*bumb*
Ook ik wil graag dat pokerstrategy video's ondertiteld (of simpel een tekst in een vorm van een PDF bestand) wordt vanwege mijn slecht gehoor.
Dus, ik waag een poging en doe een voorstel: mocht ik elke keer een gouden (of wie weet een platinum) status halen, zou een van de beste video van de betreffende status ook van tekst worden voorzien? Desnoods in een PDF bestand in het Engels apart te openen.
Redenen om dat te doen:
- het motiveert me om via tracked pokersites te blijven spelen voor PS punten,
- mijn ontwikkeling zal ietsje sneller gaan. Ik kan wel eens op hogere limieten gaan spelen en dat levert PS ook weer meer op,
- PS onderscheidt hiermee van andere poker websites qua aanbod en kwaliteit,
- er zijn genoeg spelers die of slechthorend/doof zijn, of niet goed Engels kunnen verstaan, maar wel Engels kunnen lezen. Die groep zal eerder naar PS gaan ipv een concurrent ;),
- door de bovenstaande redenen worden de "kleine" investeringen geleidelijk weer terug verdient terwijl PS als aanbod en qua kwaliteit e.d. op vooruit gaat. 
Redenen om toch niet te doen:
- heeft PS eerder een ambitie om 13 in een dozijn te blijven, laat het dan alles bij de oude. Dan haak ik op gegeven moment ook af
PS> youtube ondertiteling is momenteel echt CRAP te noemen! En daarnaast weet je niet altijd of de betreffende poker lesmateriaal ook echt goed is.