Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Meet the Crew

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
4,541 Weergaven
Moderator
pcbeem
Het team dat voor en achter de schermen actief is om de website, het forum en ons educatieve aanbod constant te verbeteren en uit te breiden bestaat uit een brede mix aan enthousiaste leden.

Wil jij weten wie de persoon achter jouw favoriete coaching is? Wie jouw handen beoordeeld of wie die moderator is die jou de weg gewezen heeft op het forum?

Hier vind je een overzicht van de staf met een link naar hun persoonlijke threads waar je meer informatie vind over ieder staf-lid.

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
Moderator
pcbeem

De communitymanagers
* Lanfear81

De Moderators
* pcbeem
* SDK1987
* Zeezout (ook nieuwscrew)

Cashgames No Limit
Videoproducers / Coaches :
* Jordyvde

Nieuws:
* najtreg12
* Zeezout (ook moderator)

Beantwoorden
Citeren
Soulsword208

Ik vroeg me af of je nog mocht reageren in de voorstelthreads van meet the crew, of is dit onnodig bumpen (zeker omdat het om reacties gaat op de antwoorden van bijv. Wat is je favo poker hand)

Ik wilde net al posten, maar ik dacht ik vraag het even want ik wil niet de echte discussies onder laten sneeuwen in semi-offtopic stuff)

Beantwoorden
Citeren
oscaar10

Doe gerust, vraag maar wat je wil :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Graag zelfs, de thread zijn er om mensen beter te leren kennen!!

Beantwoorden
Citeren

Aloha
ze zien er allemaal zo jong uit ik verwacht iemand met grijzen haren en een baard
hoe oud is de jongste en hoe jong is de oudste ?

Beantwoorden
Citeren

Dit is ernstig.

Pokerstrategy heeft een tekort aan geile wijven bij de Dutch community. Eerst dacht ik nog wat gevonden te hebben, maar dat bleek achteraf Fatima te zijn die zichzelf in een fototje wist te wurmen.

We want Yulia!

Beantwoorden
Citeren
harrydakraam

goede crew maar hoe kun je een crewlid worden of moet je dat verdienen

Beantwoorden
Citeren