Guys, we zijn er aan uit.
HET BROTHER BATTLE EVENT
komt eraan.
Arjon en ik gaan de battle aan, maar dat willen we wel graag doen met jullie erbij, zodat het een gezellige uitdaging wordt, waar we met elkaar gewoon eens lekker de strijd aan gaan.
Uiteraard hebben we daarbij wat leuke prijzen weg te geven, deze worden door Arjon en mij beschikbaar gesteld.
Dit is een private initiatief, dus iedereen mag meedoen, ook het personeel van PokerStrategy (lijkt ons ook erg leuk om met jullie de strijd aan te gaan).
Wat gaat er gebeuren:
4 toernooien(SnG) worden tegelijkertijd opgestart op PokerStars, te vinden onder de private tab.
- Datum: woensdag 19 januari
- Tijdstip: 20:30 uur
- Buy-in : $1,10
- Blindlevels: 15 minuten
- Chipstack: 1500
In eerste instantie SnG's van 18 deelnemers, mochten er veel meer aanmeldingen komen, dan kunnen we 27 nog overwegen.
We spelen dus met dezelfde 18 personen alle 4 de toernooien tegelijkertijd.
In elk toernooi staat er een bounty prijs van 1 dollar op Arjon(fishachips84) en 1 dollar op mijzelf(triple peter), dus hier is in totaal al 8 dollar mee te verdienen.
Verder tellen we na afloop van alle 4 de toernooien, de resultaten bij elkaar, en zal de overall nr. 1 een prijs krijgen van 8 dollar en de nr. 2 een prijs van 4 dollar.
Dus buiten het normale prijzenschema om, valt er nog eens max. 16 dollar te winnen, beschikbaar gesteld door ons beiden, wat je dus in een kleine 2 uur kunt binnenhalen 
De deelnemers mogen meedoen op volgorde van aanmelding.
Het kost dus 4 x $1,10 aan inschrijfgeld.
Iedereen is welkom.
Niet geheel onbelangrijk: de verliezer van de battle , arjon-peerke, gaat een taart laten bezorgen op de NL community in gibraltar, met de tekst: IK BEN EEN LOZER 
Geef bij aanmelding ook je username op PokerStars door, evenals je Skype-adres, zodat we je daar het wachtwoord van het toernooi kunnen geven.
Daag ons uit en ga de strijd aan!
Arjon en peerke01
-----------------------------------------------------------------------
Samengevat
- Speel vier $1,10 SnG toernooien tegelijkertijd
- In alle toernooien een extra $1 bounty op het hoofd van Arjon en Peerke01
- Voor degenen die in de 4 toernooien de beste overall score hebben zijn extra prijzen van $8 en $4 beschikbaar