Ga naar het forum
Arjon vs Peerke: Br...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Arjon vs Peerke: Brother Battle event

232 Berichten
31 Gebruikers
0 Reacties
11 K Weergaven

De challenge ziet er als volgt uit:

• Datum: woensdag 19 januari
  • Tijdstip: 20:30 uur
  • Buy-in : $1,10 (4 SnG's, dus in totaal $4,40)
  • Blindlevels: 15 minuten
  • Chipstack: 1500

Het zijn SnG's van 18 deelnemers, we zoeken dus 16 extra kandidaten.

Naast de normale pay-out structure per SnG zijn er extra prijzen te verdienen:

• $1 bounty voor zowel Arjon als peerke01 in elk toernooi (dus in totaal 8 keer een bounty)
  • Voor degene die het beste scoort over alle vier de toernooien: een $8 bonus
  • Voor degene die het tweede beste scoort over alle vier de toernooien: een $4 bonus

In totaal zijn er dus bonusprijzen ter waarde van $20 te verdienen.

De broer die het slechtst scoort en dus de challenge verliest, stuurt een taart naar de ander met de opdruk: I'M A LOZER (ja, dat is opzettelijk met een 'Z' ;)). Hier moeten uiteraard wel foto's van komen. ;)

Deelnemers
1. peerke01 (bounty)
2. Arjon (bounty)
3. DeKuip
4. Marple08
5. Sjors777
6. Zazizo
7. Deltathree
8. johninho123
9. toxicgod
10. hoedinie
11. Samni
12. JinEX
13. Arief7
14. tobiasdekker
15. Willem103
16. Amnesia85
17. PkingNanne
18. bobm78

231 reacties
Arjon

lol :D

Ownerizor

15 000 handen omaha?

Arjon zou eerst al een HU match tegen De Kuip doen..

Nivlem

100x $1 HU sng's tegen elkaar. man to man!

Ownerizor

Oorspronkelijk gepost door Melvin

haha ja die is ook leuk

yoshiwa

5k handen NL omaha HU:D flippaments for the win:D

Oorspronkelijk gepost door Ownerizor

Oorspronkelijk gepost door Melvin

haha ja die is ook leuk

Dit vind ik ook wel leuk, alleen nog wel een coole tegenprestatie voor de verliezer. Het blijven broers, anders gaan ze samenspelen :D

Arjon

Grappige ideeën allemaal....we gaan er eens over denken... :D

Guys, we zijn er aan uit.

HET BROTHER BATTLE EVENT

komt eraan.

Arjon en ik gaan de battle aan, maar dat willen we wel graag doen met jullie erbij, zodat het een gezellige uitdaging wordt, waar we met elkaar gewoon eens lekker de strijd aan gaan.

Uiteraard hebben we daarbij wat leuke prijzen weg te geven, deze worden door Arjon en mij beschikbaar gesteld.

Dit is een private initiatief, dus iedereen mag meedoen, ook het personeel van PokerStrategy (lijkt ons ook erg leuk om met jullie de strijd aan te gaan).

Wat gaat er gebeuren:

4 toernooien(SnG) worden tegelijkertijd opgestart op PokerStars, te vinden onder de private tab.

• Datum: woensdag 19 januari
  • Tijdstip: 20:30 uur
  • Buy-in : $1,10
  • Blindlevels: 15 minuten
  • Chipstack: 1500

In eerste instantie SnG's van 18 deelnemers, mochten er veel meer aanmeldingen komen, dan kunnen we 27 nog overwegen.
We spelen dus met dezelfde 18 personen alle 4 de toernooien tegelijkertijd.

In elk toernooi staat er een bounty prijs van 1 dollar op Arjon(fishachips84) en 1 dollar op mijzelf(triple peter), dus hier is in totaal al 8 dollar mee te verdienen.

Verder tellen we na afloop van alle 4 de toernooien, de resultaten bij elkaar, en zal de overall nr. 1 een prijs krijgen van 8 dollar en de nr. 2 een prijs van 4 dollar.

Dus buiten het normale prijzenschema om, valt er nog eens max. 16 dollar te winnen, beschikbaar gesteld door ons beiden, wat je dus in een kleine 2 uur kunt binnenhalen ;)

De deelnemers mogen meedoen op volgorde van aanmelding.
Het kost dus 4 x $1,10 aan inschrijfgeld.
Iedereen is welkom.

Niet geheel onbelangrijk: de verliezer van de battle , arjon-peerke, gaat een taart laten bezorgen op de NL community in gibraltar, met de tekst: IK BEN EEN LOZER :D

Geef bij aanmelding ook je username op PokerStars door, evenals je Skype-adres, zodat we je daar het wachtwoord van het toernooi kunnen geven.

Daag ons uit en ga de strijd aan!

Arjon en peerke01

-----------------------------------------------------------------------

Samengevat
- Speel vier $1,10 SnG toernooien tegelijkertijd
- In alle toernooien een extra $1 bounty op het hoofd van Arjon en Peerke01
- Voor degenen die in de 4 toernooien de beste overall score hebben zijn extra prijzen van $8 en $4 beschikbaar

Leuk idee!

De verliezer van jullie twee betaald alle prijzen of wat is de tegenprestatie van de verliezer? Voor mij zou geld geen voldoening geven in zo'n persoonlijke battle! Een enigzins vernederende tegenprestatie natuurlijk wel :D

Very Nice!

Let the best Bro winnen :D

Arjon

Oorspronkelijk gepost door Alexburg
Leuk idee!

De verliezer van jullie twee betaald alle prijzen of wat is de tegenprestatie van de verliezer? Voor mij zou geld geen voldoening geven in zo'n persoonlijke battle! Een enigzins vernederende tegenprestatie natuurlijk wel :D

Goed punt!

Dat de verliezer de extra prijzen betaalt is inderdaad een optie. Zijn er nog andere suggesties? :D

TimPS

Hier zou ik zeker aan meegedaan hebben, ware het niet dat ik vrijdag om 20.30 uur echt een verschrikkelijk uur vind :P

Erg veel succes met de challenge en may the least worst win! :]

De verliezer houdt in zijn huis ter ere van de winnaar een homegame!
Hierbij zal de verliezer zorgen voor hapjes en drankjes en al het andere mogelijke om de winnaar te entertainen. De verliezer zal zelf niet deelnemen in de homegame, omdat hij het te druk heeft met de winnaar en zijn gasten te entertainen. Verder lijkt het me een goed idee dat de verliezer dit alles doet terwijl hij een shirt met de afbeelding van de winnaar draagt :D

In dit shirt deelnemen aan het community event en andere activiteiten van die dag lijkt me ook passend!

Willem103

Had graag tegen de broertjes gestreden, maar vrijdag is wel bijna de enige avond dat onmogelijk is voor mij. Helaas:(

Wie het meest rum kan drinken lijkt me wel een leuke:D Arjon zei dat hij er zo goed in was, wil ik wel is zien:D De winnaar krijgt een fles rum ofzo...

Oorspronkelijk gepost door tobiasdekker
Wie het meest rum kan drinken lijkt me wel een leuke:D Arjon zei dat hij er zo goed in was, wil ik wel is zien:D

Deal, als het maar wel gefilmd gaat worden :P

Probleem is dat arjon na 1 glas al in slaap valt:P