Hallo allemaal, zoals verwacht een blog van mij.
Normaal stelt men zich gewoon voor, maar ivm met BD doe ik dit liever niet..
Momenteel ben ik actief op de volgende sites:
- Pokerstars -> Sstikvoort18
- Full Tilt -> anoniem...
- PKR -> anoniem...
Momenteel speel ik niet meer op PKR, had hier een dikke profit van +/- $10k, maar aangezien ik vond dat de toernooien/sng's niet goed volliepen ben ik overgestapt naar FTP en PS.
Beide resultaten van mijn accounts zijn geblokt daar, dit ook weer ivm met de belastingdienst.
Ik ben tot op heden het meest actief op Pokerstars, hier ben ik ook van plan om veel WCOOP events te gaan spelen , dit varieert tussen de BI's van $109 (min.) tot $1050 (max.)
Verder probeer ik ongeveer per jaar 1500 MTT"s te spelen, dit komt er op neer dat ik zo af en toe ook de TLB mtt mag gaan spelen.
Deze mtt's varieeren ook enorm, speel meestal wel elke zondag de majors van $215 BI.
Wat speel ik allemaal:
MTT's speel ik voornamelijk:
NL
Omaha
Omaha h/l
8-game
stud
stud h/l
wcoop events, speel ik de zelfde lijst als boven.
Verder ken ik alle varianten, incl. H.O.R.S.E /H.O.S.E & Badugi
----------------------------------------------------------------------------------------------
Aangezien ik hier een muismat heb liggen waarop staat bij Partypoker: ''Erg veel slechte tegenstanders'', waardoor ik maar eens van plan was om op deze software te gaan kijken. Voordat ik geld wou storten had iemand laten weten van deze site. En het leek me inprincipe heel leuk om vanuit $50 iets moois uit te bouwen. En op het forum , me forumgenoten te helpen. Plus evt te reageren op de geposte handjes hier en daar.
Dus na de voltooiide quiz, heb ik meteen me gegevens ingevuld en na een dag wachten, heb ik het op me account gestort gekregen (vandaag).
Hierin in deze blog hou ik mijn resultaten bij, ik zal evt later ook nog wel een BRM posten via excel (als dat kan).
p.s. In deze blog hou ik alleen mijn resultaten bij van Partypoker!
GL to me:D