Oorspronkelijk gepost door Angstzweet
Hoihoi 
Ik ben net bezig met Chadders0 videoserie en zag je naam een aantal keer aan zijn tafels voorbij komen en ook je Skype conversaties met hem.
Leuk om je ook op Pokerstrategy te zien.
Gr. Tim
cools ;D
Ik heb chadders nog gratis gecoached way backkkk toen hij 30$ games speelde ofzo
zijn vid pack is zeker vrij goed als je mij vraagt en qua prijs kwaliteit lijkt me wel alsof je een goeie aankoop hebt gedaan daar 
Oorspronkelijk gepost door BillClinton
altijd leuk goede Belgen tegen te komen:). gl
Bestaan die dan?
haha goeie vraag to be honest, want eerlijk gezegd, ik ken er geen
de enigste die ik kan bedenken zijn mss AArookie en spamzor
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Bolleke+1.
Die hypers zijn zo verslavend, en zo swingy, dat ze ook hypergevaarlijk zijn. Heb er zelf al serieus mijn vingers aan verbrand :p.
PS: ken je Spam(z0r) ?
PS2: je zegt dat je je roll terug wil opbouwen, beginnende vanaf $15-30. Daarvoor moet je toch al een vrij stevig roll hebben, niet ? 200 BI lijkt mij toch een minimum voor hypers...
Spam; nee ik ken hem HELAAS niet, ik heb men eerste 100K$ in husngs gemaakt toen hij al super inactief was in de poker community en daardoor nooit echt met hem in contact gekomen vrees ik
wat ik echt jammer vind.
100 bi zou voldoende moeten zijn, ALS je een winrate gelijk is aan of groter dan 2% roi longterm, dan is je risk of ruin vrijwel verwaarloosbaar.
Ik speel atm maar met 50 bi op 30s, meh maybe ego, maybe een beetje gambool in me haha weetniet. Maar ik verwacht dat men edge vooral op de lowere stakes groter is dan 2% dus hoe groter je edge(roi) hoe minder variantie je ervaart, en dus hoe minder bankroll je nodig hebt. Iemand met 10% roi heeft veeeeeel minder buy ins nodig dan iemand met 1%. Alhoewel, in het algemeen, 3% roi, is crushing dezer dagen in hypers imo.
Ik ga wel snel up and down moven denk ik, wil zo rap mogelijk in 200$-300$ Games terug geraken
maar ga niets te gek doen.
Ook, aangezien ik coach en videos maak en hiervoor geld krijg, ga ik de komende maand +- al dat geld in men roll pompen zodanig dat ik redelijk rap op 60s ben.
en als je dat vaste geld hebt als inkomsten is je startroll wel ietsje groter dan iemand die het van zijn full time werk inkomen moet aftrekken om te depositen of uit zijn savings halen denk ik. Daarom ik vind 3-4K roll zou ideaal zijn en niet zo groot imo, zeker niet voor hypers. maar vergeleken met bv regular speed husngs waar je 20 bis nodig hebt, ja heb je zeker grote rolls nodig voor Hyperturbo HUSNGs
eitherway, we zien wel hoe het gaat!
Heb beslist mss iets cools te doen voor goeie karma en om het meer interessant te maken voor de volgers van deze blogg.
Als ik een upswing heb, zal ik (als dit mogelijk is (youtube embed?) en toegelaten is)
in men thread een free video van 5 minuutjes ofzo, uploaden. Iedere keer ik upswing
sounds good?
*upswing = 50 bis in minder dan 1000 games
* 20bis + in 1 dag
Bedankt voor het warme welkom alvast so far