Przejdź do forum
"Strach a zysk" - w...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] "Strach a zysk" - wewnętrzny niepokój

15 Posty
10 Użytkownicy
1 Reakcje
1,285 Wyświetlenia

Witam Serdecznie .. :D

Gram na PS od 2 miesięcy po otrzymaniu kapitału startowego wybrałem FTP, czego nie żałuje, ponieważ gra jest naprawde przyjemna. :f_thumbsup: Swoją przygode rozpocząłem od NL 2 FR gdzie szło mi w kratke i gdy czułem że za bardzo się denerwuje odchodziłem od stołów. ?(Stres mój jest związany z kapitałem , ponieważ wiem że jak strace pieniądze to skończe z tą piękną grą!!!!. Jestem osoba która szuka już bardzo długo sposobu na dorabianie w czasie wolnym , na początku były to portale typu Podbij.pl i wszystkie tego rodzaju, póżniej obstawiałem meczyki i wiecznie przegrywałem swoj kapitał. Z każdej miesięcznej wypłaty traciłem 100-200 zł na coś nowego i wszystko przegrywałem. Znajomi znależli mi nawet przezwisko "Karol Krawczyk" z miodowych lat :facepalm: Cały czas szukałem sposobu jak zarobić pieniadze i w końcu znalazłem PS które pokazało mi Jak inwestować pieniadze, wybierać okazje kiedy mam najwiekszą mozliwość wygranej i jak zadządzać Moim bankrollem by nie przegrać wszystkiego.

Obecnie Jestem graczem wygrywającym na NL 2 FR gram 6-9 stolików i mam czas na podejmowanie dobrych decyzji. Mój Bankroll na dzień dzisiejszy to 158 $ i w ciagu 2 dni odblokuje 1 etap bonusu czyli 20 $ . I w tym momencie mam problem co robić dalej. Powinienem wejść na wyższy limit NL5, ponieważ pozwala mi na to mój bankroll, jednak bardzo mnie ten fakt przeraża że mam wpłacic 5 $ na jeden stolik. Gre chce zacząć na 4 stolikach czyli 20 $ w grze i jest to dla Mnie bardzo duzo pieniędzy , boje się że przegram pieniadze, która tak naprawde dostałem od PS i bardzo Dziekuje za otrzymaną szanse. Juz raz spróboweałem jakiś czas temu NL 5 jednak przegrałem w 10 min 3 BI i wyłaczyłem stoliki. PO Sesji czułem się bardzo zdenerwowany ponieważ grałem swoje A-game...
Przykłady zagrań pamietam do dzisiaj: