Welkom welkom mijn lieve kleine snorkeltjes.
Het is tijd voor mijn eerste blog.
Vooral om eigenlijk veel bij te leren.
Ik zal me even voorstellen:
mijn naam is censored. But u can call me EmmaDauwe. Momenteel studeer ik in Leuven aan de GroepT hogeschool aka university college aka we-willen-unief-met-hogeschool-overkoepelen-maar-dat-gaat-niet-zo-maar-school.
Wat ik volgend jaar ook terug ga opnemen is zuipen, lopen, junkfood eten en pokeren.
Nu zal ik ook maar ineens men naam verklaren. De meeste onder jullie denken misschien, oh een pokerbabe. Die ga ik proberen te scoren. HELAAS pindakaas. Het komt gewoon van "En maar duwen, enma duwe, enma dauwe, emma dauwe!"
Op zen plat kempisch geschreeuwd en liefst nog gevolgd door menige @ fundums.
Meer details over mezelf kan je via men skype krijgen of hier in de thread.
Password: ikbeneengrotefish
Maar swat, ik ben dus vroeger rond men 16-17 begonnen met playmoney en af en toe de dagelijkse freeroll op FTP. Enkele keren 2dollar geshipt en evenveel keer deze verloren aan de real money tables. ![]()
Dat playmoney vloog evensnel in als uit men account, zodat ik ook altijd opnieuw moest beginnen.
Dit werden we natuurlijk ook beu. Dus heb ik poker volledig links laten liggen en me met andere dingen bezig gehouden. Vooral gamen zoals: MOH:aa, CS een LOTR er tussen. Nog een Halo'ke, wat GTA, red alert 1,2...
Vooral MOH:aa wat voor medal of honor allied assault staat, was wel mijnen 'dada' zo heb ik het gepresteerd om in een clan te raken, waar ik te jong voor was. Maar blijkbaar skilled genoeg.
Die clan heeft lange tijd op 4 gestaan van Europa in de trap team match en nog wat in objective match.
Ik speelde dan ook veel te veel.
Mijn nieuwe pokerverhaal is dus zo'n 3a4jaar later begonnen, zijnde 3maand geleden. Na enkele keren 15$ erop te zetten en ook weer verliezen, leerde ik deze community kennen. Die 50$ begon goed, maar verloor traag maar gestaag alles kwijt. Ik had nogal moeite met BRM, wie niet natuurlijk in het begin.:)
Artikels, videos, coachings, forum schuwde ik. Maar omdat ik telkens verloor leek het me nuttig om hier toch mee te beginnen.
EN ZO GESCHIEDDE een nieuwe pro was geboren :f_biggrin:.
Ik heb brons achter de rug en basic. De silver artikelen heb ik laten afdrukken en inbinden en daar ben ik nu dus in bezig. Kostte me een 10 euro wat normaal 25 moest zijn.(foutje van de copieshopmadam). Tsjingtsjing, alle geld extra is belangrijk voor een pokerrookie.
Ondertussen volgde ik ook coachings en ben ik bezig met hasenbraten.
Toch verloor ik nog wel wat, toen heeft fladdermouse me geholpen. Bij mijn eerste voorstelling op het forum dacht hij mij te kennen van de middelbare school. En dat was dan ook zo.
Zo haalde ik serieus wat leaks uit men spel, samen met BRM videos, coachings en men gebundeld boek. EN FLADDERMOUSE ofcourse.:)
Men roll is zo gestegen van een 50 naar een 100$ op goede dagen in een dikke week. En nog gestegen naar een 150$. Het nadeel van deze laatste stijging was dat het compleet tijdens de examens gebeurde. Dit was dus eigenlijk niet zo slim noch koosjer van mij.
Na de examens enkele dagen gespeeld tot 220$. Mijn doel was 250$ in 2 maand. Nu had ik dat al na een week na de examens, dus heb ik men doel naar 300 geschoven.
Ik hoop dat jullie er van gaan genieten.
Als laatste geef ik jullie mijn doelen nog even mee.
In grote lijnen:
:diamond:: Mensen van de community leren kennen en hopelijk samen spellen analyseren.
:club:: Bijleren onder de vorm van Psychologie, coachings en men boek uitkrijgen.
Dit is mooi voor de komende maand september.
Ciao, Emma Dauuuuuweeee! ♠_biggrin:
mod-edit pcbeem: op verzoek van Fladdermouse zijn echte naam verwijderd.