Hallo allemaal,
Na weer heel veel motivatie gekregen t hebben door het volgen van leo's blog (wat een groot voorbeeld is voor me eigen blog), denk ik dat t tijd wordt nu eindelijk ook iets uit me poker carrière te maken.
Ik zal me eerst even voorstellen :
Ik ben Sebastian, 19 jaar oud alweer en woon in Amersfoort. Ik ga geen lange geschiedenisles geven over mijn poker verleden, speel nu ongeveer 1 jaar voor echt geld.
Ik heb die titel gekozen omdat ik:
Al twee opleidingen verkloot heb. Dit jaar begin ik aan me derde en die moet
ik gaan halen. Het is niet dat ik t niet kan, meer motivatie problemen. ![]()
:diamond:Nu al twee blogs begonnen ben, dus dit is de laatste keer dat ik het ga proberen.
Wat wil ik bereiken met deze blog:
In contact komen met medespelers en ik wil wat actiever worden in deze community.
Mijn skype is: livethelife7
Me eigen vorderingen bijhouden zodat ik niet in mijn oude gewoonte terug val om als het even niet loopt het t laten sleuren.
Wat wil ik bereiken met poker en wat wil ik gaan spelen:
Ik ga me geen resultaat doelen stellen van ik wil dat limiet bereiken of geld doelen stellen.
Mijn enige doelen opmoment zijn:
- beter worden
- heel veel leren
- plezier hebben in het spelletje, dat is het belangrijkste ♠_love:
Ik heb opmoment een bankroll van 290$, en ga daarmee nl10 sh spelen. Ik heb al een behoorlijk tijdje fullring gespeeld maar shorthanded bevalt me toch stuk beter aangezien er gewoon een stuk meer actie is en er ook een stuk meer denk werk bij t pas komt.
Ik wil de eerste 30.000 handen op nl10 sh op max 4 tafels spelen, daarna misschien 6.
Hoe ik het beter worden ga aanpakken, zal ik in me volgende deel posten.
Maar eerst ga ik nu even alvast crushing nl50 deel 1 kijken. In het duits aangezien dat mijn tweede moedertaal is ![]()
Hoop dat jullie veel plezier zullen hebben mijn blog te volgen ♠_love: