thnx falbuleuss.
Vanaf nu zal ik elke zondag me grafiek van de afgelopen week posten, aangezien ik alleen zondags naar me cashier en grafiek in hem ga kijken.
Hier mijn planning voor volgende week:
Planning week 44
Wat ga ik deze week leren:
Deze week wil ik zorgen dat mijn preflop spel op een goed niveau komt en dat ik de theorie erachter begrijp. Ik wil aan het eind van de week instaat zijn om uit te leggen wat preflop de beste optie is, waarom dat zo is, en een redelijk beeld willen hebben van mensen hun preflopranges. Als dit niet allemaal in 1 week te realiseren valt ga ik hier 2 of 3 weken voor inplannen.
Ik ga elke dag ong. 45 min gebruiken voor handenposten, zelf commentaar geven op handen van anderen, blog bijwerken en verder rond kijken op het forum.
Ik ga elke dag altijd eerst leren en daarna spelen.
Maandag:
4 uur spelen, waarbij ik volgens de advanced openraising chart ga spelen.
2 uur leren.
Wat ga ik in deze 2 uur oefenen?
Ten eerste ga ik de video crushing nl50 deel 1 kijken en aantekeningen maken. Daarna ga ik alle bronze en zilver artikelen over het spel voor de flop bestuderen. Niet alleen lezen maar ook snappen.
Dinsdag:
2 uur spelen, waarbij ik me bij elke preflop situatie ga afvragen waarom ik het doe.
2 uur leren.
Ik ga me verdiepen in de advanced openraising chart en kijken waarom ik met bepaalde handen vanuit die positie’s raise. Daarnaast ga ik me wat verdiepen in wat preflop all-in situaties tegen shortstacks, wat voor handen, hoe is de berekening om uit te rekenen hoeveel equity je nodig hebt enz.
Woensdag:
4 uur spelen, waarbij ik vooral ga kijken naar situaties om blinds te stealen of resteals te maken.
2 uur leren.
Deze 2 uur ga ik geheel besteden aan blindsteal & blinddefense.
Donderdag:
2 uur spelen, met waar ik vooral ga letten op situaties waar ik beter kan 3 betten of flatcallen.
2 uur leren.
Dit uur ga ik mij vooral bezig houden met 3bets en flatcalls. Wanneer wat t doen en waarom. Ook hoe te reageren op 4bets of hoe 3bet potten te spelen.
Vrijdag:
4 uur spelen, waarbij ik vooral ga letten op het isoleren of meelimpen.
2 uur leren.
Wat ga ik deze 2 uur oefenen?
Ik ga me bezig houden met wanneer te isoleren, en waarom en met wat voor handen. En ook ga ik me bezig houden met het meelimpen.
Zaterdag:
4 uur spelen.
2 uur leren.
Wat ga ik deze 2 uur oefenen?
Ik ga me bezig houden met het inschatten van preflopranges, het bereken van de equity tegen die ranges.
Zondag:
2 uur spelen, waarbij ik ga letten of ik alle concepten die ik afgelopen week geleerd heb al kan toepassen, en of ik met preflop situaties nog moeite heb.
1 uur leren en 3 uur gebruiken voor: verslag maken waarin ik precies vertel wat ik deze week geleerd heb. Daarbij ga ik ook vermelden de dingen die wel gelukt zijn, en de dingen waar ik nog moeite mee heb. Als ik merk dat ik het nog niet goed genoeg onder de knie heb dan plan ik nog een week of halve week voor het preflop spel om daar nog is mijn zwaktes te gaan bestuderen. Daarna nieuwe weekplanning maken.
Die 3 uur gebruik ik ook voor het bijwerken van me blog, me weekgrafiek bekijken en posten.
Wat ga ik in dat ene uur oefenen?
Kijken met welke theorie ik nog moeite heb en deze herhalen.
Tips en kritiek(graag met uitleg waarom en tips hoe t verbeteren:)) zijn van harte welkom. Mensen( en dan vooral mede cashgamers) die zin hebben in discussies of elkaar helpen om beter t worden kunnen me graag toevoegen op me skype. Me skype naam is: livethelife7
Let’s shuffle up and deal.