Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Civilization V

11 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
1,056 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Lopen hier nog een aantal civilization fans rond, die ook uitkijken naar de release van Civ V?

Civ IV is met afstand mijn favoriete game (bijna een van de enige die ik nog speel moet ik toegegeven). Niet dat ik op een super hoog niveau speel. De laatste paar games op Monarch gespeel, maar heb nu weer een heel tijdje niet gespeeld, dus zou waarschijnlijk eerst even een Prince doen als ik weer een game zou op starten.

Op 21 september staat de release van Civ V geplanned en begin er nu wel een beetje naar uit te kijken. Zodra hij in de winkel ligt ga ik hem wel halen.

Onlangs is de nieuwste trailer uitgekomen....

10 reacties
Gerv

Waarom heb ik nog nooit een game met jouw gespeeld Rene ?( CiV IV BTS is gewoon the bomb :f_cool:

NERD ALERT. :D

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Speel eigenlijk altijd Marathon, "speed" leent zich waarschijnlijk wat meer voor multiplayer.

Maar yea, definately best game evah! _biggrin:

dustje

Ik moet eerlijk zijn dat ik meer van de klassieke CIV II generatie ben.

Die oldskool games zijn toch altijd een stuk beter dan die nieuwe versies in de meeste gevallen (zie ook bijv. settlers, UT, FM, DOOM om maar eens wat te noemen) zo ook hier.

Maar goed, een fish als lanfear beat je natuurlijk in elke vorm van CIV _cool:

Netraider

Damn you Lanfear, nu breng je me op het idee om nog eens Civ 4 op te starten. X( No more turns! NO MORE TURNS! Eerst mijn herexamens. :tongue:

Gerv

Misschien leuk om is een keer een homegame te starten met CiV met Hamachi + Skype :D?

caroline29632

Ziet er graaf uit. Heb alleen de heel oude versies ff gespeeld. Nu ik AoE III own, moet ik dit mss een proberen.

:D

Dit ziet er inderdaad wel erg nice uit! Alleen game ik niet meer..

Ik ga mss wel straks nog eens AoE 3 spelen voor een uurke, een beetje nostalgie..

Dito8

Ziet er vet uit, zit te denken of ik hem zal kopen als ie uitkomt :rolleyes:

Europa Universalis > Civilization :tongue: