Witam,
Coś o sobie,
Jestem świeżo po studiach, jednak się jeszcze nie obroniłem (walnąłem się z tematem pracy lic i to można tak podsumować
) Pracowałem przez 3 miesiące na czarno za 400 zł, teraz jestem na stażu za 890 zł (z unii staż, dlatego trochę więcej niż standardowo). W pokera gram od pół roku. Niestety przez pół roku byłem dawcą ponieważ szukałem formy w jakiej czuję się najlepiej (próby w MTT, SNG, NL cash). Na szczęście odnalazłem się w Fixed Limit.
Ogólnie to nie mam pomysłu na życie, ponieważ pracować 8 godzin dziennie za głodową pensję z której nie jestem w stanie się nawet utrzymać mnie nie kręci
Właśnie tutaj pojawił się w moim życiu poker. Ogólnie kocham karty, w dzieciństwie grywałem z babcią i wujkiem w tysiąca/makao i może stąd wzięło się to. Pamiętam jak na studiach raz namówili mnie do gry w tysiąca (chyba z parę lat nie grałem), gdy tylko dotknąłem talii kart od razu dostałem, może nie tyle adrenaliny, co przyjemności i lekkiej euforii. Można to porównać do próby rzucenia papierosów gdy po jednym dniu człowiek się łamie i zapali papierosa
Chciałbym bardzo osiągnąć jakiś sukces, nie miliony dolarów, nie sławy, lecz chciałbym odnaleźć sens, misję i jakieś powołanie. Po prostu chciałbym czerpać z życia coś więcej niż 1 500 zł na rękę i życie z miesiąca na miesiąc
Niestety rodzina nie uznaje czegoś takiego jak "poker", dla nich mam się obronić na studiach (chyba niestety nie w tym życiu) i żyć jak szary żałosny człowiek.
W tym blogu bym chciał przedstawiać swoje perypetie pokerowe, ale nie tylko. Na dzień dzisiejszy jestem na etapie budowy bankrolla który zajmie mi mam nadzieję od 3 do 5 miesiący (taki plan) i przejście na limit 3/6$. Czemu akurat taki limit? Ponieważ wystarczą trzy rozdania dobrze rozegrane i na koncie pojawi 50 $. Celem jest miesięcznie z pokera uzyskiwać 1,500$ co w przeliczeniu da ~4500 zł (bardzo mocno zaokrąglając). Właśnie ta kwota dla mnie wystarczy do życia