen gingen we richting de Baja Beach Club! Niemand was er nog geweest, maar we hadden de indruk dat het wel eens een foute tent kon zijn. En op zich was ons vermoeden niet verkeerd. Bij binnenkomst was het nog erg rustig, ze waren net open eigenlijk, en de nodige half ontblootte dames en heren kwamen je tegemoet. Het was er wel erg sfeervol, dat mag gezegd worden. Bij binnenkomst kregen we allemaal een shotje om in de sfeer te komen. Misschien was dat ook wel nodig, want de muziek was nog niet echt geweldig. Vervolgens werden we naar het VIP-deck gebracht, waar alleen wij die avond mochten zijn. Toch wel leuk, zo’n VIP-gevoel. De tafels werden al snel gevuld met een fles Vodka, de nodige biertjes, 7-up, redbull, noem het maar op. Er was genoeg drank aanwezig voor een gezellige avond. Het motto luidde: Samen uit, samen thuis. En wanneer er iemand buiten gezet zou worden, kon de hele groep vertrekken, aldus de heren in pak (uitsmijters). Helaas heb ik er niet zo heel veel van meegemaakt, want rond een uur of half 1 hield ik het voor gezien. Ik voelde me niet zo lekker en besloot een taxi terug naar het hotel te nemen. En geloof me, ik had nog amper wat gedronken. Maar dat is dan ook het enige minpuntje van dit event! De rest was echt top, en ik had graag nog langer in de Baja Beach Club gebleven. Zo rond half 5 was ik weer even wakker en merkte ik dat ook de andere jongens weer het hotel binnen kwamen druppelen.

Vanmorgen zouden we kunnen uitslapen, want we hadden een speciale uitslaapservice tot 15:00. Nou, mooi niet dus, want rond 11 uur ging de telefoon. Lekker laten gaan, want zowel DeKuip als ik hadden geen behoefte op te nemen. Later, zo rond 11:50, werd er op de deur geklopt. Ben toch maar even gaan kijken, en het waren Melvin en Lanfear81 met het bericht dat we over 10 minuten zouden gaan ontbijten. De rest zat er al toen wij even later ook aan tafel gingen. De meeste gezichten toonden toch wel enige sporen van brakheid na teveel drank. Zelf zat ik er weer helemaal fris bij, want ik had nauwelijks alcohol genuttigd (echt waar!). Ook de CM’s waren, vanwege hun verantwoordelijke rol in het geheel, behoorlijk fris en fruitig. De rest had er duidelijk wat meer moeite mee. Ik zal geen namen noemen, maar een van de jongens had toch echt wel heel veel moeite om zijn brood naar binnen te werken. Het ontbijt bestond uit een buffet met diverse soorten brood, beleg, fruit, etc.

Nadat we het ontbijt achter de kiezen hadden namen Melvin, Lanfear81, DeKuip, Knien12, Calimero1981 en ik afscheid van de rest. We pakten onze spullen uit onze kamers, checkten uit aan de balie, vulden zelfs nog even een kleine tevredenheids-enqûete in, en gingen per taxibusje naar het station. Daar scheidden onze wegen en ging ik (het eerste stukje samen met Calimero1981) weer richting huis.

Ik heb het erg naar m’n zin gehad en vond het erg leuk om weer eens een aantal nieuwe gezichten te leren kennen. Het is toch wel leuk om eens te weten wie er nou schuil gaan achter de nicknames op PokerStrategy.com. Een aantal van hen kende ik al van het allereerste community even in Utrecht, ongeveer een jaar geleden, maar een deel was voor mij nog onbekend. Vooral het flowboarden vond ik wel het hoogtepunt van de dag. Ik kijk dan ook nu al uit naar het volgende VIP Diamond event en hoop er dan ook weer bij te mogen zijn!

PS: Een aantal van de foto's die Lanfear81 heeft gemaakt vind je hier.

33 reacties

Nice verslag!

Zijn er al pics?

Rene heeft de nodige foto's gemaakt, en ik geloof dat hij ze uiteindelijk ook op het forum zal posten. :)

Wolfgang zal de komende tijd ook wel druk bezig zijn met de video, maar dat zal iets langer duren dan de foto's vermoed ik.

DeKuip

Pics gooit Rene spoedig online, maar ik denk dat hij nu ergens in Gibraltar zit om zijn hond op te halen :)

Nice verslag X !

Twisted1984

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Ik zal geen namen noemen, maar een van de jongens had toch echt wel heel veel moeite om zijn brood naar binnen te werken.

Guilty :D

Zijn deze uitjes alleen voor Diamond VIP's?

Hoi Zaklamp,

Ja, deze uitjes zijn normaal gesproken alleen voor VIPs. Om je te kwalificeren zul je de diamond status moeten behalen in een bepaalde kwalificatieperiode.

Binnenkort zal er een heel nieuwsverslag zijn, inclusief foto's, links naar vorige events en meer informatie over de kwalificatie, als je daar geinteresseert in bent.

Groeten,
Leo

Nice verslag! Was een te gekke ervaring!

Thormtos91

Xpload zuiplap! :D

Leuk verslag man :P

Oorspronkelijk gepost door Thormtos91
Xpload zuiplap! :D

Leuk verslag man :P

:f_mad: Ik zei nog zo.... :P

Thanks man ;)

Goed verslag. Leuk om ook even wat te lezen over de rest van de avond waar ik niet bij was.

was volgens mij echt gezellig :D was jammer genoeg 2 dagen te laat met mn diamond status :( wanneer is ongeveer het volgende event :P?

blowkonijn

Oorspronkelijk gepost door Lunatic1900
was volgens mij echt gezellig :D was jammer genoeg 2 dagen te laat met mn diamond status :( wanneer is ongeveer het volgende event :P?

29 mei :D

remmetje

Hier nog wat foto's

Nice pics! _cool:

remmetje

bumb

RobbieV

Bleekscheten allemaal. Kom eens naar Gibraltar voor wat zon ;)

darko163

Die derde laatste is wel erg goed gelukt :D

Marple08

Ik denk wtf wie heeft daar hangtieten en is oben-ohne, is het Knien :D

RobbieV

Het vrouwke was er anders behoorlijk van beindruckt