Ik denk dat ik een idee heb wat die laatste is maar hoe post ik een nieuwe , ben echt een noob wat dat aan gaat.
Maar doe een poging: de vijver van het Bellagio?
hier mijn foto.?? scriptprompt adres??? sorry hoor dat gaat bove me pet.
kan em wel door mailen
Oorspronkelijk gepost door nicolaius
Ik denk dat ik een idee heb wat die laatste is maar hoe post ik een nieuwe , ben echt een noob wat dat aan gaat.
Maar doe een poging: de vijver van het Bellagio?hier mijn foto.?? scriptprompt adres??? sorry hoor dat gaat bove me pet.
kan em wel door mailen
Bingo!
Hoe een plaatje te uploaden? Ga naar google earth en klik op print screen. Open vervolgens MSPaint en druk op ctrl+v. Knip em even uit en sla em daarna weer op (denk dat je dat allemaal wel weet?).
Naja het uploaden dan:
Ga naar http://www.imageshack.us
klik op browse, en selecteer je plaatje, en vervolgens op upload. Daarna krijg je wat plaatsopties en dan kun je de forumoptie kopiëren en plaatsen in dit topic.

hier is ie dan.. succes. na een uurtje ,als het nog niet geraden is voeg ik een tip toe.
btw admin thanks for het advies.
heeja zeg was da nu mag ik ut zelluf doen ?? opa ( ik dus) was blij dat het
me lukte. maar je iig bedankt.
heeja zeg was da nu mag ik ut zelluf doen ?? opa ( ik dus) was blij dat het
me lukte. maar je iig bedankt.
Haha, ik had hem inderdaad nog even voor je aangepast. Er zat nog een klein foutje in de link naar het plaatje. Maar nu weet je in ieder geval hoe het moet!
Lijkt een lastig plaatje.
Ik wilde L'alpe d'huez zeggen..maar dat is het niet ♠_biggrin:
:Nasty had iets niet goe gedaan? jammer . maar idd het is de beroemde
grote carroussel bocht op de nordsleife. Next!!
:Nasty had iets niet goe gedaan? jammer . maar idd het is de beroemde
grote carroussel bocht op de nordsleife. Next!!![]()
Heeft al dat gamen toch nog eens zin gehad!
De volgende:Spoiler
En de volgende:

Om een of andere duistere reden is het plaatje ongeveer 1/8 slag noord gedraaid. Doe rare scheidingslijn in het water in het westen loopt verticaal.