Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Mijn dag!

20 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
1,248 Weergaven

Ik kijk op de cashier, weer zie ik $0 staan. Ik heb mijn BR weer eens nagelaten en ben broke geraakt. _frown:

Ik zie dat ik nog genoeg FPP's heb om een satellite te doen, dus besluit de 100FPP naar sunday 1/4 million te doen. En jaja, ik win hem! Ik besluit de ticket te unregisteren om zo 11$T te hebben.

Ik schrijf me in voor een aantal toernooien, maar bust jammer genoeg in allemaal. Als laatste toernooi sign ik me bedroevend in voor de $3.30NL [5k Guaranteed].

En jongen jongen, wat ging ik als een speer! Speelde heerlijk goed, nog nooit zo goed gespeeld en het mocht eindelijk eens blijken! Was zo gewend suckouts tegen te krijgen, dat ik de hoop eigenlijk al voor het toernooi opgegeven had.

Met bijna 8 uur zwoegen (en al 4 uur voor het toernooi begon) hier het geweldige resultaat! _cool:

Nu eindelijk eens met een fijn gevoel verder spelen op een JUIST bankrollmanagement, zonder het gevoel van scared money te spelen!

19 reacties
HoofdVogel
iamthedanger

solid, gl en niet meteen busto nu he :D

pmania

Very nice Vixae!

Ik kan je aanraden om echt een enorm conservatief BRM te nemen. Je hebt nu namelijk de roll wel, maar je hebt nog niet de limits verslagen die je normaal zou doorlopen als je jouw roll langzaam opgebouwd had.

Daarom is het echt heel belangrijk om het stapje voor stapje te doen, zodat je echt iedere limiet verslaat en genoeg skills ontwikkelt om het volgende limiet weer te beaten.

Als je daar hulp bij nodig hebt, dan zijn hier genoeg mensen op het forum die je daar verder mee willen helpen.

Veel succes,
Leo

Oorspronkelijk gepost door Leo
Very nice Vixae!

Ik kan je aanraden om echt een enorm conservatief BRM te nemen. Je hebt nu namelijk de roll wel, maar je hebt nog niet de limits verslagen die je normaal zou doorlopen als je jouw roll langzaam opgebouwd had.

Daarom is het echt heel belangrijk om het stapje voor stapje te doen, zodat je echt iedere limiet verslaat en genoeg skills ontwikkelt om het volgende limiet weer te beaten.

Als je daar hulp bij nodig hebt, dan zijn hier genoeg mensen op het forum die je daar verder mee willen helpen.

Veel succes,
Leo

Dat was inderdaad mijn plan ja. Ik zet sowieso wat opzij en maak dan een mooie First Deposit Bonus om dan NL10 te gaan spelen. Rustig mijn weg naar de top van de limieten (proberen) te spelen. :)

Helemaal top!

Start je ook een blog? Ben erg benieuwd hoe je het gaat doen ;)

Wow, erg mooi resultaat!

LOL d....

nah, proficiat mooie ship!

veel succes op NL10

Benjike316

Haha nice :D

pmania

Kun je het beste een bonus uitzoeken die je in stapjes van $5 of $10 kunt vrij spelen, ik had er pas zelfs een als je dan van tafel afging kreeg je het meteen op de cent erbij.

Arjon

Wow, gefeliciteerd joh!

Ben2m2

gefeli met je ship :)

Vice1

Damn nice :P Niet echt BRM om met je hele BR een MTT te gaan doen mja :P mja care

Boem! In 1 keer mijn hele BR waar ik al maanden voor zwoeg xD

Wow man nice, nu idd zoals ze zeggen netjes volgens BRM (ook al is dit niet altijd gemakkelijk)
Anyway proficiat :)

raymond20001

nice ship!

Congratz met je ship, echt nice :D

dat het niet BRM is, najah tot daar aan toe, als ik ng 11$ overhad zou ik wrss ook gewoon de longshot nemen :)

Nu wel braaf zijn op NL10 he ;)

Good Luck!!

Nox

Vice1

Met 1000 kan je ook shotje wagen op NL1k he :rolleyes:

Laten we dat maar even niet doen. :D

Ben maar een blog begonnen om me aan mijn doelen te houden, gogogo!

solartje

VETTE chip. met de laatste centjes... dat kan alleen maar een teken zijn !

you got a 2d chance, now dont blow it.

om ff te zagen, BRM BRM BRM BRM!!!