Ga naar het forum
Ruleza: Ik kan alle...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Ruleza: Ik kan alleen maar omhoog!

50 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
1,839 Weergaven
Ruleza

Beste lezer

Mijn naam is Marc en ben een van de nieuwere gebruikers hier. Ik ben hier begin juli gekomen en ben gekomen om te blijven. Ik heb mijn bonus van 50$ op Mansion Poker opgenomen en ben dan ook druk bezig deze vrij te spelen.

Mijn toekomstplannen zijn om van pokerroom naar pokerroom te 'hoppen' om dan zoveel mogelijk bonussen vrij te spelen.

Ik had de bonus enkele dagen voor ik op vakantie vertrok ontvangen, en dus niet veel gespeeld. Met 51.xx$ vertrok ik voor een weekje Egypte.
Na me goed voorbereid te hebben (Ben 3 kilo aangekomen, haha) starte ik gisteren dan ook met spelen.

Het is redelijk slecht gegaan vanaf dan. Mijn bankroll is nu 37$. Ik speel nu 9 tafels tegelijk en heb wel degelijk het gevoel dat ik de basis van de SSS onder de knie heb. Verdere updates volgen.

Hieronder een overview die ik zo vaak mogelijk zal updaten: (dit is overigens het enige gedeelte van deze post die ik zal updaten, om niet-chronologisch lezen te vermijden)

Huidige bankroll: 527$
Huidige pokerroom: Mansion Poker
Huidige bonus: 50$+100$ sign up van PS
Huidige punten/punten vereist: 1060/1500
Bonus vrijgespeeld/Bonus vrij te spelen: 70$/100$
Huidige Limiet: NL50 - SSS / 5$+0.50 S&G-MTT
Aantal gespeelde handen: 6500
Winst per 100 handen: / BB/100 handen
Last updated: 22/08 - 22.31

Totaal aantal gespeelde handen: +- 28000
Laat een reactie achter aub en see you at the tables!

49 reacties

Paar tips:

1. Pokertracker

Haal de free trial van pokertracker af zet het aan. Na elke sessie analyseer al je verloren handen en post diegenen waarover je niet zeker bent. Kijk ook na hoeveel $ je verloren hebt aan domme beslissingen en kijk hoe dat evolueert.

2. Minder Tafels

Als je gisteren nog maar begonnen bent is het onmogelijk dat je SSS al goed doorhebt. 9 Tafels tegelijk spelen is dan vragen om domme fouten te maken omdat je weinig bedenktijd hebt. Begin met 4, leer daarmee SSS vanbuiten en als je daarmee rustig geld verdiend dan kun je meer tafels proberen. Maar 9 vanaf het eerste moment lijkt me niet zo'n goed idee.

Ruleza

Kraelog

Ik ben begonnen met 4 en heb steeds meer tafels geopend omdat ik het naar mijn gevoel wel aankon. Je hebt echter waarschijnlijk wel gelijk en ik zal in de toekomst zo'n 6-7 tafels spelen.

Overigens maak ik gebruik van de SSS tool en ik merk dat ik deze momenteel niet meer nodig heb om de SSS te spelen..

Bedankt voor je tip ivm Poker Tracker, ik ga hem nu afhalen en kijken hoe het werkt.

Je positieve bijdrag wordt op prijs gesteld.

EDIT: Waar ik vind ik deze free trial ?

Graag gedaan :)

Maar normaal gezien heb je als je begint gigantisch veel leaks. Ik heb nu ongeveer 14k hands gespeeld en hoewel ik sterk verbetert ben maak ik elke sessie van ongeveer 60min genoeg fouten om 8$ winst naar 0$ te veranderen.

Je hebt 13$ verlopen met SSS NL10 dus ofwel heb gigantisch veel pech ofwel heb je leaks want daar zou je toch wel een redelijk goede winst moeten kunnen maken met SSS.

Ruleza

Heb nu niet bepaald echt veel geluk gehad.
Twee maal AK vs AA. Paar 1-2 outers op de river gehad enzo. Maar inderdaad, er is voor mij ook nog veel te leren, de cijfers liegen niet, ik ben een verliezende speler.

Kan je me vertellen waar ik de free trial kan vinden?

http://www.pokertracker.com/products/PT3/download.php

Afhalen, installeren en dan zou je bij het opstarten een optie moeten krijgen voor 60 dagen trial

Ruleza

Heb nog een sessie van een paar uur erop zitten. Geen winst, alleen maar verlies. Ga pokertracker eens proberen nu. De handen waarover ik niet zeker was, heb ik gepost. Bekijk ze eens zou ik zeggen.

Ruleza

Even een update 14 / 07:

Vandaag ging verder in mineur, tot vanavond. Ik begon om half negen met het doel om serieus te spelen. 9 tafels multitabelend zag ik dat mijn downswing eindelijk ten einde was. Mijn 99 wist in een multiway te winnen tegen AQ en KK. Mijn AQ flopte tweemaal trips (één maal moest ik nog tegen een andere aas splitten omdat de river een full house bracht). Ook werd ik vaak door Ax gereraised, waar AK natuurlijk erg goed tegen standhoud. Maw, geen bullshit deze sessie, eindelijk het SSS-spel waar ik zo naar uitkeek!

Ruleza

Update 15/07:

Vandaag zo'n 1500 handen gespeeld. Niet veel ups en downs, in totaal de bankroll naar 38$ gehaald. In de avond mijn zoon's VC Poker account (met VIP lvl & points) gebruikt om de 1000$ freeroll te spelen. Ging onderuit met KQ tegen AK nadat de flop me TPGK bracht en ik na een bet redelijk commited was.

Ruleza

Update 16/07:

Wat een geweldige dag! Begon deze morgen met 38$ en viel terug tot 32$.
Deze middag starte ik een volgende sessie waarmee ik van 32 naar 43 ging. Ik verdubbelde tweemaal en was op een bepaald moment van 2$ naar 10$ gegaan op één tafel. Zonet nog een sessie gespeeld en zit nu op exact 49.88$!

Heb de SSS echt zeker beet. Eens kijken wat de volgende dagen brengen.
Heb overigens Silver status bereikt! Even wachten tot de volgende status update.

Ruleza

Update 20/07:

De afgelopen dagen heb ik iets minder gespeeld, maar heb toch mooie resultaten kunnen boeken. Alles gaat in stijgende lijn en ik voel me prima over mijn speelstijl en limiet. Mijn bankroll groeit goed en ik kijk er naar uit om de 120$ te bereiken.

Nice

Wat is je BR nu?

Ruleza

Kraelog

78$ dollar nu! Heb weer een lekker dagje gehad, laat ik het zo zeggen. De grafiek is al enkele dagen puur stijgend, dus dat is mooi !

Ik zou zeggen: Op naar NL20 maar dan zou ik van nogal veel BRM fanatici op mijn kop krijgen :D. Ik ben naar NL20 gegaan toen ik 70$ had :P

Ruleza

Ik denk dat ik het anders maar gewoon is ga proberen. Uiterste punt waarop ik stop: 40$.

Ik zou het niet doen. Je gaat toch goed op de limiet waarop je speelt? Houd dit dan gewoon aan, tot je er echt voldoende uit gehaald hebt.

zazizo

Gewoon stiekem NL20 spelen.
Succes!

Oorspronkelijk gepost door SonataWolf
Ik zou het niet doen. Je gaat toch goed op de limiet waarop je speelt? Houd dit dan gewoon aan, tot je er echt voldoende uit gehaald hebt.

Wat zei ik? :D

Ruleza

Haha, inderdaad maar hij heeft wel gelijk ergens. Ik hou het bij NL10 voorlopig dan maar.

Ochja blijven is ook niet erg. Ik zou suggeren af en toe eens 1 tafel NL20 te openen en kijken hoe dat gaat. ALs het goed gaat kun je sneller overstappen, anders blijf je op je limiet. Ik heb NL50 getest nu dat ik 22BI's heb. Na een duizendtal handen had ik door dat ik nog wat ervaring moest opdoen op mijn huidige limite. Probeer het zelf en ga af op je eigen ervaring :)