Hallo allemaal!
Mijn naam is Rik en ben 25 jaar.
Zo rond december besloot ik dat ik wilde leren pokeren.
Na wat research kwam ik erachter dat Pokerstrategy.com toch wel de beste plaats was, om alle informatie die ik nodig heb om beter te worden, vandaan te kunnen halen.
Vanaf dag 1 was ik zeer actief op het forum, ben ik artikelen gaan lezen, videos gaan kijken, coachings gaan volgen en alles gaan lezen op het forum wat me interessant leek.
Zo werd me al snel duidelijk dat ik handen moest gaan posten wilde ik beter worden en progressie maken.
Daarnaast kreeg ik na het behalen van de toets uiteraard mijn $50,00 startkapitaal van Pokerstrategy en begon te spelen op NL2 full ring.
Jammer genoeg heb ik daarna nog vele malen bijgestort en belande ik te vaak op de hogere limieten waar ik niet thuishoorde en hield ik me niet aan mijn BRM. Wat het belangrijkste is naast de kennis van het spel, om ooit hoger te kunnen komen.
Inmiddels na een aantal bankrollen verder
speel ik op NL50/NL100 Short handen, wat tot nog toe zeer goed bevalt en me goed afgaat. (ik heb op het moment 15-06-12 een hotrun, dus dat is ook niet zo moeilijk)
De overstap van fullring naar short handed heb ik gemaakt omdat het (redelijke) standaard spel op fullring mij te saai werd. Wel moet ik zeggen dat je nooit moet beginnen op SH, kun je niet winnend spelen met je fullring game, ik denk dat je die basis en ervaring toch wel nodig hebt.
De rest moeten jullie zelf maar lezen in mijn blog en als er vragen zijn, stel ze gerust!
Altijd leuk als mensen je blog volgen, dit is voor mij een zeer goeie motivatie geweest vanaf het begin en nu nog steeds!!
Dit was de oorspronkelijke openingstekst, ik laat hem maar gewoon staan.
Spoiler
Hallo allemaal!
Ik heb me nu een maandje helemaal op het pokeren gericht.
Eerder deed ik altijd maar zo wat, maar ik ben nu veel artikelen aan het lezen op pokerstrategy, ben van de week begonnen om ook handen te posten en reageer op handen van andere mensen.
Ik dacht dat het zijn vruchten afworp maar toch niet ben ik bang.
Ik heb nu al een aantal keer 150 dollar gestort.
afgelopen maand voor het laatst 260 dollar gestort, deze heb ik met sng's van 3,50 opgebouwd tot 290 dollar, maar toen ging kwam ik in een downswing.
Ik ben vervolgens sng's van 7 dollar gaan spelen en ben met 50 dollar aan een HU 0,50/1 gaan zitten, bankroll omhoog naar 300 en een aantal handen later niets meer allin met AA tegen KK.
Ik was duidelijk op tilt. Dit heb ik nu al een aantal keren gehad, dan win ik en speel ik netjes. Ik verlies AA tegen een of andere guus geluk en ik gooi al mijn winst en de rest weg.
Ik wil graag klimmen in de limieten en wat geld verdienen met pokeren, maar zo gaat me dat niet lukken ben ik bang.
Misschien mensen die tips hebben voor me. Ik zal elke dag even wat posten. Morgen 250 euro storten en maar weer opnieuw beginnen.
Ik speel trouwens sng's van 3,50 en cashgames 10nl, soms nl25, is het beter om mij op 1 ding te richten?
Zal het tof vinden als iemand mij een beetje op weg wil helpen, wil er echt voor gaan en er veel tijd in steken!
Groeten,
rik
Heb super veel tijd in poker gestoken van de week, gemiddeld 6 tot 8 uur per dag wel denk ik, merk nu pas dat ik nog een heeeeeele lange weg te gaan heb, hoe meer ik leer, hoe meer ik zie dat ik eigenlijk nog helemaal niets weet!
Fijn dat er zoveel mensen mijn blog lezen en reageren dit is echt super motiverend, vooral mensen die al iets verder zijn zelf, dit inspireerd me echt!