Hoi,
Aangezien ik hier al een tijdje rondzwerf op het forum, heb ik besloten me toch maar even kort formeel voor te stellen.
Mijn naam is Tim en ik ben een 22-jarige student, die een schakeljaar in bedrijfscommunicatie doet aan de K.U.Leuven. Voordien studeerde ik communicatiemanagement in Antwerpen, waar ik een bachelordiploma behaalde. Ik woon in België > Vlaanderen > Antwerpen > Mechelen > OLV Waver ![]()
Mijn hobby's zijn voetbal (beperkt zich tegenwoordig jammer genoeg tot het passieve: namelijk het aanmoedigen van mijn favoriete ploeg in onze nationale eerste klasse (Kv Mechelen)), mijn vriendin (daar kruipt nu eenmaal ook veel tijd in :D) en trainen (in tha gym). Daarnaast ben ik ook al een tijdje bezig met het verkennen van het pokerwereldje.
Wat dat pokeren betreft ben ik blij dat ik deze site gevonden heb. Ik neem me dan ook voor om (na mijn examens) alle artikelen eens op een serieuze manier door te nemen (alsof het examenleerstof was), $100 te storen en zien waar ik daar mee uitkomt. Online pokeren doe ik al enkele jaren: eerst gratis via facebook, daarna freerolls via BWIN, daarna met enkele stortingen op diezelfde site en nu dus via Pokerstrategy. Een groot talent ben ik niet, een bad beat staat bij mij bijna gelijk aan het vernietigen van mn hele bankroll (don't ask me why, ik kan dat gewoon niet verkroppen, denk ik :D), daarom dat ik me er dus eerst in wil verdiepen alvorens nog eens voor echt geld te spelen.
Na 25 juni (+5 dagen om de kater na het vieren van het einde van de examens te verwerken :D) zien jullie me hier dus terug. Meer dan waarschijnlijk met een eigen blog, want zoals jullie waarschijnlijk al wel doorhebben: ik schrijf en deel m'n ervaringen graag. Nu is het nog wat behelpen met freerolls (en vooral leren).
Tot dan!