Ik ben anderhalf maand in Spanje en ik had hier graag online gepokerd. Via pokerstars is dit spijtig genoeg niet mogelijk. Het aanmaken van een spaansaccount is ook niet echt een optie omdat overboeken naar spaansaccount niet mogelijk is.
Zijn er pokersites waar je wel gewoon in Spanje mee kan pokeren of iemand die een andere optie weet ?
Alvast bedankt .
Hey stiekemerdje,
Dat is een lastige situatie inderdaad, omdat je vanuit Spanje niet op de .com rooms kunt spelen. Je zult dus een account moeten aanmaken bij een van de Spaanse .es rooms om vanuit Spanje te kunnen spelen.
Wanneer je een account hebt bij bijvoorbeeld PokerStars.es, dan kun je daar wel gewoon storten met bijvoorbeeld Skrill.
Je kunt als buitenlander wel een account aanmaken bij de Spaanse rooms, maar je moet dan wel een vast verblijfadres in Spanje hebben, waarvan je kunt bewijzen dat je daar woonachtig bent (bijvoorbeeld met huurcontract). Ik weet niet hoe/waar je die tijd zult zijn, en of het de moeite waard is om dit op te zetten voor een relatief korte periode.
Rene
Oorspronkelijk gepost door duvel666
hier zijn wel oplossingen voor hoor ...
Als je doelt op VPN e.d. zou ik daar ten zeerste mee oppassen. De Stars heeft net als elke andere room wat spyware (want zo mag je het wel noemen) aan boord om bvb o.a. te kijken welke lokale software je nog draait en je bvb geen van de verboden tools gebruikt. Wat ze echter ook checken is of je verbonden bent via een VPN. Er zijn al precedenten van spelers die een life-ban kregen vanwege het gebruik van VPNs om lokale restricties te omzeilen.
ik speel altijd via vpn vanuit 'veiligheids' oogpunt
ik speel met een VPN die gelocaliseerd is in België, vanuit België ...
er is dus geen enkele reden voor stars om daar een probleem mee te hebben en ze hebben me hier nog nooit om iets gevraagd ...
er zijn veel verschillende soorten vpn's ...
en er zijn voor veel personen verschillende redenen om van een vpn gebruik te maken ...
stel dat je zoals opening poster vanuit Spanje speelt...
met een Belgian based VPN ...
en je bent geregistreerd als .BE in belgië
no way dat er bij stars alarmbellen gaan rinkelen ...
de alarmbellen gaan pas rinkelen om andere redenen ...
Oorspronkelijk gepost door duvel666
stel dat je zoals opening poster vanuit Spanje speelt...
met een Belgian based VPN ...
en je bent geregistreerd als .BE in belgië
no way dat er bij stars alarmbellen gaan rinkelen ...de alarmbellen gaan pas rinkelen om andere redenen ...
Ik denk als je dit gaat doen dat je een life-ban riskeert, want PokerStars kan er vast achter komen dat je vanuit Spanje op de .be client speelt ook al gebruik je een VPN dat gelokaliseerd is in België. Dat risico zou ik niet nemen als ik jouw was.
Feit is dat ze het zeker kunnen detecteren. Uiteraard gaan ze je niet zomaar bannen als je helemaal geen regels overtreedt, zoals in je voorbeeld van VPN'en van één Belgische locatie naar een server elders in België.
Als de Spaanse en Belgische regelgeving toelaten dat je vanuit Spanje in België pokert, zullen ze inderdaad ook niets doen. Maar je dubbelcheckt dus best wel de lokale wetgeving, zoniet mag je er zeker van zijn dat Stars zal optreden.
Dan zal het detectie systeem wel enkel aan staan voor mid en highstake players i quess, want deze micro fish heeft maanden lang op een be vpn vanuit Spanje gespeeld. ![]()
Hoewel ik mij wel degelijk bewust was van eventuele consequenties maar alee de verslaving was sterker op dat moment