Ga naar het forum
Community Wars dece...

Meldingen
Alles wissen

Welke variant wil je spelen in week 3 (i.p.v. 6 max)? Poll is gemaakt op dec 12, 2012

Community Wars december - informatiethread

130 Berichten
20 Gebruikers
0 Reacties
6,763 Weergaven
Moderator
pcbeem

In mei van dit jaar hebben we de eerste versie georganiseerd van Community Wars. Niet lang daarna hebben we laten doorschemeren dat er een 2e serie van dit toernooi zou komen en hier is hij dan :].

In dit format, dat georganiseerd wordt door pcbeem, bijgestaan door onze community managers en andere mods, zullen PokerStrategen het individueel tegen elkaar opnemen voor de eeuwige roem en een mooie prijzenpot.

Hoe gaat het in zijn werk?
1. ga naar de inschrijfthread en schrijf je in.
2. elke deelnemer draagt $5 bij aan de prijzenpot. Stuur de $5 naar pcbeem (pcbeem op PokerStars).
3. schrijf je in voor de PokerStars homegame van de Community Wars. De nodige informatie vind je in de inschrijfthread.
4. als je het geld over hebt gemaakt en jezelf in hebt geschreven in homegame dan word je toegelaten tot Community Wars
5. versla de concurrentie en ga met de prijzenpot aan de haal!

In principe zullen we 7 toernooien spelen met een buy in van $ 0,50 + $ 0,05 om zo de BI beperkt te houden tot een bedrag van $ 8,85 en het zo voor iedereen mogelijk te maken om mee te doen.

Mochten er echter veel klachten komen dan kunnen we er uiteindelijk ook voor kiezen om met play money te gaan werken om zo de kosten verder te verlagen.

We zijn van plan om in het volgende format te gaan spelen:
week 1: de deelnemers spelen 2x een NLH MTT met 1.500 chips starting stack waarvan 1 regular en 1 turbo.
week 2: in deze week staan 2x een PLO MTT (wederom een turbo en regular met 1.500 starting stack).
week 3: in tegenstelling tot het vorige format blijft iedereen blijft meedoen met 2x een SH NLH MTT (wederom een turbo en regular met 1.500 starting stack).
week 4: tot slot gaan we als grote finale een HU shootout MTT doen waarin de laatste punten te verdienen zijn.

Zoals jullie kunnen zien vallen er dus in tegenstelling tot de vorige versie tussentijds geen mensen meer af zodat iedereen gewoon gezellig tot het einde mee kan doen voor de prijzen.

Per toernooi zal de top 10 van ieder toernooi punten krijgen met de zelfde verdeling als in de Formule 1 :] :
1e -> 25 punten
2e -> 18 punten
3e -> 15 punten
4e -> 12 punten
5e -> 10 punten
6e -> 8 punten
7e -> 6 punten
8e -> 4 punten
9e -> 2 punten
10e -> 1 punt

Uiteindelijk komt hier na de 4 weken en 7 events dus een totaalstand uit en op basis daarvan wordt de totale prijzenpot (die bestaat uit inzet van $5 p.p.) verdeeld. De precieze verdeling zullen we pas bekend maken als het event van start is gegaan en we dus precies weten hoeveel mensen er meedoen.

We willen starten op 9 december en daarna gaan we 4 weken door t/m 30 december, omdat we begrijpen dat het lastig is om alle toernooien aanwezig te zijn wordt er gebruik gemaakt van 1 schrapresultaat.

Mochten jullie op deze opzet aanvullingen / aanpassingen hebben geef dat dan aan. Het is namelijk een event voor de community en daarom wordt jullie feedback zeer op prijs gesteld!!

Hou tot slot ook het nieuws in de gaten want daarin wordt bekend gemaakt hoe jij gesponsord door PokerStrategy.com mee kan doen aan deze War.

Beantwoorden
Citeren
129 reacties
wcgrutto

Ik doe al zeker mee.

Die 2x MTT per week, reg en turbo. Is dat op dezelfde dag? Of 1 op zondag, 1 op andere dag?
(1schrapresultaat is zeer goed, maar als er 2MTT op zelfde dag worden gespeeld. Is dit beetje raar, omdat wss degene die eerste MTT van dag niet kunnen spelen, meestal ook uur later niet kunnen spelen.)

Ahja, PLO MTT :f_love:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Beide op zondag, het schrapresultaat is ook maar een geste. Als je meer gaat schrappen ga je imo degene straffen die wel alles spelen en dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Maar goed bij meer klachten valt er uiteraard over te praten!!

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Beide op zondag, het schrapresultaat is ook maar een geste. Als je meer gaat schrappen ga je imo degene straffen die wel alles spelen en dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Toffe geste, maar met deze puntendeling( die ik wel beter dan de vorige vind) maakt een schrapresultaat toch niet zoveel uit (als er genoeg spelers zijn).
Omdat je toch geen punten zal gaan wegschrappen.
En zal meer meedoen zekers beter zijn, omdat je de variance er net iets meer uit kunt spelen.

Maar kdoe nog steeds mee, ook al kan ik 1zondag niet meedoen. Zal ik wel goedmaken in de PLO MTT :coolface:

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto

Nog maar weinig reactie's.

Misschien moet pokerstrategy de pot maar wat juicen :coolface:

Want nu willen misschien de slechte niet meedoen omdat ze schrik hebben van de "betere".
En willen de "betere" niet meedoen, omdat er niet veel $$$ te rapen is. En spelen tegen strategen minder $ev is, dan tegen grote visvelden.

Waar is de community spirit? Tgaat hier toch niet om het geld, maar om de sfeer en de eer.

PS: Komaan ballers inschrijven!!! (ipv onmybike's threads te lezen/bashen :) )(Ik, een fish, die 2 op 7 MTT's al niet meedoet, speelt mee. Das toch massive $ev voor jullie? :P )

PSS als er +10 deelnemers zijn, dan wil ik iemand staken (die het door juist BRM, niet kan betalen. Met 50/50 winst, no stake back. Das nog een fish meer :P )

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd

Ben erbij!
Krijg ik een bounty op m'n hoofd, want ik ben een shark (anderen bestempelen me in de avonduurtjes meer als verdwaalde zeemeerdragmin, maar ja, wie gelooft dat nu ?( :D
:heart: Ad.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Er komt nog een actie van PokerStrategy dus mensen die de BI wat aan hoge kant vinden -> hou het nieuws in de gaten want door komt nog een promo waarmee je (een deel) van de BI kunt winnen.

Verder leuk dat jullie mee willen doen wcgrutto en RocknRollAd als je mij bij de deelnemers optelt zitten we al op drie dus de eerste schapen zijn over de dam, nu maar hopen dat er na het weekend meer volgen.

p.s. ik heb nog geen geld van jullie ontvangen / jullie hebben je nog niet gemeld in de homegame. Als jullie dit gedaan hebben zet ik jullie officieel op de lijst.

Beantwoorden
Citeren
DeLau

Ik vind de community war in OMB zijn blog al voldoende excitement! :D

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd

Oorspronkelijk gepost door DeLau
Ik vind de community war in OMB zijn blog al voldoende excitement! :D
:facepalm: :f_mad: :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Is die "discussie" nou nog niet klaar........ :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd

Ingeschreven en overgemaakt!

Grtz. Snelle Jelle / Rappen Danny

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

BUMP

Er moeten toch meer dan 2 mensen zijn die mee willen doen? _frown:

Er waren meerdere verzoeken om weer iets te organiseren om zo ook het communitygevoel weer op te krikken en nu wordt er iets op poten gezet en doet er naar het schijnt (bijna) niemand mee. Het zijn maar 4 weekjes en $10 dus dat moeten jullie pros toch wel kunnen missen _evil:.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd

Inderdaad Scotty!

Komaan gasten, allemaal stoere verhalen hier van hoe goed je wel niet bent in je blog... Maar dan hier een beetje de lafaard uithangen. :f_eek:
Misschien even een extra prijs van pokerstrategy? Lijkt me hier wel eventjes terecht trouwens! Zodat de laffe dakduiven ook hun graantje komen oppikken...

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto

Tsja, ze hebben de balls om wat fish te bashen. Zelfs om wat regs te bashen.
Maar als ze het zouden opnemen tegen een micro reg met leaks, een (micro?) FL reg, en een beginnende (pro) baller reg ?( , dan trekken spontaan de ballen zich terug in de onderbuik . :coolface:

(Beetje uitdagen in de hoop toch wat reactie te krijgen :facepalm: )

(Misschien ook eens een nieuws-item aanmaken over de community wars?)

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd

Oorspronkelijk gepost door wcgrutto

(Beetje uitdagen in de hoop toch wat reactie te krijgen :facepalm: )

(Misschien ook eens een nieuws-item aanmaken over de community wars?)

Dit & Dat

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Nieuws komt er vandaag aan :].

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd

Beantwoorden
Citeren
pvdheuvel

Ik kan niet serieus spelen in een 0,50. Ik ga dan automatisch spewen :P
Oh wait, dat doe ik sws wel :/

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Doe het dan voor de gezelligheid :]

Beantwoorden
Citeren

ik ben blut...(voor de verandering)
(dus ik zoek een staker of ik ga zo een stomme freeroll challenge doen)
moet dringend mijn blog updaten :'(

dus moet weer op solar rekenen voor CW, zoals in mei :P

lol

en ja, ik ga een (passief) huis kopen van 500.000 euro, dus nee, reload zit er niet meer in nee :)

Beantwoorden
Citeren