gram dopiero w pokera od dwóch miesięcy. Początkowo szło nieźle. W pierwszym tygodniu gry uzyskałem +20$ z 50$ startowego kapitału nie mając pojęcia o tym jak grac poprawnie. Grałem "na czuja", często blefowałem. Gra szla z łatwością. Odkąd zacząłem czytać strategie i wstawiałem ręce do oceny na forum zaczął się okropny downswing. Bad beat za bad beatem. Pomyślałem, że sobie poradzę więc nie przejmowałem się zbytnio.
Przede wszystkim blednie polaczyles przegrywanie z nauka i wygrywanie z graniem czuje. To wszystko co opisujesz wyzej to kompletny przypadek. Ludzie tutaj na forum spedzaja czasami po 100 godzin miesiecznie albo i wiecej nad nauka tylko po to zeby podniesc swoje umiejetnosci boo d nich zalezy Twoj win rate. Wyciagnales bledne wnioski. Twoje poczatkowe wygrane wynikaly z przypadku a Ty polaczyles je z dobrymi emocjami zwiazanymi z wygrywaniem kasy. Zapomnij o tym. Skup sie mimo wszystko na nauce i podnoszeniu umiejetnosci.
Na początku było kilka $ na plusie stosując SS. Po kilku dniach jednak zaczęło sie powoli sypać. Każdego dnia bylem o 1-2$ na minusie. Gdy zszedłem poniżej 50$ przestawiłem się na BSS i zmieniłem limit na NL2. Myślałem, ze schodząc na nizszy limit, będzie szlo nieco lepiej. Pomyliłem się, nie szlo tak jak myślałem. Schodząc do 24$ grając cały czas NL2 nie wiedziałem, gdzie sa błędy w grze.
I znowu piszesz o bankroll ktory nie ma az takiego znaczenia. Skup sie na umiejetnosciach. Na tym zeby byc lepszym i bardziej kompetentnym graczem. Czego sie nauczyles? Jakie wnioski wyciagnales? To sa naistotniejsze rzeczy, na tym etapie pokerowego rozwoju bankroll ma drugorzedne znaczenie.