Przejdź do forum
podsumowanie...i co...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] podsumowanie...i co dalej

6 Posty
4 Użytkownicy
0 Reakcje
606 Wyświetlenia
AndyWielkiSzu

Gram w poksa od roku.
Ostatnio skorzystalem z sharkscopa i zalamalem sie.
Na P* jestem brek even, za to na FTP okazuje sie ze po 1770 grach jestem jakie 870 usd na - :(
Gram przewaznie sng. Od czasu do czasu MTT, ale bez sukcesow:)
Ostatnio po serii bad beatow otworzylem "troche" browarow i napieprzalem rush on deman do rana, co spowodowalo skasowanie bankrolla o ponad polowe.
Nie jestem jakos result-orientated, ale naprawde mam dola i mam ochote w p..u wszystko rzucic.
Czytam arty, ogladam filmy ,sng wizard, uczestnicze w treningach, ale dalej z moja gra jest cos nie tak. Boje sie, ze trace czas i kase. Inni przynajmniej moga czas poswieceany na poksa wytlumaczyc sobie i bliskim wynikami
A ja co....lipa.
Nie uzalam sie nad soba, ale jestem na rozstaju...

5 odpowiedzi
Endurx

niedobrze LTDS albo słaba gra lub problem z psychiką po takiej próbce to może być wszystkiego po trochu

lechrumski

Ostatnio po serii bad beatow otworzylem "troche" browarow i napieprzalem rush on deman do rana, co spowodowalo skasowanie bankrolla o ponad polowe.

Jesli jeszcze kiedys bedziesz chciał skasować bankrolla to masz już niezawodny przepis. Jakie wnioski z tej sytuacji? Czego się nauczyłeś na przyszłość? Brakuje mi wniosków. "Prawdziwego lidera poznaj się nie po tym ile razy się przewraca, ale jak szybko wstaje i idzie dalej do przodu". Narazie się przewróciłeś i jesteś na rozstaju. Zastanawiasz się gdzie teraz iść, ale tylko Ty sam możesz dać sobie odpowiedź na to pytanie.

Czytam arty, ogladam filmy ,sng wizard, uczestnicze w treningach, ale dalej z moja gra jest cos nie tak. Boje sie, ze trace czas i kase. Inni przynajmniej moga czas poswieceany na poksa wytlumaczyc sobie i bliskim wynikami A ja co....lipa.