Ga naar het forum
WPTRay's, SSS Mansi...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] WPTRay's, SSS Mansion run to 600 points COMPLETED

267 Berichten
24 Gebruikers
0 Reacties
6,705 Weergaven
WPTRay

Beste allen,

na wat wikken en wegen heb ik toch maar besloten een soort van dagboek bij te houden over mijn resultaten.

Na een beetje op diverse pokersites te hebben aangekloot, cashgames/SnG's, zonder enige structuur erin, wilde ik hier opnieuw beginnen met een mooi startbedrag en een goede basisstrategie.

Ik heb mijzelf op Mansion Poker ingeschreven en door SSS te spelen hoop ik op zijn minst binnen de 120 dagen bij de 600 punten te geraken.

Ik heb goede verhalen gelezen over dat de SSS echt werkt dus ik ben zeer benieuwd. Ik ben ook van plan mij strikt aan de SSS te houden.

Helaas in deze thread geen mooie grafieken en statistieken omdat ik hier de software niet voor heb.
Deze wil ik niet aanschaffen, maar wil ik verdienen met de strategypoints.

Deze thread is meer om mijn ontwikkeling een beetje van mij af te schrijven zonder het strategie gedeelte te vervuilen met handen waarin een donk mij heeft verslagen, hier heeft niemand iets aan.
Handen waarover ik twijfel zal ik uiteraard wel posten!

Oke de feiten:

- Op 9 juni heb ik de 50USD ontvangen
- Op 16 juni heb ik de 50 USD naar de pokeraccount overgemaakt.
- Ik speel momenteel op 2 tafels tegelijk, een 3e komt er weldra bij.
- Ik speel strikt SSS.

Tot nu toe na 985 handen in een tijdsbestek van iets meer dan 12,5 uur staat mijn bankroll op: $50,57.

Ik heb sessies gehad waarin $4 winst had en daarna weer verliezen van een aantal keer $2.

Mijn bedoeling is om aan de 600 Mansion Points te komen om dus minimaal de $50,- te behouden.

Ik heb uitgerekend dat ik met 2 tafels in 90 minuten ongeveer 3 punten krijg.
Ik zal dus ongeveer 180 min. op 3 tafels moeten gaan spelen voor 9 punten per sessie.
Dit overschot heb ik nodig om eventuele dagen dat ik niet kan spelen op te vangen.
Ik hoop dat het mij gaat lukken :)

Vandaag een sessie van 1hr 36 min gespeeld.
165 handen en een afsluitend verlies van: $3,58.
Mijn Bankroll is: $50,57 dus ik sta min of meer break-even.

Mijn Mansion Punten staan momenteel op: 18,20.
Het aantal dagen dat ik nog heb bedraagt: 105

Nogmaals, deze thread is niet voor informatie voor jullie want zo boeiend is het vast niet om iemand te zien stoeien voor punten, maar meer een soort uitlaatklep voor mij zelf.

Updates volgen.

266 reacties
DeKuip

Ik ben erg benieuwd hoe het je zal verlopen!!
Onderschat trouwens ook niet hoeveel mensen de blogs trouw lezen ;)

Veel succes ermee!

WPTRay

Dank voor het zetje!

Haha, voor de een is het een piece of cake, die staat na 4 dagen +$100, voor de ander is het een uitdaging.
Ik blijf optimistisch en als ik alle verhalen mag geloven moet het geen probleem zijn.

Ik denk dat tijd het grootste probleem gaat worden, maar we zullen zien :)

Hoe meer je zegt dat mensen dit toch niet lezen, hoe meer ze dit net wel doen :D

iamthedanger

succes WPTRay

WPTRay

Thx,
ik ben eigenlijk wel benieuwd vanaf hoeveel handen ongeveer er winst gemaakt zal worden.
Is hier een vaste tijd (aantal handen) voor? Ik zie namelijk in een hoop grafieken dat iedereen begint met een tijdje break-even te spelen en dan opeens omhoog gaat..

Je moet niet van 3 tafels vanuit gaan voor je punten en ook niet van 10NL,
Je zal snel omhoog gaan door de limieten en meer en meer tafels gaan spelen
Ik dacht ook in het begin hoe ga ik in godsnaam die punten halen maar ben er toch ook geraakt ;)

groeten

WPTRay

Ja, maar voor een hogere limiet is wel een groter bedrag nodig.
Aangezien ik na 12 uur spelen op break-even zit verwacht ik geen gigantische bedragen omhoog..

komt wel ;)
in het begin maak je nog fouten, na verloop van tijd zijn die eruit en ga je omhoog ipv breakeven :)
iig blijven spelen en handen posten!
groeten

Herseel

De punten gaan in het begin inderdaad niet zo snel omhoog. Ik dacht net hetzelfde als jou. Wanneer je BR wat zwaarder wordt en je het SSS wat meer onder de knie hebt(meer tafels spelen) komen de punten echter snel. Op NL30 bijvoorbeeld behaal je in 1 uur op 7 a 9 tafels 10 punten/uur.
Succes alvast!

WPTRay

Omdat ik een weekje op vakantie ga zijn er weer updates te verwachten vanaf volgende week zaterdag.
Dat wordt er weer flink tegenaan dan!

WPTRay

Eindelijk weer eens een update van mij na mijn vakantie.
Gisteren eindelijk weer even gespeeld:

Handen: 196
Duur: 2 uur 28 min
Winst/verlies: $ -2,05

Bankroll: $ 48,52

MCP's: 21.50
Dagen te gaan: 88

WPTRay

Klein updateje van eergisteren:

Handen: 140
Duur: 1 uur 55 min
Winst/verlies: $ 3,68

Bankroll: $ 52,20

MCP's: 24.10
Dagen te gaan: 86

Veel succes!

Wat je wel echt kan helpen is de trial versie van Pokertracker. Die kan je gratis gebruiken voor 60 dagen. Vooral na een sessie je handen nakijken, analyseren en eventueel hier posten kan veel helpen :)

WPTRay

Helaas werkte dit bij mij niet.
Had hier al ergens een topic voor gemaakt, de versie was expired ofzo.
Nu had ik wel mijn datum in windows een maand te ver vooruit staan (weet niet hoe dat kwam), misschien dat het daaraan lag.

Elephant werkte wel (de installatie) alleen hij mist een hoop handen wanneer die worden ingeladen, erg vervelend.

Desondanks ga ik gewoon door! :)

WPTRay

Klein updateje:

Handen: 309
Duur: 2 uur 48 min
Winst/verlies: $ 2,96

Bankroll: $ 55,16

MCP's: 29,30
Dagen te gaan: 85

Beetje geluk gehad in het laatste deel van de sessie.

Eindelijk begin ik een beetje los van de $50,- te geraken.
(even afkloppen voordat ik morgen 3 Buyins verlies)

WPTRay

Handen: 255
Duur: 2 uur 14 min
Winst/verlies: $ 4,69
Bankroll: $ 59,85

MCP's: 34,10
Dagen te gaan: 83

Vandaag begon de sessie erg slecht.
Binnen een half uur had ik al $6,xx verlies.
Gelukkig was dit het dieptepunt en kreeg ik daarna een lekkere stroom aan goede kaarten zodat ik uiteindelijk toch nog met winst af sloot :)

Ik speel vanaf nu op 3 tafels en merk dat dat erg lekker gaat.
4 tafels is nog iets te veel van het goede maar zal wel degelijk binnen een paar weken gaan gebeuren.

Had zelfs een aantal minuten dat ik op 3 tafels een hand had die ik moest betten/raisen, gelukkig gaat alles momenteel al wat sneller en lukte dat zelfs met de juiste beslissingen.

Wat ik wel merk op Mansion (weet niet hoe dat bij de andere pokerrooms zit) is dat het niet zo makkelijk is snel een aantal tafels te vinden met Big-stacks.
Zeker niet wanneer er vrij vaak verhuist moet worden omdat ik met 25BB van tafel moet.

Dan is het ook nog eens lullig dat ik niet weer opnieuw aan dezelfde tafel kan aanschuiven met 20BB maar dat het oude bedrag waarmee ik van tafel ging er als minimum staat.

Wat ik ook merk is dat ik veel meer moet gaan spelen om de punten te halen!
Gelukkig komen er nog een aantal vrije weken aan waarin ik flink los kan gaan :P

wessus

mooi hoe jij je spel beschrijft, ben er blij mee want zie nu dat ik niet de enige ben die zijn BR niet met klappen ziet stijgen.

WPTRay

Handen: 535
Duur: 3 uur 23 min
Winst/verlies: $ - 7,11
Bankroll: $ 52,74

MCP's: 38,80
Dagen te gaan: 82

Vandaag een hele slechte sessie gehad.
Heel weinig speelbare handjes gekregen in de 3 uur die ik heb gespeeld.
Handjes die speelbaar waren werden met een mooie suck-out afgedaan.

Verder heb ik nog 2 kleine foutjes gemaakt.
Helaas een flink verlies dus vandaag, het is niet anders.

Wat me meer zorgen baart zijn de punten die veel te langzaam stijgen.

Ik denk dat ik zeer snel naar 4 tafels moet gaan overschakelen.
(eerst de foutjes eruit halen natuurlijk).

WPTRay

Hier dan een grafiek die wel redelijk klopt.
(beetje jammer is dat het programma iedere keer per sessie minimaal 10 handen mist :evil: )