Przejdź do forum
mistr' MTT blog // ...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

mistr' MTT blog // biuro pokerowe w Krk - ktoś reflektuje ?

455 Posty
81 Użytkownicy
0 Reakcje
29.1 K Wyświetlenia
mistrzwsadow

Elo wszystkim,

Ze względu, że mój znajomy Coorchuck tu pisze bloga, to ja też nie mogę być gorszy od tego fisha :P

W poksa gram od 3 lat, początki były break even, a potem się zaczęło.

z 5$ pożyczonych od znajomego wygrindowałem na starsach swojego pierwszego rolla. Grindowałem NL2 24 stoły FR.

Doprowadziłem wówczas NL2 do perfekcji i udało mi się w long runie uzyskać ponad 17BB / 100. Byłem top 1 wg Pokertableratings, a to już było coś.

Ze względu na fakt, że innego źródła utrzymania nie miałem - musiałem robić cashouty, co w efekcie przekładało się na częste bankructwa =) i niemożność przejścia wyżej.

Po roku gry przesiadłem się na HU, uzyskując po ponad 4k turkach ROI 17%, co uważam za b. dobry wynik ( grałem 4os. HU na PS ).

I tak można by etapować moje pokerowe życie. Później pół roku grałem SNG, z niezłymi rezultatam.

Od lipca 2010 gram tylko i wyłącznie MTT i czasem shotuje na cash, czy też jakiegoś HU.

Gry uczyłem się na własnych błędach, na własnych depresjach i na własnych bankuctwach i te 3 lata dużo zmieniły.

O czym będę tutaj pisał :
- postanowiłem zrobić mały challenge i zobaczyć jak szybko zbuduje rolla na turki ABI 30, zaczynając z 100e w kieszeni. Nie mam się z kim tym dzielić, więc podzielę się tym z Wami.
- będę opisywał moje ligowe potyczki ( Liga Sports Pub Krakowska) - świetni ludzie, świetny klimat.
- komentował newsy z pokerowego świata przez pryzmat mojego spojrzenia na pokerlife w PL.
- jak radzić sobie w życiu grając mikro, wypłacają for life i jeszcze budować rolla.

Tyle :)

GL on tables & bye

Odpowiedz
Cytat
454 odpowiedzi
McBurak

Czesc, fajny blog i podejscie, bede sledzil.