Beste allen,
na wat wikken en wegen heb ik toch maar besloten een soort van dagboek bij te houden over mijn resultaten.
Na een beetje op diverse pokersites te hebben aangekloot, cashgames/SnG's, zonder enige structuur erin, wilde ik hier opnieuw beginnen met een mooi startbedrag en een goede basisstrategie.
Ik heb mijzelf op Mansion Poker ingeschreven en door SSS te spelen hoop ik op zijn minst binnen de 120 dagen bij de 600 punten te geraken.
Ik heb goede verhalen gelezen over dat de SSS echt werkt dus ik ben zeer benieuwd. Ik ben ook van plan mij strikt aan de SSS te houden.
Helaas in deze thread geen mooie grafieken en statistieken omdat ik hier de software niet voor heb.
Deze wil ik niet aanschaffen, maar wil ik verdienen met de strategypoints.
Deze thread is meer om mijn ontwikkeling een beetje van mij af te schrijven zonder het strategie gedeelte te vervuilen met handen waarin een donk mij heeft verslagen, hier heeft niemand iets aan.
Handen waarover ik twijfel zal ik uiteraard wel posten!
Oke de feiten:
- Op 9 juni heb ik de 50USD ontvangen
- Op 16 juni heb ik de 50 USD naar de pokeraccount overgemaakt.
- Ik speel momenteel op 2 tafels tegelijk, een 3e komt er weldra bij.
- Ik speel strikt SSS.
Tot nu toe na 985 handen in een tijdsbestek van iets meer dan 12,5 uur staat mijn bankroll op: $50,57.
Ik heb sessies gehad waarin $4 winst had en daarna weer verliezen van een aantal keer $2.
Mijn bedoeling is om aan de 600 Mansion Points te komen om dus minimaal de $50,- te behouden.
Ik heb uitgerekend dat ik met 2 tafels in 90 minuten ongeveer 3 punten krijg.
Ik zal dus ongeveer 180 min. op 3 tafels moeten gaan spelen voor 9 punten per sessie.
Dit overschot heb ik nodig om eventuele dagen dat ik niet kan spelen op te vangen.
Ik hoop dat het mij gaat lukken ![]()
Vandaag een sessie van 1hr 36 min gespeeld.
165 handen en een afsluitend verlies van: $3,58.
Mijn Bankroll is: $50,57 dus ik sta min of meer break-even.
Mijn Mansion Punten staan momenteel op: 18,20.
Het aantal dagen dat ik nog heb bedraagt: 105
Nogmaals, deze thread is niet voor informatie voor jullie want zo boeiend is het vast niet om iemand te zien stoeien voor punten, maar meer een soort uitlaatklep voor mij zelf.
Updates volgen.