Het is al even bekend dat Charlotte van Brabander het nieuwste lid is van PokerStars, maar in deze video stelt ze zichzelf nog even voor:
Lekker dingetje, ik heb nog ergens een foto van haar en haar zus die ze voor mij gemaakt hadden. Inderdaad, ik ben een professionele player. Ik aanvaard ook stakings in ruil voor haar email. Goetjes, tot later.
Voor de fans;
http://www.p-magazine.be/pfotos/charlotte-camille-van-brabander
HU tegen caroline dan maar?
ik vind het helemaal niets eigenlijk, kan ze haar hoofd en haar ogen niet eens stil houden?
Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
HU tegen caroline dan maar?ik vind het helemaal niets eigenlijk, kan ze haar hoofd en haar ogen niet eens stil houden?
Jij bent dan ook sowieso de enige die naar haar hoofd aan het kijken is tijdens het filmpje..
HU tegen caroline dan maar?ik vind het helemaal niets eigenlijk, kan ze haar hoofd en haar ogen niet eens stil houden?
true, en tering grote ogen
Dat is vrouwengedrag.
Vraag me niet waarom, maar het is vrij standaard. Als je daar niet tegen kan is het denk ik beter om te switchen naar mannen.
En Starskiii bedoelde professionele PUA. Niet Pokerspeler. Caroline is bezet, maar zelfs die lukt em wel. Ik heb vertrouwen in Starskiii. Zijn playerskills dan, niet zijn pokerskills. HU wordt ie al helemaal in de pan gehakt.
Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
Dat is vrouwengedrag.
Vraag me niet waarom, maar het is vrij standaard. Als je daar niet tegen kan is het denk ik beter om te switchen naar mannen.
En Starskiii bedoelde professionele PUA. Niet Pokerspeler. Caroline is bezet, maar zelfs die lukt em wel. Ik heb vertrouwen in Starskiii. Zijn playerskills dan, niet zijn pokerskills. HU wordt ie al helemaal in de pan gehakt.
True, maar zodra ik een beetje gegrind heb neem ik jouw aan als coach en dan zit ik op beide vlakken strak in het pak.
Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
Nee dank je.
En het is geen vrouwengedrag, het is interessant-willen-doen-want-ik-ben-het-enige-meisje-in-de-pokerwereld-en-daarom-krijg-ik-heel-veel-aandacht-en ga-ik-heel-overdreven-doen-meisjesgedrag.
Mijn vriendin heeft gelukkig niet van dit soort trekjes.
Wat dat betreft ben ik echt een Nederlander hoor, doe maar lekker gewoon.
interessant-willen-doen-want-ik-ben-het-enige-meisje-in-de-pokerwereld-en-daarom-krijg-ik-heel-veel-aandacht-en ga-ik-heel-overdreven-doen-meisjesgedrag.
Ik vraag me af of ze t-shirts verkopen met dit erop.
Zou het goed doen aan de live tafels.
Wauw, wat denk jij nu? Dat zij mails stuurt naar PokerStars en P-magazine om te VRAGEN of ze er mag instaan? Dude, komop, het is een lekkere chick, ze speelt games, who the fuck zou ze niet doen? Behalve jij en die andere troll hier dan..
Btw, als je zo'n 'coole' zin-als-deze-gaat-maken. Zorg dan op zen minst dat ze grammaticaal correct is, thanks.
Haters haten, maar is gewoon zo dat ze niet echt een pokerbabe is omdat ze niet veel met poker te maken heeft.
Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
Zijn er überhaupt pokerbabes die wel veel met poker te maken hebben?
V. Selbst