Napisane przez lechrumski
Dla mnie problemem jest tutaj przede wszystkim krótka perspektywa czasowa jaką sobie przyjmujesz do oceny siebie jako gracza. W przykładach które dałeś dokonywałeś zawsze oceny na podstawie maksymalnie 3 ostatnich sesji a czasami nawet jednej.
Problem z Twoim podejściem jest taki, że zawsze będą zdarzały się sesje na minus a nawet całe serie sesji na (-) i jeśli nie zmienisz swojego podejścia to po prostu Twoja pewność gry będzie na tym bardzo mocno cierpiała.
Wszystko prawda. Niby jestem doświadczonym graczem (gram od półtora roku, zagrałem ponad pół miliona rozdań), który jest świadomy wielu rzeczy, a jednak nadal nie mogę się pozbyć tego, by nie być results oriented. I to dotyczy nie tylko pojedynczych sesji i myślenia "dam radę na tym limicie i jeśli się postaram to na wyższych" lub "jestem mierny, jak mogłem zrobić tak beznadziejny call", ale także pojedynczych rozdań, gdzie mimo dobrego zagrania nadziałem się na top range i nagle wydaje mi się, że to zagranie było słabe i zwyczajnie popełniłem błąd 
zamknij oczy i przypomnij sobie zeszły weekend i +5-6BI. Po czym wtedy poznałeś, że jesteś dobrym graczem?
Wykonałem kilka dobrych zagrań, które się udały (<- chyba widzę problem) i dzięki temu wygrałem kilka BI, okazałem się lepszy od innych graczy, wykazałem się swoją wiedzą.
Następnie przypomnij sobie wczorajszą sesję kiedy straciłeś 2 stacki i daj znać po czym wtedy poznałeś, że jesteś beznadziejnym graczem?
Wykonałem kilka głupich bluffów, które się nie udały, nie udało mi się dobrze bluffcatchować przeciwnika, nie zrzuciłem swojego układu na river mimo iż czułem, że jestem beat i w efekcie straciłem 2 razy tyle niż mogłem. Przeciwnicy wykorzystali moje słabości, pokonali mnie, okazali się lepsi.